Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Adaptive user-service interaction

Vertaling van "adaptive user-service interaction " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
adaptive user-service interaction

aanpasbare interactie gebruiker dienstverrichting
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
- created from digital intermediary activities which allow users to interact with other users and which can facilitate the sale of goods and services between them

- uit digitale intermediaire activiteiten waardoor gebruikers met elkaar in contact kunnen komen of elkaar goederen en diensten kunnen verkopen


As well as the emphasis on co-ordination and decentralisation of services to a local level several Member States put stress on adapting all services to improve their accessibility and their inclusive quality and to ensure that they are more user friendly for all citizens.

In diverse lidstaten wordt niet alleen de nadruk gelegd op coördinatie en decentralisatie van de diensten naar lokaal niveau, maar ook op afstemming van de diensten zodat de toegankelijkheid en het integratievermogen van de diensten alsook hun gebruikersvriendelijkheid voor alle burgers verbetert.


14. Notes the importance of European tourism adapting to the digital market and the need to develop new digital tools and information sources for potential tourists to Europe; recommends the creation of a user-friendly, interoperable mobile application containing interactive travel maps, guides and other relevant information about EU travel destinations, which could help to promote Europe as a tourist destination and to increase the amount and quality of information available to consumers; stresses that the costs incurred in creatin ...[+++]

14. merkt op dat het Europese toerisme zich moet aanpassen aan de digitale markt en nieuwe digitale instrumenten en informatiebronnen moet ontwikkelen voor potentiële toeristen naar Europa; beveelt aan een gebruikersvriendelijke, interoperabele mobiele applicatie in het leven te roepen met interactieve landkaarten, gidsen en andere relevante informatie over reisbestemmingen in de EU, die zou kunnen bijdragen aan het promoten van Europa als toeristische bestemming en het uitbreiden en verbeteren van voor consumenten beschikbare informatie; benadrukt dat de kosten die gepaard gaan met de ontwikkeling en het onderhoud van deze applicatie ...[+++]


Client service that allows a user to interact with a catalogue to locate, browse, and manage metadata about geographic data or geographic services.

Klantendienst die de interactie mogelijk maakt tussen gebruiker en catalogus, waardoor metagegevens over geografische gegevens of diensten kunnen worden opgezocht, geraadpleegd en beheerd.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Client service that allows a user to interact with multiple data objects and to request calculations similar to an arithmetic spreadsheet but extended to geographic data.

Klantendienst die de interactie mogelijk maakt tussen gebruiker en gegevensobjecten en waarmee de gebruiker berekeningen kan vragen als bij een rekenspreadsheet, maar uitgebreid tot geografische gegevens.


24. Calls on the Commission and the Member States to inform the public about future developments in digital interactive television services, and recommends that digital television service providers take active steps to inform users about existing interactive services;

24. roept de Commissie en de lidstaten op het publiek te informeren omtrent toekomstige ontwikkelingen op het gebied van digitale interactieve televisiediensten en beveelt leveranciers van digitale televisiediensten aan actief stappen te ondernemen om gebruikers te informeren over de bestaande interactieve diensten;


24. Calls on the Commission and the Member States to inform the public about future developments in digital interactive television services, and recommends that digital television service providers take active steps to inform users about existing interactive services;

24. roept de Commissie en de lidstaten op het publiek te informeren omtrent toekomstige ontwikkelingen op het gebied van digitale interactieve televisiediensten en beveelt leveranciers van digitale televisiediensten aan actief stappen te ondernemen om gebruikers te informeren over de bestaande interactieve diensten;


11. Calls on the Commission and the Member States to inform the public about future developments in digital interactive television services, and recommends that digital television service providers take active steps to inform users about existing interactive services;

11. roept de Commissie en de lidstaten op het publiek te informeren omtrent toekomstige ontwikkelingen op het gebied van digitale interactieve televisiediensten en beveelt leveranciers van digitale televisiediensten aan actief stappen te ondernemen om gebruikers te informeren over de bestaande interactieve diensten;


Mr President, the directive includes – and this is important – all information society services, both business to business and business to user services, such as those which allow electronic operations to take place – interactive telesales of goods and services, on-line ‘shops’, for example; services which are offered free, such as those financed through advertising or sponsorship, the on-line press, on-line databases, on-line financial services, on-line professional services – lawyers, doctors or other professionals – leisure servic ...[+++]

Mijnheer de Voorzitter, de richtlijn heeft betrekking op alle diensten van de informatiemaatschappij, zowel de dienstverlening van bedrijf tot bedrijf als van bedrijf tot gebruiker. Dat is een belangrijk punt. Het gaat hier onder meer om diensten die de afnemer in de gelegenheid stellen elektronische verrichtingen uit te voeren, bijvoorbeeld interactieve verkoop op afstand van goederen en diensten en teleshoppen in on line winkels. Reclameopbrengsten en sponsoring zorgen ervoor dat ook gratis diensten worden aangeboden. Verder is er sprake van pers on line, databases on line, financiële diensten on line, on line dienstverlening door uito ...[+++]


Tone dialling is increasingly being used for user interaction with special services and facilities, including value added services, and the absence of this facility can prevent the user from making use of these services.

Toonkiezen wordt steeds vaker gebruikt voor interactie van de gebruiker met speciale diensten en faciliteiten, waaronder diensten met toegevoegde waarde, en het ontbreken van deze faciliteit kan de gebruiker beletten van deze diensten gebruik te maken.




Anderen hebben gezocht naar : adaptive user-service interaction     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'adaptive user-service interaction' ->

Date index: 2024-01-29
w