1. The airport managing body and the operating air carrier shall ensure that at the check-in desks (including at self-service check-in machines)
and at the boarding gate, a clearly legible notice containing the following text is displayed in a manner clearly visible to passengers: "If you are denied boarding or if your flight is cancelled or delayed for at least two hours or if the schedule time of departure of your
flight has been put forward by at least two hours in relation to the initial schedule time indicated on your ticket, ask
...[+++] at the check-in counter or boarding gate for the notice stating your rights, particularly with regard to assistance and possible compensation".1. Het luchthavenbeheersorgaan en de luchtvaartmaatschappij die de vlucht uitvoert, zien erop toe dat bij de incheckbalie (waaronder ook zelfbedieningsincheckautoma
ten) en de boarding gate een duidelijk leesbaar en voor de passagiers duidelijk zichtbaar bericht uithangt met de volgende tekst: "Indien u niet tot uw vlucht wordt toegelaten, of indien deze is geannuleerd of voor minstens twee uur is vertraagd, of indien de geplande vertrektijd van uw vlucht ten opzichte van de oorspronkelijke geplande tijd, die vermeld staat op uw ticket, met ten minste twee uur is vervroegd, vraag dan bij de incheckbalie of bij de boarding gate om de tekst
...[+++] waarin uw rechten vermeld staan, met name uw recht op bijstand en eventuele compensatie".