Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Boost responsible consumer behaviour
Boost responsible sustainable consumption
Endorse responsible sustainable consumption
Promote responsible consumer behaviour

Traduction de «boost responsible sustainable consumption » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
boost responsible sustainable consumption | endorse responsible sustainable consumption | boost responsible consumer behaviour | promote responsible consumer behaviour

verantwoord consumptiegedrag promoten
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The Sustainable Consumption and Production and Sustainable Industrial Policy (SCP/SIP) Action Plan [34] will help to improve the environmental performance of products, boost demand for more sustainable goods and production technologies and foster innovation.

Het Actieplan inzake duurzame consumptie en productie en een duurzaam industriebeleid[34] zal bijdragen tot het verbeteren van de milieuprestatie van producten, de vraag naar duurzamere goederen en productietechnologieën stimuleren en de innovatie bevorderen.


There are a number of publicity campaigns and actions aimed at promoting sustainable consumption, such as the UK guide to greener living and their 'Every Action Counts' campaign, school competitions in schools promoting sustainable consumption (AT) and a “Green Responsibility” campaign (DK).

Er zijn een aantal voorlichtingscampagnes en -acties die tot doel hebben duurzame consumptie te vorderen, zoals de Britse handleiding voor milieubewuster wonen en de "Every Action Counts" campagne, wedstrijden tussen scholen in het kader van de bevordering van duurzame consumptie (Oostenrijk) en een campagne over milieubewustzijn (Denemarken).


engaging in existing and new multilateral environmental and other relevant processes, in a more consistent, proactive and effective way, including through the timely outreach to third countries and other stakeholders, with a view to ensuring that commitments for 2020 are met at Union level and promoted globally, and to agree on international action to be taken beyond 2020, and ratifying and boosting efforts to implement all key multilateral environmental agreements well before 2020. Implementing the 10-year Framework of Programmes on Sustainable Consumption and Pro ...[+++]

dat er op consistenter, proactiever en effectiever wijze wordt deelgenomen aan bestaande en nieuwe multilaterale milieu- en andere relevante processen, ook door een tijdige betrokkenheid van derde landen en andere belanghebbenden, met als doel te zorgen dat de verbintenissen voor 2020 worden nageleefd op Unieniveau en mondiaal worden bevorderd, en overeenstemming te bereiken over internationale maatregelen die moet worden genomen in de periode na 2020, alsmede dat ruim vóór 2020 alle belangrijke multilaterale milieuovereenkomsten zijn geratificeerd en dat de inspanningen om ze ruim vóór dit tijdstip ten uitvoer te leggen, worden opgevoerd; dat het 10-jarig programmeringskader voor duurzame consumptie ...[+++]


In its aim to develop into a sustainable economy, China needs to move up the value-chain and boost its domestic, consumption-driven market.

Als China een duurzame economie wil ontwikkelen, moet het opklimmen in de waardeketen en de binnenlandse consumptiegestuurde markt stimuleren.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
15. Endorses the Commission’s proposal to carry out periodic surveys of public trust in business and public attitudes towards CSR strategies implemented by businesses; recommends linking the content of these surveys with the revision of the sustainable consumption and production action plan, with a view to identifying barriers to more responsible consumption;

15. sluit zich aan bij het voorstel van de Commissie om periodiek onderzoek te doen naar het vertrouwen van de burgers in en hun houding ten aanzien van de door bedrijven uitgevoerde MVO-strategieën; pleit ervoor de inhoud van deze onderzoeken te koppelen aan de herziening van het actieplan voor duurzame consumptie en productie, teneinde de factoren die een meer verantwoorde consumptie in de weg staan te identificeren;


C. whereas women represent approximately 50 % of the world's population and whereas they still have relatively more responsibility for everyday consumption choices, childcare and household activities; whereas consumption patterns differ between women and men, as women consume more sustainably than men and show greater willingness to act to preserve the environment by making sustainable consumption choices;

C. overwegende dat vrouwen ongeveer 50% van de wereldbevolking uitmaken en dat zij nog steeds relatief meer verantwoordelijkheid dragen voor de dagelijkse consumptiekeuzes, de verzorging van kinderen en huishoudelijke activiteiten; overwegende dat de consumptiepatronen van vrouwen en mannen verschillen, waarbij vrouwen duurzamer blijken te consumeren dan mannen en meer bereidheid aan de dag leggen om het milieu te beschermen door het maken van duurzame consumptiekeuzes;


C. whereas women represent approximately 50 % of the world’s population and whereas they still have relatively more responsibility for everyday consumption choices, childcare and household activities; whereas consumption patterns differ between women and men, as women consume more sustainably than men and show greater willingness to act to preserve the environment by making sustainable consumption choices;

C. overwegende dat vrouwen ongeveer 50% van de wereldbevolking uitmaken en dat zij nog steeds relatief meer verantwoordelijkheid dragen voor de dagelijkse consumptiekeuzes, de verzorging van kinderen en huishoudelijke activiteiten; overwegende dat de consumptiepatronen van vrouwen en mannen verschillen, waarbij vrouwen duurzamer blijken te consumeren dan mannen en meer bereidheid aan de dag leggen om het milieu te beschermen door het maken van duurzame consumptiekeuzes;


43. Highlights the retail sector's responsibility concerning sustainability; welcomes the fact that retailers and suppliers have been at the forefront for green responsibility, particularly regarding waste, energy consumption, transport and CO2 reduction; supports the commitments they have already taken towards sustainable consumption, but considers further efforts are necessary; considers that corporate responsibility should pa ...[+++]

43. benadrukt de verantwoordelijkheid van de detailhandelssector op het gebied van duurzaamheid; verheugt zich over het feit dat detaillisten en leveranciers duidelijk hebben getoond zich verantwoordelijk voor het milieu te voelen, met name ten aanzien van afval, energieverbruik, vervoer en CO2 -productie; steunt hen in de verplichtingen die zij ten aanzien van een duurzaam verbruik reeds op zich hebben genomen, maar acht verdere inspanningen noodzakelijk; is van oordeel dat maatschappelijk verantwoord ondernemen meer oog voor maatschappelijke kwesties en milieukwesties moet hebben;


43. Highlights the retail sector’s responsibility concerning sustainability; welcomes the fact that retailers and suppliers have been at the forefront for green responsibility, particularly regarding waste, energy consumption, transport and CO2 reduction; supports the commitments they have already taken towards sustainable consumption, but considers further efforts are necessary; considers that corporate responsibility should pa ...[+++]

43. benadrukt de verantwoordelijkheid van de detailhandelssector op het gebied van duurzaamheid; verheugt zich over het feit dat detaillisten en leveranciers duidelijk hebben getoond zich verantwoordelijk voor het milieu te voelen, met name ten aanzien van afval, energieverbruik, vervoer en CO2-productie; steunt hen in de verplichtingen die zij ten aanzien van een duurzaam verbruik reeds op zich hebben genomen, maar acht verdere inspanningen noodzakelijk; is van oordeel dat maatschappelijk verantwoord ondernemen meer oog voor maatschappelijke kwesties en milieukwesties moet hebben;


It should enshrine a commitment to pro-poor climate resilience policies, and scale up the transformation to inclusive green and blue economies, in particular through the adoption of sustainable consumption and production practices by a responsible private sector.

In het partnerschap moet een verbintenis worden verankerd om een klimaatbestendigheidsbeleid ten gunste van de armen te voeren en om extra inspanningen te leveren voor de overgang naar inclusieve, groene en blauwe economieën, met name door de invoering van duurzame consumptie- en productiepatronen door een verantwoorde particuliere sector.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'boost responsible sustainable consumption' ->

Date index: 2024-07-09
w