Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Cooking instructor
Food service vocational teacher
Food technology teacher
Vocational teacher in food service

Vertaling van "Vocational teacher in food service " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
food technology teacher | vocational teacher in food service | cooking instructor | food service vocational teacher

leerkracht koken beroepsonderwijs | vakdocent koken beroepsonderwijs | leerkracht voeding beroepsonderwijs | vakdocent voeding beroepsonderwijs
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
- 1820 in-service training grants for language teachers in vocational education (increase of 143%).

- 1 820 beurzen voor de bijscholing van taalleraren in het beroepsonderwijs (een toename van 143 %).


25. Stresses the importance of the private sector as a potential source of innovative financing for education, in order to bridge the potential gap between the educational services and vocational training provided and prospective job market demands; calls for new alliances and new ways of partnering with the private sector in education processes, which can constitute viable sources of innovation and technological flexibility and can take numerous forms, from the provision of building facilities and electronic devices to e-learning progr ...[+++]

25. benadrukt het belang van de particuliere sector als potentiële bron van innovatieve financiering voor onderwijs, zodat de mogelijke kloof tussen onderwijs en opleiding enerzijds en de toekomstige vraag van de arbeidsmarkt anderzijds gedicht wordt; verzoekt om nieuwe allianties en nieuwe vormen van partnerschap met de particuliere sector in onderwijsprocessen, die waardevolle bronnen van innovatie en technologische flexibiliteit kunnen vormen en talrijke vormen kunnen aannemen (gebouwen, elektronische apparatuur, e‑learningprogramma's, vervoer en accommodatie voor leerkrachten, enz.);


21. Stresses the key role of teachers and educators for the future development of their students; supports various initiatives addressing the shortage of well-qualified teachers and trainers in the Member States, and recommends further efforts for attracting, recruiting and training teachers and educators, including modernising curricula and in-service training; calls on the Member States to refine the competences of teachers and trainers and to provide them with continuous professional development, support and conditions to maximis ...[+++]

21. onderstreept de centrale rol van docenten en opleiders met het oog op de toekomstige ontwikkeling van hun leerlingen; steunt de diverse initiatieven om het tekort aan gekwalificeerde leerkrachten en opleiders in de lidstaten te verhelpen, en beveelt aan om verdere pogingen te ondernemen, o.a. door modernisering van de curricula en bijscholing, om leraren en opleiders aan te trekken, aan te werven en op te leiden; verzoekt de lidstaten de vakbekwaamheid van de leraren en opleiders verder te ontwikkelen en hun permanente bijscholingsmogelijkheden en steun te geven en voorwaarden te scheppen waaronder zij ...[+++]


11. Recalls the need to work with all types of partnership such as that with the European Centre for the Development of Vocational Training (CEDEFOP) to promote employment, training and occupational skills in tourism in order to offer genuine career prospects to professional operators, reduce the adverse effects of the instability of the seasonal workforce and guarantee a quality of services in tune with new trends and the increasing expectations of consumers; recalls likewise the desirability of strengthening the presence of the tou ...[+++]

11. herinnert aan de noodzaak om ter bevordering van de werkgelegenheid, de opleiding en de professionele vaardigheden in de toeristische sector op te treden in samenwerking met allerlei partners, zoals bijvoorbeeld met het Europees Centrum voor de ontwikkeling van de beroepsopleiding (CEDEFOP), teneinde de werknemers in deze sector reële loopbaanperspectieven te kunnen bieden, de nadelige gevolgen van de onbestendige situatie voor seizoenarbeiders te verminderen en een dienstenkwaliteit te waarborgen die aan de nieuwe trends en aan de stijgende eisen van de consument is aangepast; wijst er voorts op dat het wenselijk is de toeristensec ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
11. Recalls the need to work with all types of partnership such as that with the European Centre for the Development of Vocational Training (CEDEFOP) to promote employment, training and occupational skills in tourism in order to offer genuine career prospects to professional operators, reduce the adverse effects of the instability of the seasonal workforce and guarantee a quality of services in tune with new trends and the increasing expectations of consumers; recalls likewise the desirability of strengthening the presence of the tou ...[+++]

11. herinnert aan de noodzaak om ter bevordering van de werkgelegenheid, de opleiding en de professionele vaardigheden in de toeristische sector op te treden in samenwerking met allerlei partners, zoals bijvoorbeeld met het Europees Centrum voor de ontwikkeling van de beroepsopleiding (CEDEFOP), teneinde de werknemers in deze sector reële loopbaanperspectieven te kunnen bieden, de nadelige gevolgen van de onbestendige situatie voor seizoenarbeiders te verminderen en een dienstenkwaliteit te waarborgen die aan de nieuwe trends en aan de stijgende eisen van de consument is aangepast; wijst er voorts op dat het wenselijk is de toeristensec ...[+++]


11. Recalls the need to work with all types of partnership such as that with the European Centre for the Development of Vocational Training (CEDEFOP) to promote employment, training and occupational skills in tourism in order to offer genuine career prospects to professional operators, reduce the adverse effects of the instability of the seasonal workforce and guarantee a quality of services in tune with new trends and the increasing expectations of consumers; recalls likewise the desirability of strengthening the presence of the tou ...[+++]

11. herinnert aan de noodzaak om ter bevordering van de werkgelegenheid, de opleiding en de professionele vaardigheden in de toeristische sector op te treden in samenwerking met allerlei partners, zoals bijvoorbeeld met het Europees Centrum voor de ontwikkeling van de beroepsopleiding (CEDEFOP), teneinde de werknemers in deze sector reële loopbaanperspectieven te kunnen bieden, de nadelige gevolgen van de onbestendige situatie voor seizoenarbeiders te verminderen en een dienstenkwaliteit te waarborgen die aan de nieuwe trends en aan de stijgende eisen van de consument is aangepast; wijst er voorts op dat het wenselijk is de toeristensec ...[+++]


increasing investment in the initial and in-service training of those involved in vocational education and training: teachers, trainers, tutors, guidance officers,

meer investeren in initiële en voortgezette opleidingen van de actoren in beroepsonderwijs en -opleiding: leerkrachten, opleiders, mentoren en begeleiders.


increasing investment in the initial and in-service training of those involved in vocational education and training: teachers, trainers, tutors, guidance officers,

meer investeren in initiële en voortgezette opleidingen van de actoren in beroepsonderwijs en -opleiding: leerkrachten, opleiders, mentoren en begeleiders;


Most of them are centred around learning about information and communication technologies, vocational training programmes devised locally among various partners to cover identified needs, sharing hi-tech equipment, teacher training programmes - with or without distance-learning facilities - advice and guidance services sometimes located in local authority premises.

Het merendeel daarvan ontwikkelt zich in de context van het leren van informatie- en computertechnologie, beroepsopleidingsprogramma's die op lokaal niveau worden opgezet door verschillende partners om te kunnen voorzien in bepaalde behoeften, het gezamenlijk gebruik van geavanceerde technologische apparatuur, scholingsprogramma's voor docenten - met of zonder mogelijkheden tot afstandsonderwijs - en diensten voor advies en begeleiding die soms worden aangeboden in gemeentelijke gebouwen.


Most of them are centred around learning about information and communication technologies, vocational training programmes devised locally among various partners to cover identified needs, sharing hi-tech equipment, teacher training programmes - with or without distance-learning facilities - advice and guidance services sometimes located in local authority premises.

Het merendeel daarvan ontwikkelt zich in de context van het leren van informatie- en computertechnologie, beroepsopleidingsprogramma's die op lokaal niveau worden opgezet door verschillende partners om te kunnen voorzien in bepaalde behoeften, het gezamenlijk gebruik van geavanceerde technologische apparatuur, scholingsprogramma's voor docenten - met of zonder mogelijkheden tot afstandsonderwijs - en diensten voor advies en begeleiding die soms worden aangeboden in gemeentelijke gebouwen.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Vocational teacher in food service' ->

Date index: 2021-01-06
w