Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Access to an enquiry center
Access to an enquiry centre

Traduction de «access to an enquiry centre » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
access to an enquiry center | access to an enquiry centre

toegang tot een inlichtingencentrum


Access to directory enquiry services in other Member States

Toegang tot inlichtingen over telefoonnummers in andere Lid-Staten
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The Directive also requires Member States to ensure that consumers have access to directory enquiry services and directories, public payphones and special measures if they are disabled.

De richtlijn bepaalt ook dat de lidstaten ervoor moeten zorgen dat consumenten toegang genieten tot telefooninlichtingendiensten en telefoonboeken, publieke betaaltelefoons en speciale maatregelen indien zij een handicap hebben.


The Directive also requires Member States to ensure that consumers have access to directory enquiry services and directories, public payphones and special measures if they are disabled.

Op grond van de richtlijn moeten de lidstaten er ook voor zorgen dat consumenten toegang hebben tot telefooninlichtingendiensten, telefoongidsen en openbare betaaltelefoons en moeten bijzondere maatregelen worden genomen voor gebruikers met een handicap.


The Directive also requires that consumers have access to directory enquiry services and directories, public payphones and special measures if they are disabled.

Op grond van de richtlijn moeten consumenten ook toegang hebben tot inlichtingendiensten en telefoongidsen, openbare telefoons en moeten bijzondere maatregelen worden genomen voor gehandicapte gebruikers.


However, given the increase in the number of enquiries from the SOLVIT centres, the Commission does not always provide informal legal advice as quickly as the SOLVIT centres would wish.

Gezien de toename van het aantal verzoeken van de Solvit-centra om advies kan de Commissie evenwel niet altijd zo snel informeel juridisch advies geven als de centra wel zouden willen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Where there are differences of legal opinion on cases being handled jointly, complex legal issues or simply no proper access to legal advice in their country, SOLVIT centres often turn to the Commission for advice. Member States should ensure that the centres have proper access to legal expertise within their administration.

In het geval van juridisch divergerende inzichten tussen twee lidstaten die samen een dossier behandelen of ingewikkelde juridische problemen, of indien de SOLVIT-centra geen toegang tot juridisch advies in hun eigen land hebben, wenden de centra zich vaak tot de Commissie. De lidstaten moeten ervoor zorgen dat de centra binnen hun administratie toegang tot gedegen juridische expertise hebben.


An Enquiry Service, provided by the Europe Direct Contact Centre, is in place and questions can be put on any aspect of European research in general and the EU Research FPs in particular by applying a web request ( [http ...]

Het contactcentrum Europe Direct heeft een informatiedienst ingericht waar vragen kunnen worden gesteld over eender welk aspect op het gebied van Europees onderzoek in het algemeen en over de communautaire kaderprogramma's voor onderzoek in het bijzonder. Vragen kunnen ingevuld worden op een formulier dat beschikbaar is op de website ( [http ...]


An Enquiry Service, provided by the Europe Direct Contact Centre, is in place and questions can be put on any aspect of European research in general and the EU Research FPs in particular by applying a web request ( [http ...]

Het contactcentrum Europe Direct heeft een informatiedienst ingericht waar vragen kunnen worden gesteld over eender welk aspect op het gebied van Europees onderzoek in het algemeen en over de communautaire kaderprogramma's voor onderzoek in het bijzonder. Vragen kunnen ingevuld worden op een formulier dat beschikbaar is op de website ( [http ...]


The survey showed that around 95% of the responses made by email are provided within 3 days (More complex enquiries are dealt with by DG PRESS or specialised services and are responded to within 10 days) and that EUROPE DIRECT’s Web Assistance Service was preferred by respondents who wanted interactivity and an immediate response and who had regular access to the internet.

Uit het onderzoek bleek dat ongeveer 95% van de vragen die per e-mail worden gesteld, binnen de 3 dagen worden behandeld (het DG Pers of gespecialiseerde diensten behandelen ingewikkelde vragen binnen de 10 dagen). Ondervraagden die interactiviteit of een onmiddellijk antwoord willen en toegang tot het Internet hebben, geven de voorkeur aan de dienst Web Assistance.


A recent User Satisfaction Survey undertaken by an independent evaluator showed that users named as the main advantage of the service the fact that enquiries can be submitted on a wide range of EU topics, that questions are answered promptly and competently and that the service can be easily accessed (“The EU is just a phone call away”).

In een onafhankelijk tevredenheidsonderzoek roemden de gebruikers van de dienst onlangs het grote aantal EU-onderwerpen waarover vragen kunnen worden gesteld, de snelheid en correctheid waarmee de vragen worden behandeld en de goede bereikbaarheid van de dienst (“Uw directe lijn naar Europa”).


If a document has already been published, the person making the enquiry will be directed to the Publications Office's (OPOCE) sales agents or to the documentation or information centres which provide free access to documents such as Info-points, European documentation centres, etc. Many documents are also easily accessible in electronic form.

Indien het een document betreft dat al is gepubliceerd, wordt degene die om het document vraagt, doorverwezen naar de verkooppunten van het Publicatiebureau (OPOCE) of naar de documentatie- en informatiecentra die gratis toegang bieden tot documenten, zoals de Info-points, Europese documentatiecentra, enz. Veel documenten zijn ook gemakkelijk toegankelijk in elektronische vorm.




D'autres ont cherché : access to an enquiry center     access to an enquiry centre     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'access to an enquiry centre' ->

Date index: 2023-08-16
w