Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Apply call distribution system
Apply internal communcation skills
Integrate thinking
Integrated thinking
Maintain internal communication systems
Maintaining internal communication systems
Maintenance of internal communication systems
Operate call distribution system
SBR
Skills-based call routing
System thinking
Systemic thinking skill
Systems thinking

Traduction de «Systemic thinking skill » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
systemic thinking skill

syteemgericht denken en handelen


integrate thinking | system thinking | integrated thinking | systems thinking

systeemdenken




Definition: The disorders included in this block have in common: (a) onset invariably during infancy or childhood; (b) impairment or delay in development of functions that are strongly related to biological maturation of the central nervous system; and (c) a steady course without remissions and relapses. In most cases, the functions affected include language, visuo-spatial skills, and motor coordination. Usually, the delay or impairment has been present from as early as it could be detected reliably and will diminish progressively a ...[+++]

Omschrijving: De stoornissen onder F80-F89 hebben gemeen: a) een onveranderlijk begin in de (vroege) kindertijd; b) een stoornis of vertraging van de ontwikkeling van functies die sterk zijn verbonden met de biologische rijping van het centraal zenuwstelsel; en c) een stabiel verloop zonder remissie en opleving. In de meeste gevallen omvatten de getroffen functies die van de taalbeheersing, visueel-ruimtelijke vaardigheden en motorische coördinatie. Doorgaans is de vertraging of stoornis aanwezig geweest vanaf het moment dat deze betrouwbaar kon worden vastgesteld en zal deze geleidelijk afnemen naarmate de kinderen ouder worden hoewel ...[+++]


apply internal communcation skills | maintaining internal communication systems | maintain internal communication systems | maintenance of internal communication systems

interne communicatiesystemen onderhouden


apply call distribution system | SBR | operate call distribution system | skills-based call routing

oproepdistributiesysteem instellen | oproepdistributiesysteem toepassen | oproepdistributiesysteem bedienen | oproeproutering


accreditation system covering technical and vocational skills

systeem voor de erkenning van technische en beroepsvaardigheden
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Education and training systems need to provide broad innovation skills (idea generation, problem solving, critical thinking, cross-cultural communication, etc.) that allow employees and institutions,[34] to adapt to new circumstances.

Onderwijs- en opleidingsstelsels moeten brede innovatievaardigheden bieden (genereren van ideeën, oplossen van problemen, kritisch nadenken, communicatie tussen culturen, enz.), zodat werknemers en instellingen[34] zich kunnen aanpassen aan nieuwe omstandigheden.


5. Notes that quality assurance plays a crucial role in increasing the trust in and use of OERs; encourages research on and the dissemination of good practices to facilitate the effective use of OERs, investing, in particular, in the areas of methodological experimentation, meta-skills (reflexive, proactive and critical thinking skills) and soft skills; notes that research should also be encouraged with regard to the methods of assessing the skills acquired for such courses which cannot be restricted to peer assessment or ...[+++]

5. merkt op dat kwaliteitsborging een belangrijke rol speelt in het vergroten van het vertrouwen in en de toename van het gebruik van open leermiddelen; pleit voor onderzoek naar en de verspreiding van optimale werkmethoden die een doeltreffende toepassing van open leermiddelen bevorderen, waarbij met name wordt geïnvesteerd op het terrein van methodologische experimenten, metavaardigheden (reflectie, proactief handelen en kritisch denken) en soft skills; stelt voorts dat het onderzoek naar methoden voor de beoordeling van de hierbij verworven vaardigheden moet worden bevorderd en dat dat onderzoek niet beperkt mag blijven tot collegiale toetsingen of aut ...[+++]


117. Encourages the Member States to integrate the acquisition of digital skills into school curricula, to improve the necessary technical equipment and to promote cooperation between universities and technical colleges with the aim of developing common e-Learning curricula that are, recognised in the ECTS system; stresses that education and training curricula must aim at developing a critical thinking approach to the use and thor ...[+++]

117. moedigt de lidstaten aan de verwerving van digitale vaardigheden in de leerprogramma's op te nemen en de nodige technische apparatuur te verbeteren en om de samenwerking tussen universiteiten en technische opleidingen te bevorderen, teneinde gemeenschappelijke curricula voor e-learning te ontwikkelen die erkend zijn binnen het ECTS-systeem; benadrukt dat onderwijs- en opleidingsprogramma's gericht moeten zijn op de ontwikkeling van een kritische denkwijze ten aanzien van het gebruik van en een grondig inzicht in nieuwe media, digitale apparatuur, informatiesystemen en interfaces, zodat eenieder deze nieuwe technologieën actief kan gebruiken in plaats van simpelweg eindgebruiker te zijn; benadrukt in dit verband het belang van ...[+++]


Education and training systems need to provide broad innovation skills (idea generation, problem solving, critical thinking, cross-cultural communication, etc.) that allow employees and institutions,[34] to adapt to new circumstances.

Onderwijs- en opleidingsstelsels moeten brede innovatievaardigheden bieden (genereren van ideeën, oplossen van problemen, kritisch nadenken, communicatie tussen culturen, enz.), zodat werknemers en instellingen[34] zich kunnen aanpassen aan nieuwe omstandigheden.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
25. Considers it necessary to strengthen the links between the education system (including universities, while respecting their independence), research centres, training organisations and CCS companies (including SMEs), in order to make these job-rich sectors more competitive, create more inclusive cross-sectoral and inter-disciplinary synergies, in particular through the creation of a platform for exchanges, of knowledge alliances, of sector skills alliances ...[+++]

25. is van mening dat de banden tussen het onderwijssysteem (met inbegrip van universiteiten, waarbij hun onafhankelijkheid gewaarborgd blijft), de onderzoekscentra, de opleidingsinstellingen en de bedrijven in de CCS (waaronder kmo’s) moeten worden aangehaald, teneinde het concurrentievermogen van deze banenrijke sectoren te vergroten, meer inclusieve sectoroverschrijdende en interdisciplinaire synergie te creëren, met name via de oprichting van een platform voor uitwisselingen, kennisallianties, allianties voor bedrijfstakspecifieke vaardigheden en partnerschappen, de deelnemers te helpen denken en handelen op een manier die kan leiden tot collectief succe ...[+++]


25. Considers it necessary to strengthen the links between the education system (including universities, while respecting their independence), research centres, training organisations and CCS companies (including SMEs), in order to make these job-rich sectors more competitive, create more inclusive cross-sectoral and inter-disciplinary synergies, in particular through the creation of a platform for exchanges, of knowledge alliances, of sector skills alliances ...[+++]

25. is van mening dat de banden tussen het onderwijssysteem (met inbegrip van universiteiten, waarbij hun onafhankelijkheid gewaarborgd blijft), de onderzoekscentra, de opleidingsinstellingen en de bedrijven in de CCS (waaronder kmo’s) moeten worden aangehaald, teneinde het concurrentievermogen van deze banenrijke sectoren te vergroten, meer inclusieve sectoroverschrijdende en interdisciplinaire synergie te creëren, met name via de oprichting van een platform voor uitwisselingen, kennisallianties, allianties voor bedrijfstakspecifieke vaardigheden en partnerschappen, de deelnemers te helpen denken en handelen op een manier die kan leiden tot collectief succe ...[+++]


84. Stresses the need to adapt education systems to meet the requirements of the labour market; points out that in a situation where it will be rare, in future, to spend one's entire working life in a single sector, pupils need to acquire a broad range of abilities, such as creativity, creative thinking, general skills and the ability to adapt quickly and flexibly to changing conditions and requirements;

84. benadrukt dat het belangrijk is onderwijsstelsels beter af te stemmen op de vereisten van de arbeidsmarkt; wijst erop dat leerlingen, gezien het feit dat het in de toekomst zelden zal voorkomen dat iemand zijn hele leven in één sector werkzaam is, een breed scala aan vaardigheden moeten verwerven, zoals creativiteit, creatief denken, algemene vaardigheden en het vermogen om snel en flexibel op veranderende omstandigheden en vereisten te reageren;


starting at school level, education systems need to combine the development of specific knowledge and skills together with that of generic capacities linked to creativity, such as curiosity, intuition, critical and lateral thinking, problem solving, experimentation, risk taking and the ability to learn from failure, use of the imagination and hypothetical reasoning, and a sense of entrepreneurship.

al vanaf de lagere school moeten onderwijsstelsels de ontwikkeling van specifieke kennis en vaardigheden koppelen aan de ontwikkeling van aan creativiteit gelinkte generieke capaciteiten, zoals nieuwsgierigheid, intuïtie, kritisch en lateraal denken, probleemoplossing, experimenteerzin, het nemen van risico's en het vermogen van fouten te leren, verbeeldingskracht en hypothetisch redeneren, en ondernemersgeest.


I think we should see how we could make national systems of non-wage labour costs progressive, rather than neutral or regressive as at present, in order to encourage the provision of more jobs for the relatively less skilled, by reducing their cost to employers.

Verder meen ik dat we moeten overdenken hoe de nationale systemen van indirecte loonkosten progressief opgezet kunnen worden, in plaats van regressief of neutraal zoals nu het geval is, om het creëren van meer banen voor relatief weinig geschoolde werknemers te stimuleren door het verminderen van de kosten daarvan voor de werkgevers.


4. Starting at school level, education systems need to combine the development of specific knowledge and skills together with that of generic capacities linked to creativity, such as curiosity, intuition, critical and lateral thinking, problem solving, experimentation, risk taking and the ability to learn from failure, use of the imagination and hypothetical reasoning, and a sense of entrepreneurship.

4. Al vanaf de lagere school moeten onderwijsstelsels de ontwikkeling van specifieke kennis en vaardigheden koppelen aan de ontwikkeling van aan creativiteit gelinkte generieke capaciteiten, zoals nieuwsgierigheid, intuïtie, kritisch en lateraal denken, probleemoplossing, experimenteerzin, het nemen van risico's en het vermogen van fouten te leren, verbeeldingskracht en hypothetisch redeneren, en ondernemersgeest.


w