Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Education for young workers
Young Workers' Education and Training Department
Young workers educational institute

Traduction de «Young workers educational institute » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


Young Workers' Education and Training Department

Directie Onderwijs en Vorming voor Werkende Jongeren


education for young workers

v w j | vormingswerk werkende jongeren
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
EUROVOC descriptor: young person young worker education policy job creation sustainable development youth policy education teaching quality knowledge economy

Eurovoc-term: jongere jeugdige werknemer onderwijsbeleid schepping van werkgelegenheid duurzame ontwikkeling jeugdbeleid opleiding kwaliteit van het onderwijs kenniseconomie


Labour market institutions, especially Public Employment Services , have the expertise to inform young people about job opportunities, and to give them job search assistance – but they need to adapt their support to the specific needs of young people, particularly through partnerships with training and education institutions, social support and career guidance services, trade unions and employers, who can also offer this kind of su ...[+++]

Arbeidsmarktinstellingen, met name openbare diensten voor de arbeidsvoorziening , hebben de deskundigheid om jongeren te informeren over arbeidsmogelijkheden, en hen bij te staan bij het vinden van een baan – maar moeten hun ondersteuning aan de specifieke behoeften van jongeren aanpassen, met name door partnerschappen met opleidings- en onderwijsinstellingen, sociale-ondersteunings- en loopbaanadviesdiensten, vakbonden en werkgevers, die deze vorm van ondersteuning ook als onderdeel van hun beleid op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) kunnen aanbieden.


Stresses the crucial role of education and training in the empowerment of women in all spheres of life; emphasises the need to tackle gender gaps and to recognise the particular needs of young women by including the gender perspective in ET 2020; stresses that, as equality between men and women is one of the EU’s founding values, there is a need for all educational institutions to endorse and implement this principle among their students, with the aim of fostering tolerance, non-discrimination, active citizenship, social cohesion an ...[+++]

benadrukt het feit dat onderwijs en opleiding een cruciale rol spelen voor de empowerment van vrouwen op alle terreinen van het leven; benadrukt het feit dat de genderkloven moeten worden aangepakt en dat de bijzondere behoeften van jonge vrouwen moeten worden erkend door opname van het genderperspectief in ET 2020; benadrukt het feit dat, aangezien gelijkheid tussen mannen en vrouwen een van de basiswaarden is van de EU, alle onderwijsinstellingen dit principe moeten steunen en onder hun studenten ten uitvoer moeten leggen, ter bevordering van tolerantie, non-discriminatie, actief burgerschap, sociale cohesie en interculturele dialoog ...[+++]


In countries with no or only a small decline in young people's employment rate (e.g. Germany and Austria), most temporary contracts for young workers are linked with education or training, reflecting strong apprenticeship systems in these countries.

In landen met geen of slechts een geringe daling van de arbeidsparticipatie onder jongeren (bv. Duitsland en Oostenrijk) houden de meeste tijdelijke contracten voor jonge werknemers verband met een opleiding of een cursus; dit getuigt van de goed ontwikkelde leerlingstelsels in deze landen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In its communication of 3 March 2010 entitled ‘Europe 2020 — A European strategy for smart, sustainable and inclusive growth’, the Commission set out as one of its priorities the development of an economy based on knowledge and innovation (‘smart growth’), and highlighted a flagship initiative (‘Youth on the Move’) in order to enhance the performance and international attractiveness of Europe's higher education institutions and to raise the overall quality of all levels of education and training in the Union, combining both excellence ...[+++]

In de mededeling van de Commissie van 3 maart 2010, „Europa 2020 — Een strategie voor slimme, duurzame en inclusieve groei”, is een van de prioriteiten de ontwikkeling van een economie op basis van kennis en innovatie („slimme groei”) en wordt de aandacht gevestigd op het vlaggenschipinitiatief („Jeugd in beweging”) om de resultaten en de internationale aantrekkingskracht van de hogeronderwijsinstellingen in Europa te verbeteren en de algemene kwaliteit van alle onderwijs- en opleidingsniveaus in de Unie te verhogen, met evenveel aandacht voor talent als voor gelijke kansen, door de mobiliteit van jongeren te bevorderen en hun werkgelege ...[+++]


Higher education institutions need to modernise to ensure that their study programmes more closely match the needs of young people and the labour market.

De instellingen voor hoger onderwijs moeten moderniseren om ervoor te zorgen dat hun studieprogramma's beter aansluiten op de behoeften van de jongeren en de arbeidsmarkt.


To design and test educational packages and actions on the prevention of violence against children, young people and women and on positive treatment, as well as on conflict management, for use in schools and adult educational institutions, associations, undertakings, public institutions and NGOs.

Didactisch materiaal en acties ontwikkelen en testen die betrekking hebben op de preventie van geweld tegen kinderen, jongeren en vrouwen, op een positieve behandeling en op het beheer van conflicten, voor gebruik op scholen en in onderwijsinstellingen voor volwassenen, verenigingen, ondernemingen, overheidsinstellingen en NGO's.


While there is clear evidence of upward quality mobility especially for young workers, future employment prospects seem much less favourable for low-educated individuals in jobs of poor quality.

Terwijl er een duidelijke stijgende lijn mogelijk is voor jonge werknemers, lijken de loopbaankansen voor laaggeschoolde mensen in banen van lage kwaliteit veel minder gunstig te zijn.


It is important to encourage young people to take part in the various management levels of educational institutions.

3. Het is belangrijk de participatie van jongeren aan het bestuur op alle niveaus in de onderwijsinstellingen te bevorderen.


The protagonists concerned are rural groups, cooperatives, NGOs, local authorities, professional, commercial and industrial groups, educational institutions, workers' associations, associations for the protection of human rights and any association able and willing to make its contribution to their country's development.

De betrokken actoren zijn plattelandsgroeperingen, coöperaties, vakbonden, NGO's, plaatselijke besturen, beroepsverenigingen, groeperingen uit handel en industrie, onderwijsinstellingen, groeperingen van werknemers, verenigingen voor de bescherming van de rechten van de mens en alle verenigingen die tot de ontwikkeling van hun land kunnen en willen bijdragen.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Young workers educational institute' ->

Date index: 2021-01-12
w