Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
SCCP
Signaling connection control part
Signalling Connection Control Part
Signalling connection control part

Traduction de «Signalling Connection Control Part » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
signalling connection control part | SCCP [Abbr.]

signalling connection control part | SCCP [Abbr.]


Signalling Connection Control Part | SCCP [Abbr.]

SCCP [Abbr.]


signaling connection control part | signalling connection control part | SCCP [Abbr.]

besturingsgedeelte voor signaleringsverbinding
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
2.4. When a tractor is equipped with an electric control line and electrically connected to a towed vehicle equipped with an electric control line, a continuous failure (> 40 ms) within the electric control line shall be detected in the tractor and shall be signalled to the driver by the yellow warning signal specified in point 2.2.1.29.1.2 of Annex I, when such vehicles are connected via the electric control l ...[+++]

2.4. Bij elektrische aansluiting van een trekker met een elektrische bedieningsleiding op een getrokken voertuig met een elektrische bedieningsleiding moet in de trekker een langer durende storing (> 40 ms) in de elektrische bedieningsleiding worden geconstateerd en aan de bestuurder worden gemeld middels het in punt 2.2.1.29.1.2 van bijlage I bedoelde gele waarschuwingssignaal, wanneer de voertuigen via de elektrische bedieningsleiding op elkaar worden aangesloten.


In the case of a tractor equipped with an electric control line, when electrically connected to a towed vehicle with an electric control line, the warning signal specified in point 2.2.1.29.1.1 shall also be used to indicate certain specified failures within the braking equipment of the towed vehicle, whenever the towed vehicle provides corresponding failure information via the data communication part of the el ...[+++]

Bij elektrische aansluiting van een trekker met een elektrische bedieningsleiding op een getrokken voertuig met een elektrische bedieningsleiding moet het in punt 2.2.1.29.1.1 beschreven waarschuwingssignaal tevens worden gebruikt om bepaalde storingen in de remuitrusting van het getrokken voertuig aan te geven zodra het getrokken voertuig de desbetreffende storingsinformatie verzendt via het datacommunicatiegedeelte van de elektrische bedieningsleiding.


4.1.10. In the case of a failure in the electric control transmission of a towed vehicle, electrically connected via an electric control line only, according to point 2.1.4.1.3 of Annex I, braking of the towed vehicle shall be ensured according to point 2.2.1.17.3.1 of Annex I. This shall be the case whenever the towed vehicle provides the ‘supply line braking request’ signal via the data communication part of the el ...[+++]

4.1.10. Bij storing in de overbrenging van de elektrische bediening van een getrokken voertuig dat volgens punt 2.1.4.1.3 van bijlage I alleen via een elektrische bedieningsleiding elektrisch is aangesloten, moet de remwerking van het getrokken voertuig zijn gewaarborgd volgens punt 2.2.1.17.3.1 van bijlage I. Van een dergelijke storing is sprake als het getrokken voertuig het signaal „remverzoek toevoerleiding” geeft via het datacommunicatiegedeelte van de elektrische bedieningsleiding of indien er blijvend geen datacommunicatie is.


In addition, towed vehicles equipped with an electric control line, when electrically connected to a tractor with an electric control line, shall provide the failure information for activation of the warning signal specified in point 2.2.1.29.2.1 of Annex I via the data communication part of the electric control line, when the prescribed service braking performance of t ...[+++]

Daarnaast moeten getrokken voertuigen met een elektrische bedieningsleiding die elektrisch zijn aangesloten op een trekker met een elektrische bedieningsleiding, als de voorgeschreven bedrijfsremwerking van het getrokken voertuig niet meer kan worden gewaarborgd, via het datacommunicatiegedeelte van de elektrische bedieningsleiding de storingsinformatie verstrekken voor activering van het waarschuwingssignaal van punt 2.2.1.29.2.1 van bijlage I.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In addition, towed vehicles equipped with an electrical control line, when electrically connected to a tractor with an electric control line, shall provide the failure information for actuation of the warning signal specified in point 2.2.1.29.2.1 of Annex I via the data communication part of the electric control line.

Daarnaast moeten getrokken voertuigen met een elektrische bedieningsleiding die elektrisch zijn aangesloten op een trekker met een elektrische bedieningsleiding, via het datacommunicatiegedeelte van de elektrische bedieningsleiding de storingsinformatie verstrekken voor activering van het waarschuwingssignaal van punt 2.2.1.29.2.1 van bijlage I.


Check that separate Class B equipment connected on-board ERTMS/ETCS using (partly) non-TSI compliant interfaces – basic parameter 4.2.6.1 – creates no additional requirements for the Control-Command and Signalling Track-side Subsystem due to transitions.

Controleren of afzonderlijke apparatuur van klasse B die op de treinapparatuur voor ERTMS/ETCS is aangesloten en (deels) niet-TSI-conforme interfaces gebruikt — fundamentele parameter 4.2.6.1 — wegens de overgangen geen extra eisen oplegt aan het baansubsysteem voor besturing en seingeving.


To make the conformity assessment of ERTMS/ETCS and GSM-R equipment more effective and to help achieve the goal mentioned above, each Member State shall make available to the Commission the operational test scenarios for checking the ERTMS/ETCS and GSM-R part of the Control-Command and Signalling Track-side Subsystem and its interaction with the corresponding part of the Control-Command and Signalling On-board Subsystem.

Om de conformiteitsbeoordeling van ERTMS/ETCS- en GSM-R-apparatuur efficiënter te laten verlopen en om bovengenoemde doelstelling te helpen bereiken, dient elke lidstaat aan de Europese Commissie de operationele testscenario’s ter beschikking te stellen waarmee het ERTMS/ETCS- en GSM-R-deel van het baansubsysteem voor besturing en seingeving, alsook de wisselwerking ervan met het overeenkomstige deel van het treinsubsysteem voor besturing en seingeving worden gecontroleerd.


Check that separate Class B equipment which is not connected to the on-board ERTMS/ETCS – Basic Parameter 4.2.6.1 – creates no additional requirements for Control-Command and Signalling Track-side Subsystem due to transitions

Controleren of afzonderlijke apparatuur van klasse B die niet op de treinapparatuur voor ERTMS/ETCS is aangesloten — fundamentele parameter 4.2.6.1 — wegens de overgangen geen extra eisen oplegt aan het baansubsysteem voor besturing en seingeving


DB uses the system as fully safety-relevant automatic train control, wayside signals are not required; in the case where wayside signals exist because of non-equipped trains, these signals are not valid for LZB-guided trains. LZB is typically connected with automatic motor and brake control.

DB gebruikt het systeem als een volledig veiligheidsrelevante ATB, baanseinen zijn niet vereist; in het geval dat baanseinen bestaan wegens niet-uitgeruste treinen zijn deze seinen niet geldig voor door LZB geleide treinen. LZB is typisch verbonden met automatische motor- en remcontrole.


The awarding entity shall present to the Member State evidence of the correct integration of the part described by the European specifications within control-command and signalling.

De aanbestedende dienst moet de lidstaat bewijs overleggen van de correcte integratie van het door de Europese specificaties beschreven deel in besturing en seingeving.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Signalling Connection Control Part' ->

Date index: 2021-01-11
w