Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Area checking for power line installation
Assess areas for cleanliness
Assess areas for power line installation
Assess clean areas
Assess cleanliness of areas
Assessing areas for power line installation
Check areas for power line installation
Clean areas accessible to the public
Clean public areas
Inspect areas for cleanliness
Maintain cleanliness of reception area
Perform door cleaning tasks

Vertaling van "assess areas for cleanliness " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
assess areas for cleanliness | inspect areas for cleanliness | assess clean areas | assess cleanliness of areas

de hygiëne van een ruimte beoordelen | de hygiëne van een ruimte controleren | beoordelen of een ruimte schoon is | ervoor zorgen dat een zaal of kamer schoon is


clean areas accessible to the public | perform door cleaning tasks | clean public areas | maintain cleanliness of reception area

ervoor zorgen dat de openbare ruimtes schoon zijn | lobby schoonmaken | openbare ruimte schoonmaken | receptie schoonmaken


assessing areas for power line installation | check areas for power line installation | area checking for power line installation | assess areas for power line installation

gebieden beoordelen om hoogspanningskabels te plaatsen | gebieden beoordelen om hoogspanningsleidingen te plaatsen | gebieden beoordelen om elektriciteitsleidingen te plaatsen | gebieden beoordelen om stroomleidingen te plaatsen


assessment of inclusion cleanliness by ultrasound techniques

ultrasone meting van inclusies | ultrasonoor meten van inclusies
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Table 2 – Percentage cover of marine protected areas in European Seas in the 0-1 nm, 1-12 nm and 12 nm-end of assessment area zones (2012)

Tabel 2 — Percentage dekking van beschermde mariene gebieden in de Europese zeeën in de 0-1 mijlszone, de 1-12 mijlszone en de zone vanaf 12 zeemijl tot eind beoordelingsgebied (2012)


for D11C2, the annual average of the sound level, or other suitable temporal metric agreed at regional or subregional level, per unit area and its spatial distribution within the assessment area, and the extent (%, km) of the assessment area over which the threshold values set have been achieved.

voor D11C2, het jaarlijkse gemiddelde geluidsniveau, of een andere op regionaal of subregionaal niveau overeengekomen temporele meeteenheid, per oppervlakte-eenheid en de ruimtelijke spreiding ervan binnen het te beoordelen gebied, en de omvang (%, km) van het te beoordelen gebied waarover de vastgestelde drempelwaarden zijn bereikt.


D6C1 is assessed as area lost in relation to total natural extent of all benthic habitats in the assessment area (e.g. by extent of anthropogenic modification).

D6C1 wordt beoordeeld als verloren gegaan gebied ten opzichte van de totale natuurlijke omvang van alle bentische habitats in het te beoordelen gebied (bv. door de omvang van de antropogene wijziging).


The outcomes of assessment of criterion D6C3 (an estimate of the extent of adverse effect by physical disturbance per habitat type in each assessment area) shall contribute to the assessment of criterion D6C5.

De resultaten van de beoordeling van criterium D6C3 (een schatting van de omvang van de schadelijke effecten door fysieke verstoringen per habitattype in elk te beoordelen gebied) leveren een bijdrage aan de beoordeling van criterium D6C5.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The outcomes of assessment of criterion D7C2 (an estimate of the extent of adverse effect per habitat type in each assessment area) shall contribute to the assessment of criterion D6C5.

De resultaten van de beoordeling van criterium D7C2 (een schatting van de omvang van de schadelijke effecten per habitattype in elk te beoordelen gebied) leveren een bijdrage aan de beoordeling van criterium D6C5.


Your Rapporteur supports, therefore, the Commission’s proposal to include service standards in the legal framework of European standardisation, as this will provide a proper legal basis on which the Commission can request the European standardisation organisations (ESOs) to develop standards in well-defined and carefully assessed areas, while ensuring that service standards are related to the needs of the market and the consumers, taking into account the public interest.

Daarom steunt de rapporteur het voorstel van de Commissie om dienstennormen op te nemen in het rechtskader voor de Europese normalisatie, aangezien daarmee een adequate rechtsgrondslag zal worden gelegd, op basis waarvan de Commissie de Europese normalisatieorganisaties kan verzoeken normen te ontwikkelen op een aantal nauwkeurig gedefinieerde en zorgvuldig beoordeelde gebieden, met dien verstande dat de beoogde dienstennormen gerelateerd moeten zijn aan de behoeften van de markt en de consument, onder inachtneming van het algemeen belang.


Therefore the development of voluntary standards on services should address well-defined and carefully assessed areas.

Om die reden moet de ontwikkeling van vrijwillige normen voor diensten betrekking hebben op nauwkeurig gedefinieerde en zorgvuldig beoordeelde gebieden.


13. Supports, therefore, the Commission's intention to include service standards in the legal framework of European standardisation, as this will not only ensure the notification of all national service standards that could potentially constitute technical barriers to trade in the internal market, but also provide a proper legal basis on which the Commission can request the ESOs to develop standards in well-defined and carefully assessed areas in the services sector; suggests to the Commission that it encourage service providers to develop standards within the ESOs in order, insofar as possible, ...[+++]

13. steunt daarom het voornemen van de Commissie om normen voor diensten op te nemen in het rechtskader voor de Europese normalisatie, omdat daarmee niet alleen de kennisgeving is gegarandeerd van alle nationale dienstennormen die mogelijk een technische handelsbelemmering op de interne markt zouden kunnen vormen, maar ook een behoorlijke rechtsgrond is gegeven op grond waarvan de Commissie van de Europese normalisatieorganisaties (ENO's) kan verlangen dat zij normen in de dienstensector uitwerken; stelt de Commissie voor dienstenaanbieders aan te moedigen om normen te ontwikkelen binnen de ENO's ten fragmentatie tussen verschillende na ...[+++]


8. Also stresses the importance of assessing areas of alternative economic activity and the opportunities arising from those areas for diversification of the population´s occupational activities;

8. acht het tevens belangrijk dat geëvalueerd wordt op welke terreinen alternatieve economische activiteiten mogelijk zijn en welke kansen deze bieden voor diversifiëring van de beroepsactiviteiten van de inwoners;


8. Also stresses the importance of assessing areas of alternative economic activity and the opportunities arising from those areas for diversification of the population´s occupational activities;

8. acht het tevens belangrijk dat geëvalueerd wordt op welke terreinen alternatieve economische activiteiten mogelijk zijn en welke kansen deze bieden voor diversifiëring van de beroepsactiviteiten van de inwoners;




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'assess areas for cleanliness' ->

Date index: 2021-09-16
w