Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Education or training provider
Learning provider
Learning support system
Moderate mental subnormality
Provide learning support
Provide learning support in healthcare
Provide learning support to groups
Provide psychological support to healthcare users
Provide psychological support to patients
Provide psychological support to service users
Provides learning support
Providing learning support
Supply learning support
Support patients' pyschological wellbeing
User-friendly learning support concept

Traduction de «Provide learning support » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
provides learning support | providing learning support | provide learning support | supply learning support

leerondersteuning bieden


implement learning support for clients and healthcare practitioners | support learning of clients and healthcare practitioners | provide learning support in healthcare | provide learning support to groups

leerondersteuning in de gezondheidszorg bieden


provide psychological support to service users | support patients' pyschological wellbeing | provide psychological support to healthcare users | provide psychological support to patients

psychologische steun aan patiënten bieden


education or training provider | learning provider

aanbieder van leermogelijkheden | onderwijsaanbieder


learning support system

systeem als hulpmiddel bij het leren


user-friendly learning support concept

praktisch leerondersteuningsconcept


Definition: Approximate IQ range of 35 to 49 (in adults, mental age from 6 to under 9 years). Likely to result in marked developmental delays in childhood but most can learn to develop some degree of independence in self-care and acquire adequate communication and academic skills. Adults will need varying degrees of support to live and work in the community. | moderate mental subnormality

Omschrijving: IQ bij benadering tussen 35 en 49 (bij volwassenen, verstandelijke leeftijd tussen 6 en 9 jaar). Waarschijnlijk leidend tot duidelijke vertraging in de ontwikkeling op kinderleeftijd, maar de meesten kunnen leren een zekere mate van onafhankelijkheid in de eigen verzorging te bereiken en zich adequate communicatie en simpele vaardigheden eigen te maken.
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
EU action will support national efforts through ET 2020, the strategic framework for European cooperation in education and training [18], to remove legal and organisational barriers for people with disabilities to general education and lifelong learning systems; provide timely support for inclusive education and personalised learning, and early identification of special needs; provide adequate training and support for professionals working at all levels of education and report on participati ...[+++]

De EU-actie zal nationale inspanningen ondersteunen via ET 2020, het strategisch kader voor Europese samenwerking op het gebied van onderwijs en opleiding[18], om juridische en organisatorische belemmeringen ten aanzien van algemene systemen van onderwijs en permanente educatie die mensen met een handicap ondervinden op te heffen; tijdige ondersteuning voor inclusief en gepersonaliseerd onderwijs en vroege vaststelling van bijzondere behoeften aan te bieden; adequate opleiding en ondersteuning aan professionelen die op alle onderwijsniveaus werkzaam zijn te verstrekken en over participatiepercentages en resultaten te rapporteren.


Learning typically provided by an education or training institution, structured (in terms of learning objectives, learning time or learning support) and leading to certification. Formal learning is intentional from the learner's perspective.

Een persoon die voor een gunstige leeromgeving zorgt en het verwerven van kennis en competenties zo gemakkelijker maakt (m.i.v. degenen die een onderwijs-, scholings- of begeleidingsfunctie hebben). De facilitator helpt bij de ontwikkeling van kennis en competenties en staat de lerende tijdens het leerproces met leidraad, feedback en advies terzijde.


Positive discrimination measures such as zones of educational priority (Cyprus) and programmes which provide targeted support to school in disadvantaged areas (France, Spain) improve their educational offer, provide additional support to their pupils and create innovative learning environments adapted to their specific needs.

Maatregelen voor positieve discriminatie , zoals 'onderwijsprioriteitszones' (Cyprus) en programma's die gerichte steun bieden aan scholen in achterstandsgebieden (Frankrijk, Spanje), hun onderwijsaanbod verbeteren, extra ondersteuning aan de leerlingen bieden en innovatieve, aan de specifieke behoeften aangepaste leeromgevingen opzetten.


Union programmes, in addition to providing substantial support to mobility and contributing to the development and internationalisation of education systems, have enabled the dissemination at the level of the Union of good practice and tools, which aim to facilitate the mobility of young people in all learning and training contexts.

EU-programma's hebben niet alleen materiële ondersteuning voor mobiliteit opgeleverd en tot de ontwikkeling en internationalisering van onderwijsstelsels bijgedragen, maar ook de verspreiding op EU-niveau mogelijk gemaakt van goede praktijken en hulpmiddelen gericht op bevordering van de mobiliteit van jongeren in alle leer- en opleidingsomgevingen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Several Member States provide additional support measures, such as teaching and learning programmes in the Romani language, learning support programmes such as after-school learning support or second-chance classes, parental education, including mediation, and raising awareness of the importance of education.

Verschillende lidstaten bieden aanvullende steunmaatregelen zoals onderwijs en lesprogramma’s in het Romani, programma’s voor leerondersteuning, bijvoorbeeld na schooltijd of als tweedekansonderwijs, oudereducatie, met inbegrip van bemiddeling en voorlichting over het belang van onderwijs.


Several Member States provide additional support measures, such as teaching and learning programmes in the Romani language, learning support programmes such as after-school learning support or second-chance classes, parental education, including mediation, and raising awareness of the importance of education.

Verschillende lidstaten bieden aanvullende steunmaatregelen zoals onderwijs en lesprogramma’s in het Romani, programma’s voor leerondersteuning, bijvoorbeeld na schooltijd of als tweedekansonderwijs, oudereducatie, met inbegrip van bemiddeling en voorlichting over het belang van onderwijs.


Positive discrimination measures such as zones of educational priority (Cyprus) and programmes which provide targeted support to school in disadvantaged areas (France, Spain) improve their educational offer, provide additional support to their pupils and create innovative learning environments adapted to their specific needs.

Maatregelen voor positieve discriminatie , zoals 'onderwijsprioriteitszones' (Cyprus) en programma's die gerichte steun bieden aan scholen in achterstandsgebieden (Frankrijk, Spanje), hun onderwijsaanbod verbeteren, extra ondersteuning aan de leerlingen bieden en innovatieve, aan de specifieke behoeften aangepaste leeromgevingen opzetten.


EU action will support national efforts through ET 2020, the strategic framework for European cooperation in education and training [18], to remove legal and organisational barriers for people with disabilities to general education and lifelong learning systems; provide timely support for inclusive education and personalised learning, and early identification of special needs; provide adequate training and support for professionals working at all levels of education and report on participati ...[+++]

De EU-actie zal nationale inspanningen ondersteunen via ET 2020, het strategisch kader voor Europese samenwerking op het gebied van onderwijs en opleiding[18], om juridische en organisatorische belemmeringen ten aanzien van algemene systemen van onderwijs en permanente educatie die mensen met een handicap ondervinden op te heffen; tijdige ondersteuning voor inclusief en gepersonaliseerd onderwijs en vroege vaststelling van bijzondere behoeften aan te bieden; adequate opleiding en ondersteuning aan professionelen die op alle onderwijsniveaus werkzaam zijn te verstrekken en over participatiepercentages en resultaten te rapporteren.


[40] At European level, the following definitions are used: Formal learning is typically provided by education or training institutions, with structured learning objectives, learning time and learning support.

[40] Op Europees niveau worden de volgende definities gehanteerd: formeel leren vindt normaliter plaats in een onderwijs- of opleidingsinstelling en kent gestructureerde doelstellingen en een gestructureerde duur en begeleiding.


Learning typically provided by an education or training institution, structured (in terms of learning objectives, learning time or learning support) and leading to certification. Formal learning is intentional from the learner's perspective.

Een persoon die voor een gunstige leeromgeving zorgt en het verwerven van kennis en competenties zo gemakkelijker maakt (m.i.v. degenen die een onderwijs-, scholings- of begeleidingsfunctie hebben). De facilitator helpt bij de ontwikkeling van kennis en competenties en staat de lerende tijdens het leerproces met leidraad, feedback en advies terzijde.


w