7. the joint interim report of
the Council and the Commission of 23 February 2006 on the implementation of the 'Education Training 2010' work programme, which underlines that giving equal consideration to the efficiency, quality and equity objectives of the education and training systems is a "sine qua non of achieving the Lisbon goals while strengthening the European social model" and that "there is no trade-off between efficiency and equity" and further that "in partic
ular, investment in pre-primary education is of par ...[+++]amount importance for preventing school failure and social exclusion" ; 7. het gezamenlijk tussent
ijds verslag van de Raad en de Commissie van 23 februari 2006 over de uitvoering van het werkprogramma "Onderwijs en opleiding 2010", waarin wordt onderstreept dat doelmatigheid, kwaliteit en rechtvaardigheid doelstellingen op onderwijs- en opleidingsgebied zijn die allemaal evenveel aandacht verdienen, en dat, "men hier niet omheen kan, wil men de Lissabondoelstellingen verwezenlijken en tegelijkertijd het Europees sociaal model versterken", en dat "doelmatigheid en rechtvaardigheid niet ten koste van elkaar gaan" en voorts dat "met na
me investeringen in preprimair ...[+++] onderwijs van eminent bela
ng zijn om falen op school te voorkomen en maatschappelijke uitsluiting tegen te gaan" ;