Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Education-working life relations
School-working life relations
Transition from education to working life
Transition from school to workplace
Transition from study to working life
University-working life relations

Traduction de «Transition from education to working life » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
transition from education to working life | transition from school to workplace | transition from study to working life

overgang van school naar beroepsleven | overgang van school naar werkend bestaan


course aiding the transition between school and working life

cursus voor de overgang van school naar bedrijf


school-working life relations [ education-working life relations | university-working life relations ]

verhouding school-beroepsleven [ verhouding onderwijs-beroepsleven | verhouding universiteit-beroepsleven ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
It will also finance research into the transition from education to working life, and the recruitment and career development of women with the potential to reach senior management positions.

Ook zal het programma onderzoek financieren naar de overgang van onderwijs naar het werkzame leven en de werving en loopbaanontwikkeling van vrouwen die in staat zijn om hogere leidinggevende posities te bekleden.


The SPD sets out four policy priorities in accordance with the ESF policy frame of reference: 1. exploiting labour demand and improving employability (29% of the ESF allocation); 2. promoting equality and equal opportunities in working life (19%); 3. improving the quality and effectiveness of education and training, promoting occupational mobility, and strengthening the integration of ...[+++]

Het EPD vermeldt vier beleidsprioriteiten, overeenkomstig het ESF-beleidskader: 1. inspelen op de vraag naar arbeid en verbeteren van de inzetbaarheid op de arbeidsmarkt (29% van de ESF-toewijzing); 2. bevorderen van de gelijkheid en gelijke kansen in de arbeidssfeer (19% van de ESF-toewijzing). 3. verbeteren van de kwaliteit en doeltreffendheid van onderwijs en opleiding, bevorderen van de arbeidsmobiliteit en versterken van de integratie tussen onderwijs en werk (19% van de ESF-toewijzing). 4. ontwikkelen van het menselijk kapitaal ter bevordering van het ondernemerschap en de kwaliteit van het werk, en gebruik maken van de mogelijkhe ...[+++]


62. Emphasises the need to foster the promotion of integrated work-linked training projects which enable young people with disabilities to make an immediate practical transition from education to working life;

62. benadrukt de noodzaak om de geïntegreerde, aan werk gekoppelde opleidingsprojecten te bevorderen, die jongeren met een handicap in staat stellen een onmiddellijke praktische overgang te maken van onderwijs naar beroepsleven;


62. Emphasises the need to foster the promotion of integrated work-linked training projects which enable young people with disabilities to make an immediate practical transition from education to working life;

62. benadrukt de noodzaak om de geïntegreerde, aan werk gekoppelde opleidingsprojecten te bevorderen, die jongeren met een handicap in staat stellen een onmiddellijke praktische overgang te maken van onderwijs naar beroepsleven;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
17. Emphasises that young people are being forced to choose from an ever growing range of training possibilities; takes the view that they must be kept regularly informed about developments on the labour market, so that they can concentrate on developing skills which are actually needed, the aim being that no young person completing school or training should be left without a job and that the transition between education and working life should be a sm ...[+++]

17. wijst erop dat jongeren uit een steeds groter onderwijsaanbod moeten kiezen; is van mening dat zij voortdurend van de ontwikkelingen op de arbeidsmarkt op de hoogte moeten worden gesteld, opdat de vaardigheden worden gestimuleerd waaraan behoefte bestaat, met als doel ervoor te zorgen dat iedereen die een school- of beroepsopleiding heeft afgesloten een baan heeft en de overgang van school naar de arbeidsmarkt soepel verloopt;


Improving the labour market relevance of education and training systems, facilitating the transition from education to work, and strengthening vocational education and training systems and their quality, including through mechanisms for skills anticipation, adaptation of curricula and the establishment and development of work-based learning systems, including dual learning systems and apprenticeship schemes.

verbetering van de arbeidsmarktrelevantie van de onderwijs- en opleidingsstelsels, vergemakkelijking van de aansluiting tussen onderwijs en werk en versterking van beroepsonderwijs- en beroepsopleidingssystemen en de kwaliteit daarvan, onder meer door mechanismen voor het anticiperen op vaardigheden, aanpassing van leerplannen en invoering en ontwikkeling van stelsels van leren op de werkplek, waaronder stelsels voor duaal leren en regelingen voor leerlingschap.


Vocational education and training systems have proved to be a useful tool for ensuring youth employment and enabling a smooth transition from training into working life.

Beroepsonderwijs en -opleidingssystemen hebben bewezen een nuttig instrument te zijn voor het waarborgen van de werkgelegenheid voor jongeren en om een soepele overgang van opleiding naar beroepsleven mogelijk te maken.


28. Highlights the importance of supporting young people, especially those not in education, employment or training (NEETs), by promoting high-quality traineeships and apprenticeships, second-chance education programmes, well-established dual learning and work-based learning, as well as specific measures to foster their access to higher education and their active integration into education and work; considers these to be valuable ste ...[+++]

28. benadrukt dat jongeren ondersteund moeten worden, vooral als ze geen onderwijs of opleiding volgen en geen baan hebben (NEET-jongeren), door kwalitatief hoogwaardige stages en plaatsen in het leerlingwezen, tweedekansonderwijsprogramma's en beproefde programma's voor duaal leren en werkend leren te stimuleren, alsmede specifieke maatregelen ter bevordering van hun toegang tot hoger onderwijs en hun actieve integratie in opleidingen en banen; ziet dit als waardevolle stappen in de overgang van onderwijs naar het beroepsleven en ten behoeve van een lagere jeugdwerkloosheid;


28. Highlights the importance of supporting young people, especially those not in education, employment or training (NEETs), by promoting high-quality traineeships and apprenticeships, second-chance education programmes, well-established dual learning and work-based learning, as well as specific measures to foster their access to higher education and their active integration into education and work; considers these to be valuable ste ...[+++]

28. benadrukt dat jongeren ondersteund moeten worden, vooral als ze geen onderwijs of opleiding volgen en geen baan hebben (NEET-jongeren), door kwalitatief hoogwaardige stages en plaatsen in het leerlingwezen, tweedekansonderwijsprogramma's en beproefde programma's voor duaal leren en werkend leren te stimuleren, alsmede specifieke maatregelen ter bevordering van hun toegang tot hoger onderwijs en hun actieve integratie in opleidingen en banen; ziet dit als waardevolle stappen in de overgang van onderwijs naar het beroepsleven en ten behoeve van een lagere jeugdwerkloosheid;


A number of transitions now need to be accounted for, including the transition between school and working life, between jobs, between different working status, between working life and retirement and between work and training, career breaks and care periods.

Er moet worden gewerkt aan een aantal overgangen, waaronder de overgang van studie naar werk, de wisseling van baan en werkstatus, de overgang van werk naar pensioen en de afwisseling van werk en scholing, onderbrekingen van loopbanen en zorgperiodes.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Transition from education to working life' ->

Date index: 2024-01-03
w