Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Apply safe work practices in a veterinary setting
Apply safe work practices in veterinary settings
Corn-picker's pupil
Cornpicker's pupil
Cornpickers'pupil
Enrolment of pupils
Mydriatic
Number of pupils
Personal file of the pupil
Plan an ergonomic work station
Pupil's personal file
Pupil-dilating drug
Pupils' work
Registration of pupils
Schoolwork
Selection of pupils
Set intake figures
Talented and gifted pupils lead teacher
Talented and gifted students lead teacher
Teacher for talented pupils
Teacher of talented and gifted students
Use safe work practice in a veterinary setting
Work ergonomically
Work in an ergonomic way
Work to set up an ergonomic work station

Vertaling van "Pupils' work " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE


cornpicker's pupil | corn-picker's pupil | cornpickers'pupil

msplukkerspupil


enrolment of pupils | registration of pupils

aanmelding van leerlingen | inschrijving van leerlingen


talented and gifted pupils lead teacher | talented and gifted students lead teacher | teacher for talented pupils | teacher of talented and gifted students

onderwijsgevende hoogbegaafde leerlingen | specialist hoogbegaafdheid | leraar hoogbegaafde leerlingen | lerares hoogbegaafde leerlingen


personal file of the pupil | pupil's personal file

leerlingendossier | persoonlijst


selection of pupils [ set intake figures ]

leerlingenselectie [ numerus clausus ]




mydriatic | pupil-dilating drug

mydriaticum | pupilverwijder


apply safe work practices in veterinary settings | use safe work practice in a veterinary setting | apply safe work practices in a veterinary setting | apply safe work practices in a veterinary work environment

veilige werkmethoden toepassen in een veterinaire omgeving


work in an ergonomic way | work to set up an ergonomic work station | plan an ergonomic work station | work ergonomically

ergonomisch werken
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The 2008 Joint Report on the implementation of the Education and Training 2010 Work Programme drew attention to educational disadvantage of many migrant pupils as they require additional attention.[5] The analysis which follows shows that some countries succeed better than others in reducing the gaps in educational attainment between migrant pupils and the rest of the host peers.

Het gezamenlijk verslag 2008 over de uitvoering van het werkprogramma Onderwijs en opleiding 2010 vestigde de aandacht op de onderwijsachterstand van vele migrantenleerlingen, aangezien zij bijzondere aandacht nodig hebben.[5] De onderstaande analyse toont aan dat sommige landen er beter in slagen dan andere om de kloof in opleidingsniveau tussen migrantenleerlingen en de rest van de medeleerlingen uit het gastland te verkleinen.


Several Member States (e.g. Luxembourg, Italy, and Denmark) have used this approach to help previously disengaged pupils to get a leaving certificate while gaining valuable and motivating experiences in work.

Diverse lidstaten (bijvoorbeeld Luxemburg, Italië en Denemarken) hebben deze aanpak benut om voorheen ongemotiveerde leerlingen te helpen hun eindexamendiploma te halen en daarnaast waardevolle en stimulerende ervaringen in een werkomgeving op te doen.


Welcomes the proposed extension of the work cycle from 3 years to 5, in order to better implement the long-term strategic goals and work on issues such as underachievement of pupils in some study fields, low participation rates in adult learning, early school leaving, social inclusion, civic engagement, gender gaps and employability rates of graduates.

is tevreden met de voorgestelde verlenging van de werkcyclus van 3 tot 5 jaar, om de strategische doelstellingen op lange termijn beter ten uitvoer te leggen en te werken aan kwesties als mindere resultaten van leerlingen op sommige studiegebieden, lage participatiecijfers in het volwassenenonderwijs, vroegtijdig schoolverlaten, sociale inclusie, maatschappelijke betrokkenheid, genderkloven en inzetbaarheidscijfers van afgestudeerden.


At any one time approximately 70 pupils work within the city and receive wages.

De leerlingen werken in hun eigen vak binnen de stad en krijgen een loon.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Supporting and empowering teachers in their work with pupils at risk, which is a pre-requisite for successful measures at school level.

Voorwaarde voor succesvolle maatregelen op school is dat de leerkrachten ondersteund worden bij hun werk met risicoleerlingen en over de daartoe benodigde middelen kunnen beschikken.


Increasing the flexibility and permeability of educational pathways, for example by modularising courses or alternating school and work, supports in particular pupils with lower academic performance, and can motivate them to continue education and training which is better adapted to their needs and abilities.

Meer flexibiliteit en doorstroommogelijkheden in het onderwijs (bijvoorbeeld door de modulaire opbouw van cursussen en afwisselend leren en werken) zijn vooral stimulerend voor leerlingen met een geringer prestatieniveau en kunnen hen motiveren om een meer op hun behoeften en vaardigheden toegesneden school- of beroepsopleiding te blijven volgen.


A working party led by the NOC*NSF has been set up in the Netherlands to work on this action and prepare a teaching pack containing amongst other things a teacher's manual, a manual for pupils and various items publicising Europe and the Olympic spirit.

In Nederland is een werkgroep onder leiding van het NOC*NSF opgericht voor het ontwikkelen van de actie en het samenstellen van een koffertje met lesmateriaal voor onderwijzers en leerlingen. Dit koffertje bevat onder andere een handboek voor onderwijzers en voor leerlingen, en reclameartikelen in verband met het thema Europa en de olympische gedachte.


To achieve this, strategies promoting success at school could be based on the results of appropriate research and on the following key principles: . measures in favour of those most needing support; . interventions or the creating of conditions in the context of a continuum which begins at pre-school level and continues through to adulthood; . objectives and learning methodologies by which the diversity of interests, needs and abilities of pupils are met; . making sure, through various measures, including assessing progress and setting objectives for improving attainment, that all young people should benefit to the maximum extent poss ...[+++]

Daartoe zouden strategieën die gericht zijn op het bevorderen van slagen op school, gebaseerd kunnen worden op de resultaten van passend onderzoek en van de onderstaande kernbeginselen : . maatregelen ten gunste van degenen die het meeste steun nodig hebben ; . optreden of voorwaarden scheppen in het kader van een continuüm, dat begint bij het peuter- en kleuteronderwijs en doorloopt tot de volwassenheid ; . doelstellingen en leermethodologieën waarmee tegemoet wordt gekomen aan de diverse interesses, behoeften en vaardigheden van de leerlingen ; . via diverse maatregelen, inclusief het evalueren van gemaakte vorderingen en het vaststellen van doelstellingen om de prestaties te verbeteren, ervoor zorgen dat alle jongeren maximaal van het ...[+++]


Some key elements within the school plan, objectives or mission statement, are: strategies for motivating pupils and for building up their confidence and self-esteem; pupil assessment including monitoring of literacy and numeracy skills; curricular implementation and teaching/learning methodologies; early identification and remediation of learning difficulties as well as the monitoring of school attendance with appropriate action where necessary; strategies in relation to the use of new technologies; strategies for improving parental and community involvement in schools; appropriate cooperative links to ensure successful transition ...[+++]

Enkele sleutelelementen van het schoolplan, de doelstellingen of het beginselplan, zijn : strategieën om de leerlingen te motiveren en hun zelfvertrouwen en gevoel van eigenwaarde te vergroten ; toetsing van leerlingen, onder meer op hun lees- en rekenvaardigheden ; ten uitvoer leggen van het curriculum en onderwijs/leermethoden ; het vroegtijdig signaleren en verhelpen van leermoeilijkheden, en het controleren van het schoolbezoek, met waar nodig een passend optreden ; strategieën in verband met het gebruik van nieuwe technologieën ; strategieën om de ouders en de lokale gemeenschap beter bij de scholen te betrekken ; passende sam ...[+++]


the development of the Indicator should fully respect the responsibility of Member States for the organisation of their education systems and should not impose undue administrative or financial burdens on the organisation and institutions concerned; the method for data-gathering should take account of previous work in the field at international, Union and Member State level, and be devised and implemented in a cost-effective manner; the European Indicator of Language Competence shall be put in place as soon as possible, in accordance with the following terms of reference: data should be gathered on competences in first and second forei ...[+++]

bij de ontwikkeling van de indicator de verantwoordelijkheid van de lidstaten voor de inrichting van hun onderwijsstelsels volledig in acht moet worden genomen, en een en ander niet mag leiden tot onnodige administratieve of financiële lasten voor de betrokken organisaties en instellingen; de methode voor het verzamelen van gegevens moet voortbouwen op eerdere activiteiten op dit gebied op internationaal niveau, op het niveau van de Unie en op dat van de lidstaten, en kostenefficiënt moet worden ontwikkeld en uitgevoerd; de Europese taalvaardigheidsindicator zo spoedig mogelijk moet worden ingevoerd, overeenkomstig onderstaande richtsnoeren: gegevens over de vaardigheden inzake de eerste en de tweede vreemde taal worden als volgt verzamel ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

Pupils' work ->

Date index: 2021-05-25
w