Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Automotive technology teacher
Cooking instructor
Food service vocational teacher
Food technology teacher
Medical laboratory technician instructor
Medical laboratory technology educator
Medical laboratory technology instructor
Medical laboratory technology vocational teacher
Teacher in transportation technology
Transport technology vocational teacher
Transportation technician instructor
Vocational teacher in food service

Vertaling van "Transport technology vocational teacher " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
automotive technology teacher | transportation technician instructor | teacher in transportation technology | transport technology vocational teacher

docente vervoerstechnologie beroepsonderwijs | leerkracht vervoerstechnologie beroepsonderwijs | docent vervoerstechnologie beroepsonderwijs | vakdocent vervoerstechnologie beroepsonderwijs


medical laboratory technician instructor | medical laboratory technology instructor | medical laboratory technology educator | medical laboratory technology vocational teacher

leerkracht medische laboratoriumtechnologie beroepsonderwijs | vakdocent biomedische laboratoriumtechnologie beroepsonderwijs | onderwijsgevende medische laboratoriumtechnologie beroepsonderwijs | vakdocent medische laboratoriumtechnologie beroepsonderwijs


food technology teacher | vocational teacher in food service | cooking instructor | food service vocational teacher

leerkracht koken beroepsonderwijs | vakdocent koken beroepsonderwijs | leerkracht voeding beroepsonderwijs | vakdocent voeding beroepsonderwijs
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
spurring innovation and technological development, which are a source of growth and prosperity, by promoting cooperation, for example, in basic research, space research, nanotechnologies, transport, cyber-security and IT; the initiatives would affect sectors relating to higher education and vocational training, commerce, information and even medicine.

bevordering van innovatie en technische ontwikkeling als bron van groei en welvaart door de samenwerking te versterken op bijvoorbeeld de gebieden fundamenteel onderzoek, ruimteonderzoek, nanotechnologie, vervoer, cyberveiligheid of informatica. De maatregelen raken de sectoren die verband houden met hoger onderwijs en beroepsopleiding, handel, informatie en de medische sector.


Recognising the difficulty of organising vocational training for inland waterway workers, the Commission encourages Member States to use the European Social Fund for training of inland navigation workers, and in particular to exchange best practise and qualifications in the field of inland waterway transport and logistics and to stimulate the use of innovative technologies and entrepreneurial skills.

De Commissie is zich ervan bewust dat het lastig is om beroepsopleidingen te organiseren voor het personeel van binnenvaartschepen en moedigt de lidstaten daarom aan gebruik te maken van het Europees Sociaal Fonds voor de opleiding van personeel in de binnenvaartsector. Daarnaast spoort ze hen met name aan om beste praktijken en kwalificaties op het gebied van de binnenvaart en de logistiek uit te wisselen en de aanwending van innovatieve technologieën en ondernemersvaardigheden te stimuleren.


25. Stresses the importance of the private sector as a potential source of innovative financing for education, in order to bridge the potential gap between the educational services and vocational training provided and prospective job market demands; calls for new alliances and new ways of partnering with the private sector in education processes, which can constitute viable sources of innovation and technological flexibility and can take numerous forms, from the provision of building facilities and electronic devices to e-learning programmes an ...[+++]

25. benadrukt het belang van de particuliere sector als potentiële bron van innovatieve financiering voor onderwijs, zodat de mogelijke kloof tussen onderwijs en opleiding enerzijds en de toekomstige vraag van de arbeidsmarkt anderzijds gedicht wordt; verzoekt om nieuwe allianties en nieuwe vormen van partnerschap met de particuliere sector in onderwijsprocessen, die waardevolle bronnen van innovatie en technologische flexibiliteit kunnen vormen en talrijke vormen kunnen aannemen (gebouwen, elektronische apparatuur, e‑learningprogramma's, vervoer en accommodatie voor leerkrachten, enz.);


25. Stresses the importance of the private sector as a potential source of innovative financing for education, in order to bridge the potential gap between the educational services and vocational training provided and prospective job market demands; calls for new alliances and new ways of partnering with the private sector in education processes, which can constitute viable sources of innovation and technological flexibility and can take numerous forms, from the provision of building facilities and electronic devices to e-learning programmes an ...[+++]

25. benadrukt het belang van de particuliere sector als potentiële bron van innovatieve financiering voor onderwijs, zodat de mogelijke kloof tussen onderwijs en opleiding enerzijds en de toekomstige vraag van de arbeidsmarkt anderzijds gedicht wordt; verzoekt om nieuwe allianties en nieuwe vormen van partnerschap met de particuliere sector in onderwijsprocessen, die waardevolle bronnen van innovatie en technologische flexibiliteit kunnen vormen en talrijke vormen kunnen aannemen (gebouwen, elektronische apparatuur, e‑learningprogramma's, vervoer en accommodatie voor leerkrachten, enz.);


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
20. Underlines the importance of developing digital skills as part of lifelong learning, of integrating new media and new technologies in the curricula, and of developing digital and media literacy from the earliest stage at school and going through the whole education cycle; stresses the need to develop innovative ways of learning, and to extend the availability of online and distance learning through open educational resources (OER) that facilitate equal access to education and training for everyone; calls on the Commission and the Member States to support access to information and communication technologies in all educ ...[+++]

20. onderstreept dat het van belang is in het kader van een leven lang leren digitale vaardigheden te ontwikkelen, nieuwe media en nieuwe technologie in de curricula op te nemen en bij leerlingen van jongs af aan en gedurende de hele onderwijscyclus de digitale en mediageletterdheid te ontwikkelen; benadrukt dat er innovatieve leermethoden moeten worden ontwikkeld en dat de beschikbaarheid van onderwijs online of op afstand moet worden uitgebreid met behulp van open leermiddelen (OER) waarmee iedereen dezelfde toegang tot onderwijs en opleiding heeft; verzoekt de Commissie en de lidstaten steun te geven om te bereiken dat alle instelli ...[+++]


Recognising the difficulty of organising vocational training for inland waterway workers, the Commission encourages Member States to use the European Social Fund for training of inland navigation workers, and in particular to exchange best practise and qualifications in the field of inland waterway transport and logistics and to stimulate the use of innovative technologies and entrepreneurial skills.

De Commissie is zich ervan bewust dat het lastig is om beroepsopleidingen te organiseren voor het personeel van binnenvaartschepen en moedigt de lidstaten daarom aan gebruik te maken van het Europees Sociaal Fonds voor de opleiding van personeel in de binnenvaartsector. Daarnaast spoort ze hen met name aan om beste praktijken en kwalificaties op het gebied van de binnenvaart en de logistiek uit te wisselen en de aanwending van innovatieve technologieën en ondernemersvaardigheden te stimuleren.


Expand and improve investment in human capital through: the establishment of efficient lifelong learning strategies, in cooperation with the social partners, according to European commitments, including appropriate incentives and cost-sharing mechanisms for enterprises, the public sector and individuals, identify and programme the measures needed to significantly reduce the number of pupils leaving school early; increased access to initial vocational, secondary and higher education, non-university vocational training, the promotion of entrepreneurship in all levels of education and the use of the information society an ...[+++]

De investeringen in menselijk kapitaal uitbreiden en verbeteren door efficiënte strategieën voor levenslang leren op te stellen in overleg met de sociale partners, overeenkomstig de Europese afspraken, zoals passende stimulansen en mechanismen om de kosten te verdelen tussen de overheidssector, de ondernemingen en de individuele personen, de maatregelen concipiëren en programmeren die nodig zijn om het aantal leerlingen dat de school vroegtijdig verlaat aanzienlijk te verminderen; grotere toegang tot basis-, middelbaar en hoger beroepsonderwijs en tot niet-universitaire beroepsopleiding, bevordering van het ondernemerschap op alle onderwijsniveaus en aanwending van de informatiemaatschappij en de nieuwe ...[+++]


Expand and improve investment in human capital through: the establishment of efficient lifelong learning strategies, in cooperation with the social partners, according to European commitments, including appropriate incentives and cost-sharing mechanisms for enterprises, the public sector and individuals, identification and programming of the measures needed to significantly reduce the number of pupils leaving school early; increased access to initial vocational, secondary and higher education, non-university vocational training; the promotion of entrepreneurship in all levels of education and the use of the information society an ...[+++]

De investeringen in menselijk kapitaal uitbreiden en verbeteren door efficiënte strategieën voor levenslang leren op te stellen in overleg met de sociale partners, overeenkomstig de Europese afspraken, zoals passende stimulansen en mechanismen om de kosten te verdelen tussen de overheidssector , de ondernemingen en de individuele personen, de maatregelen concipiëren en programmeren die nodig zijn om het aantal leerlingen dat de school vroegtijdig verlaat aanzienlijk te verminderen; grotere toegang tot basis-, middelbaar en hoger beroepsonderwijs en tot niet-universitaire beroepsopleiding, bevordering van het ondernemerschap op alle onderwijsniveaus en aanwending van de informatiemaatschappij en de nieuwe ...[+++]


Most of them are centred around learning about information and communication technologies, vocational training programmes devised locally among various partners to cover identified needs, sharing hi-tech equipment, teacher training programmes - with or without distance-learning facilities - advice and guidance services sometimes located in local authority premises.

Het merendeel daarvan ontwikkelt zich in de context van het leren van informatie- en computertechnologie, beroepsopleidingsprogramma's die op lokaal niveau worden opgezet door verschillende partners om te kunnen voorzien in bepaalde behoeften, het gezamenlijk gebruik van geavanceerde technologische apparatuur, scholingsprogramma's voor docenten - met of zonder mogelijkheden tot afstandsonderwijs - en diensten voor advies en begeleiding die soms worden aangeboden in gemeentelijke gebouwen.


Most of them are centred around learning about information and communication technologies, vocational training programmes devised locally among various partners to cover identified needs, sharing hi-tech equipment, teacher training programmes - with or without distance-learning facilities - advice and guidance services sometimes located in local authority premises.

Het merendeel daarvan ontwikkelt zich in de context van het leren van informatie- en computertechnologie, beroepsopleidingsprogramma's die op lokaal niveau worden opgezet door verschillende partners om te kunnen voorzien in bepaalde behoeften, het gezamenlijk gebruik van geavanceerde technologische apparatuur, scholingsprogramma's voor docenten - met of zonder mogelijkheden tot afstandsonderwijs - en diensten voor advies en begeleiding die soms worden aangeboden in gemeentelijke gebouwen.


w