Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertisement manager
Advertising and promotion agency
Advertising and promotions manager
Advertising cost
Advertising expenses
Advertising manager
Advertising package
Advertising sales manager
Campaigns coordinator
Endorse products in advertisements
Manage health promotion
Marketing executive
Marketing manager
Promote products in ads
Promote products in advertisements
Promotion expenses
Promotional package
Promotions manager
Push products in advertisements

Traduction de «advertising and promotions manager » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
advertising and promotions manager | promotions manager | advertising manager | campaigns coordinator

directeur publiciteit | publiciteitsmanager | advertentiemanager | chef publiciteit


advertising cost | advertising expenses | promotion expenses

publiciteitskosten | reclamekosten


advertising and promotion agency

reclame- en promotieagentschap


advertising package | promotional package

promotieverpakking


marketing executive | promotions manager | advertising sales manager | marketing manager

chief marketing officer | verantwoordelijke marketing | marketingdirecteur | marketingmanager


promote products in ads | push products in advertisements | endorse products in advertisements | promote products in advertisements

producten in advertenties promoten | producten in reclameboodschappen promoten






Manage health promotion

management van gezondheidsbevordering
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
It regulates tobacco* advertising* and promotion in the printed media, on radio, in information society services and through tobacco-related sponsorship.

De richtlijn reguleert reclame* en sponsoring voor tabaksproducten* in gedrukte media, op de radio, via diensten van de informatiemaatschappij en door middel van sponsoring van tabak.


Directive 2014/40/EUextended the EU rules on tobacco advertising and promotion to electronic cigarettes.

Richtlijn 2014/40/EU vormde een uitbreiding op de EU-regels inzake tabaksreclame en promotie van elektronische sigaretten.


These include controls on the sale of tobacco and on its advertising and promotion.

Deze bestaan onder andere uit controles op de verkoop van tabaksproducten en de reclame en promotie ervan.


Promotional elements are not allowed on e-cigarette packaging and cross-border advertising and promotion of e-cigarettes is prohibited.

Reclame-uitingen op de verpakking van e-sigaretten zijn niet toegestaan, en grensoverschrijdende reclame voor en promotie van e-sigaretten is verboden.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
26. Recalls that strong, professional and independent media and internet provision are an indispensable element of a democratic system; to this end, welcomes the adoption of the Strategy of Public Information System Development and its Action Plan and the planned withdrawal of the state from any media ownership; welcomes the fact that the Strategy respects the constitutional rights regarding minority language media; is concerned, however, about attempts to control and interfere in the media sector and calls on the authorities to ensure its independence from political pressures and other influence; calls upon the Serbian Government to ...[+++]

26. wijst erop dat sterke, professionele en onafhankelijke media en internetaanbieders een onmisbaar element zijn van een democratisch system; juicht in dit verband de goedkeuring toe van de strategie voor de ontwikkeling van het openbare informatiesysteem en het bijbehorende actieplan, alsmede het plan van de overheid zich uit elk eigendom van de media terug te trekken; is verheugd over het feit dat de strategie de grondwettelijke rechten inzake media in minderheidstalen eerbiedigt; is echter bezorgd over pogingen om controle en invloed uit te oefenen op de mediasector en roept de autoriteiten op ervoor te zorgen dat de media onafhankelijk zijn van politieke druk en andere beïnvloed ...[+++]


21. Condemns the frequency and the intensity of television campaigns designed to advertise and promote foodstuffs targeted exclusively at children, and stresses that such commercial practices do not encourage healthy eating habits and should therefore be managed at EU level through the revision of the Television without Frontiers Directive; calls for EU-wide controls to restrict TV advertising of foods high in fat, sugar and salt to children at the times when they are watching TV in large numbers; stresses furthermore that there is ...[+++]

21. hekelt de frequentie en de intensiteit van reclame- en promotiecampagnes op televisie van voedingsmiddelen die uitsluitend bestemd zijn voor kinderen, onderstreept dat deze verkooppraktijken geen gezonde eetgewoonten aanmoedigen en dientengevolge op EU-niveau door middel van de herziening van de richtlijn televisie zonder grenzen ingeperkt dienen te worden; dringt aan op de invoering van voor de gehele EU geldende beperkende maatregelen voor op kinderen gerichte televisiereclame voor voedingsmiddelen met een hoog vet-, suiker- en zoutgehalte op tijdstippen dat zij in grote aantallen televisiekijken; onderstreept verder dat er sterk ...[+++]


23. Condemns the frequency and the intensity of television campaigns designed to advertise and promote foodstuffs targeted exclusively at children, and stresses that such commercial practices do not encourage healthy eating habits and should therefore be managed at EU level through the revision of the 'Television without Frontiers' Directive ; stresses furthermore that there is clear evidence that TV advertising influences short-term consumption patterns of children aged between 2 and 11 years, but considers at the same time that the ...[+++]

23. hekelt de frequentie en de intensiteit van reclame- en promotiecampagnes op televisie van voedingsmiddelen die uitsluitend bestemd zijn voor kinderen; onderstreept dat deze verkooppraktijken geen gezonde eetgewoonten aanmoedigen en dientengevolge op EU-niveau door middel van de herziening van de richtlijn "televisie zonder grenzen" ingeperkt dienen te worden; onderstreept verder dat er duidelijk bewijs bestaat dat televisiereclame consumptiepatronen van kinderen tussen de 2 en 11 jaar oud op korte termijn beïnvloedt; is echter evenzo van mening dat ouders zelf verantwoordelijk zijn daar zij immers het uiteindelijke besluit nemen t ...[+++]


23. Condemns the frequency and the intensity of television campaigns designed to advertise and promote foodstuffs targeted exclusively at children, and stresses that such commercial practices do not encourage healthy eating habits and should therefore be managed at EU level through the revision of the 'Television without Frontiers' Directive ; stresses furthermore that there is clear evidence that TV advertising influences short-term consumption patterns of children aged between 2 and 11 years, but considers at the same time that the ...[+++]

23. hekelt de frequentie en de intensiteit van reclame- en promotiecampagnes op televisie van voedingsmiddelen die uitsluitend bestemd zijn voor kinderen; onderstreept dat deze verkooppraktijken geen gezonde eetgewoonten aanmoedigen en dientengevolge op EU-niveau door middel van de herziening van de richtlijn "televisie zonder grenzen" ingeperkt dienen te worden; onderstreept verder dat er duidelijk bewijs bestaat dat televisiereclame consumptiepatronen van kinderen tussen de 2 en 11 jaar oud op korte termijn beïnvloedt; is echter evenzo van mening dat ouders zelf verantwoordelijk zijn daar zij immers het uiteindelijke besluit nemen t ...[+++]


Member States shall ensure that electricity entities supplying final consumers specify certain minimum information in the bills sent to each final consumer and all advertising and promotional materials directed at final consumers. The percentage contribution of each energy source to the commercial fuel mix for the electricity which is delivered or is intended to be delivered as well as the overall fuel mix of the company over the preceding six month period must be clearly stated .

Het percentage dat elke energiebron bijdraagt aan het commerciële brandstofmengsel voor de elektriciteit die wordt geleverd of bedoeld is voor levering evenals het algehele brandstofmengsel van de onderneming in de voorafgaande periode van zes maanden moet duidelijk worden vermeld.


Ways will also be explored to strengthen cooperation between Member States on such matters as cost containment, guidelines for health professionals and the control of advertising and promotion of products.

Verder zullen de mogelijkheden worden onderzocht om te komen tot intensievere samenwerking tussen de lidstaten op het vlak van de kostenbeheersing, richtsnoeren voor gezondheidswerkers en het regelen van de reclame en verkoopbevordering.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'advertising and promotions manager' ->

Date index: 2024-06-19
w