Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bite registration rim
Cash desk cashier
Civil register
Civil registration
Desk
Desk at the European External Action Service
Desk mount
EEAS desk
Handle cash desk
ICT help desk advisor
ICT help desk agent
ICT service desk agent
IT help desk advisor
Manage cash at gaming desk
Manage cash desk
Manage cash desk for gaming
Manage cash desks
Manage casino cash desk
Manage gaming cash desk
Managing cash desk
Office desk
Reg desk
Registration desk
Writing-desk

Vertaling van "Registration desk " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
reg desk | registration desk

inschrijvingsbalie | registratiebalie


ICT help desk advisor | ICT service desk agent | ICT help desk agent | IT help desk advisor

helpdeskmedewerker | servicedesk medewerker | helpdesk agent | medewerker helpdesk


manage cash at gaming desk | manage cash desk for gaming | manage casino cash desk | manage gaming cash desk

spelkassa's beheren


handle cash desk | manage cash desks | manage cash desk | managing cash desk

kassa beheren




desk | desk at the European External Action Service | EEAS desk

desk | desk van de Europese Dienst voor extern optreden | EDEO-desk








civil register [ Civil registration(ECLAS) | civil registration(UNBIS) ]

bevolkingsregister [ register van de burgerlijke stand ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
19. Notes the actions taken in order to improve communication between the Agency and its beneficiaries; observes in this regard the development of IT tools such as Frequently Asked Questions or technical guidance and the publication of a roadmap in the run-up to the registration deadline, as well as support for national help-desks; considers that the Agency should reach out more to downstream users;

19. wijst op de maatregelen die genomen zijn om de communicatie tussen het Agentschap en zijn begunstigden te verbeteren; neemt in dit verband kennis van de ontwikkeling van IT-hulpmiddelen zoals veelgestelde vragen of technische begeleiding en de publicatie van een stappenplan in de aanloop naar de registratietermijn, alsmede ondersteuning voor nationale helpdesks; is van mening dat het Agentschap meer moet communiceren met downstream-gebruikers;


19. Notes the actions taken in order to improve communication between the Agency and its beneficiaries; observes in this regard the development of IT tools such as Frequently Asked Questions or technical guidance and the publication of a roadmap in the run-up to the registration deadline, as well as support for national help-desks; considers that the Agency should reach out more to downstream users;

19. wijst op de maatregelen die genomen zijn om de communicatie tussen het Agentschap en zijn begunstigden te verbeteren; neemt in dit verband kennis van de ontwikkeling van IT-hulpmiddelen zoals veelgestelde vragen of technische begeleiding en de publicatie van een stappenplan in de aanloop naar de registratietermijn, alsmede ondersteuning voor nationale helpdesks; is van mening dat het Agentschap meer moet communiceren met downstream-gebruikers;


The Commission should therefore provide a user friendly guide on the initiative and should set up a help desk which would be a natural reference point to organisers if they have questions or if they wish to clarify a certain issue with the EU institution responsible for the registration of the initiative.

Vandaar dat de Commissie een gebruiksvriendelijke gids moet opstellen en een helpdesk moet inrichten als natuurlijke referentiepunt voor organisatoren die met vragen zitten voor de EU-instelling die verantwoordelijk is voor het registreren van het initiatief.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Registration desk' ->

Date index: 2020-12-22
w