Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Air-supported structure
Electron dot structure
Gantry
General-interest services
Housekeeper
Inflated structure
Lewis formula
Lewis structure
NT premium charge service
PRS
Premium rate service
Premium rate telephone service
Premium rate voice service
Public-interest services
Referral to funeral service
Referral to health aide service
SRSS
Service structure
Service tower
Services of general economic interest
Services of general interest
Services of public interest
Shared revenue service
Structural Reform Support Service
Structural and Cohesion Policy Service

Traduction de «Service structure » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Gantry | Service structure | Service tower

Servicetoren


Housekeeper (private service)

huishouder in particuliere dienstverlening


Structural Reform Support Service | SRSS [Abbr.]

Ondersteuningsdienst voor structurele hervormingen | SRSS [Abbr.]


Structural and Cohesion Policy Service

dienst Structuur- en Cohesiebeleid


services of general interest [ general-interest services | public-interest services | services of general economic interest | services of public interest ]

dienst van algemeen belang [ dienst van algemeen economisch belang ]


NT:premium charge service | premium rate service | premium rate telephone service | premium rate voice service | shared revenue service | PRS [Abbr.] | PRS, premium rate service was formerly termed premium charge service [Abbr.]

dienst met verhoogd tarief | PRS-dienst


Electron dot structure | Lewis formula | Lewis structure

Lewisformule | Lewisstructuur


Air-supported structure | Inflated structure

Door lucht gedragen constructie


Referral to health aide service

verwijzen naar gezondheidszorgdienst


Referral to funeral service

verwijzen naar begrafenisdienst
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
1. Where, in cross-border regions, the EURES Members or Partners participate in specific cooperation and service structures, such as cross-border partnerships, they shall provide frontier workers and employers with information relating to the specific situation of frontier workers and of relevance for employers in such regions.

1. Indien de EURES-leden of -partners in grensregio's deelnemen aan specifieke samenwerkings- en dienstenstructuren, zoals grensoverschrijdende partnerschappen, verstrekken zij grensarbeiders en werkgevers informatie over de specifieke situatie van grensarbeiders die tevens relevant is voor werkgevers in die regio's.


6. Member States shall seek to develop one-stop shop solutions for the communication towards frontier workers and employers in those cross border regions where the Member States concerned together deem it necessary to set up specific co-operation and service structures.

6. De lidstaten streven naar één centraal aanspreekpunt voor de communicatie met grensarbeiders en werkgevers in die grensoverschrijdende regio’s waar de betrokken lidstaten het samen noodzakelijk achten specifieke samenwerkings- en dienstverleningsstructuren op te zetten.


2. Member States shall develop specific information for frontier workers in those cross border regions where the Member States concerned together deem it necessary to set up specific co-operation and service structures.

2. De lidstaten zorgen voor specifieke informatie voor grensarbeiders in die grensoverschrijdende regio’s waar de betrokken lidstaten het samen noodzakelijk achten specifieke samenwerkings- en dienstverleningsstructuren op te zetten.


69. In the current environment of structural and regulatory change, the evaluation process should take four questions into consideration (a) Do the structural changes occurring in the industries providing services of general interest lead to benefits to users and consumers in terms of lower prices and better services?

69. In het huidige klimaat van veranderingen op structureel en regelgevend terrein dienen bij het evaluatieproces vier vragen aan de orde te komen (a) Leiden de structurele veranderingen in de sectoren die diensten van algemeen belang verrichten tot voordelen voor gebruikers en consumenten in de vorm van lagere prijzen en betere dienstverlening?


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
If necessary, the services territorially responsible for border regions shall also set up cooperation and service structures to provide:

Indien nodig zetten de voor aangrenzende gebieden verantwoordelijke diensten ook structuren voor samenwerking en dienstverlening op ten einde:


56. Requests the Commission to develop the existing Inter-Service Group into a permanent inter-service structure to ensure a coherent, coordinated and integrated policy approach across key policy areas relevant to the Arctic, such as the environment, energy, transport and fisheries; recommends assigning the co-lead of this structure to the EEAS and DG MARE, the latter acting as a cross-sectoral coordinator within the Commission; further recommends creating an Arctic unit in the EEAS accordingly;

56. verzoekt de Commissie de bestaande interdepartementale werkgroep te ontwikkelen tot een permanente structuur voor samenwerking van verschillende diensten om een coherente, gecoördineerde en geïntegreerde beleidsbenadering te waarborgen ten aanzien van beleidsterreinen die van centraal belang zijn voor het Noordpoolgebied, zoals milieu, energie, vervoer en visserij; beveelt aan de gezamenlijke leiding over deze structuur toe te kennen aan de Europese Dienst voor extern optreden en DG MARE, waarbij de laatstgenoemde optreedt als sectoroverschrijdende coördinator binnen de Commissie; beveelt voorts aan een Arctische eenheid in de Euro ...[+++]


56. Requests the Commission to develop the existing Inter-Service Group into a permanent inter-service structure to ensure a coherent, coordinated and integrated policy approach across key policy areas relevant to the Arctic, such as the environment, energy, transport and fisheries; recommends assigning the co-lead of this structure to the EEAS and DG MARE, the latter acting as a cross-sectoral coordinator within the Commission; further recommends creating an Arctic unit in the EEAS accordingly;

56. verzoekt de Commissie de bestaande interdepartementale werkgroep te ontwikkelen tot een permanente structuur voor samenwerking van verschillende diensten om een coherente, gecoördineerde en geïntegreerde beleidsbenadering te waarborgen ten aanzien van beleidsterreinen die van centraal belang zijn voor het Noordpoolgebied, zoals milieu, energie, vervoer en visserij; beveelt aan de gezamenlijke leiding over deze structuur toe te kennen aan de Europese Dienst voor extern optreden en DG MARE, waarbij de laatstgenoemde optreedt als sectoroverschrijdende coördinator binnen de Commissie; beveelt voorts aan een Arctische eenheid in de Euro ...[+++]


56. Requests the Commission to develop the existing Inter-Service Group into a permanent inter-service structure to ensure a coherent, coordinated and integrated policy approach across key policy areas relevant to the Arctic, such as the environment, energy, transport and fisheries; recommends assigning the co-lead of this structure to the EEAS and DG MARE, the latter acting as a cross-sectoral coordinator within the Commission; further recommends creating an Arctic unit in the EEAS accordingly;

56. verzoekt de Commissie de bestaande interdepartementale werkgroep te ontwikkelen tot een permanente structuur voor samenwerking van verschillende diensten om een coherente, gecoördineerde en geïntegreerde beleidsbenadering te waarborgen ten aanzien van beleidsterreinen die van centraal belang zijn voor het Noordpoolgebied, zoals milieu, energie, vervoer en visserij; beveelt aan de gezamenlijke leiding over deze structuur toe te kennen aan de Europese Dienst voor extern optreden en DG MARE, waarbij de laatstgenoemde optreedt als sectoroverschrijdende coördinator binnen de Commissie; beveelt voorts aan een Arctische eenheid in de Euro ...[+++]


One group of the projects that receive funds in these programmes is aimed at supporting services, for instance, developing new service structures, or testing welfare services that improve participation in the labour market.

Een groep van projecten die middelen ontvangt uit deze programma's is gericht op het ondersteunen van dienstverlening, bijvoorbeeld het opzetten van nieuwe dienstenstructuren of het uittesten van uitkeringsstructuren die de arbeidsparticipatie verbeteren.


The Measure "Developing the structures of everyday life" in the Programme Complement aims to develop new kinds of participation and innovative service structures and activities.

De maatregelen "De structuren van het alledaagse leven ontwikkelen" in het programmacomplement beoogt nieuwe manieren van participatie tot ontwikkeling te brengen alsmede vernieuwende dienstenstructuren en -activiteiten.


w