Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Communication campaign
Communication campaign on the euro
Communication with community resources
EURO 2002 campaign
Election campaign
Election campaign posters
Election campaign publicity
Euro 2002 Information Campaign
Implement event marketing for promotional campaigns
Information campaign
International day
International year
Manage political campaigns
Monitor political campaigns
Plan event marketing for promotional campaigns
Planning event marketing for promotional campaigns
Public awareness campaign
Public information campaign
Road show
Supervise party political campaigns
Supervise political campaigns
Timetable event marketing for promotional campaigns
World day
World year

Vertaling van "communication campaign " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
communication campaign on the euro

voorlichtingscampagne over de euro


communication campaign | road show

promotiecampagne | voorlichtingscampagne


implement event marketing for promotional campaigns | timetable event marketing for promotional campaigns | plan event marketing for promotional campaigns | planning event marketing for promotional campaigns

evenementmarketing voor reclamecampagnes plannen


manage political campaigns | supervise political campaigns | monitor political campaigns | supervise party political campaigns

toezicht houden op politieke campagnes


assist in the practical actions for developing marketing campaign | assisting in the practical actions for developing marketing campaigns | aid in the practical actions for developing marketing campaigns | assist in the practical actions for developing marketing campaigns

bijstaan bij de praktische handelingen om reclamecampagnes te ontwikkelen | helpen bij de praktische handelingen om reclamecampagnes te ontwikkelen


public awareness campaign [ information campaign | international day | international year | public information campaign | world day | world year ]

bewustmaking van de burgers [ bewustmakingscampagne | internationaal jaar | sensibilisatie van de burgers | voorlichtingscampagne | voorlichting van het publiek | werelddag | wereldjaar ]


election campaign publicity [ election campaign posters ]

verkiezingspropaganda [ stemadvies | verkiezingsaffiche ]




EURO 2002 campaign | Euro 2002 Information Campaign

Euro 2002 Informatiecampagne


Communication with community resources

bevinding betreffende communicatie met maatschappelijke voorzieningen
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
74. Calls for an EU-level structured communication campaign to be launched, making use of the cases of former European ‘foreign fightersʼ who have successfully undergone deradicalisation and whose traumatic experiences help expose the deeply perverse and fallacious religious dimension of joining terrorist organisations such as ISIS; encourages Member States, therefore, to develop platforms enabling face-to-face meetings and dialogue with former fighters; emphasises furthermore that contact with victims of terrorism also seems to be an effective means of stripping radical rhetoric of its religious or ideological significance; suggests ...[+++]

74. pleit voor een gestructureerde voorlichtingscampagne op EU-niveau, waarbij gebruikgemaakt wordt van de lotgevallen van voormalige Europese "buitenlandse strijders" die met succes zijn gederadicaliseerd en wier traumatische ervaringen moeten helpen om de uiterst perverse en bedrieglijke godsdienstige motieven aan de kaak te stellen die mensen ertoe brengen om zich bij terroristische organisaties als IS aan te sluiten; moedigt daarom de lidstaten aan om platforms te creëren voor ontmoetingen en gesprekken met deze oud-strijders; onderstreept verder dat de confrontatie met terrorismeslachtoffers een doeltreffende methode blijkt te zij ...[+++]


68. Calls for an EU-level structured communication campaign to be launched, making use of the cases of former European 'foreign fightersʼ who have successfully undergone deradicalisation and whose traumatic experiences help expose the deeply perverse and fallacious religious dimension of joining terrorist organisations such as ISIS; encourages Member States, therefore, to develop platforms enabling face-to-face meetings and dialogue with former fighters; emphasises furthermore that contact with victims of terrorism also seems to be an effective means of stripping radical rhetoric of its religious or ideological significance; suggests ...[+++]

68. pleit voor een gestructureerde voorlichtingscampagne op EU-niveau, waarbij gebruikgemaakt wordt van de lotgevallen van voormalige Europese "buitenlandse strijders" die met succes zijn gederadicaliseerd en wier traumatische ervaringen moeten helpen om de uiterst perverse en bedrieglijke godsdienstige motieven aan de kaak te stellen die mensen ertoe brengen om zich bij terroristische organisaties als IS aan te sluiten; moedigt daarom de lidstaten aan om platforms te creëren voor ontmoetingen en gesprekken met deze oud-strijders; onderstreept verder dat de confrontatie met terrorismeslachtoffers een doeltreffende methode blijkt te zij ...[+++]


The difficulty of making all the new developments and facets of a directive as substantial as this known therefore requires governments to organise information and communication campaigns through the competent authorities on a systematic basis to the extent contained in the text of the measure. As of now, these campaigns have yet to be organised.

De moeilijkheid om bekendheid te geven aan alle nieuwe elementen en nuances van zo’n omvangrijke richtlijn, vereist echter dat de regeringen via de bevoegde autoriteiten op systematische wijze voorlichtings- en communicatiecampagnes over de inhoud van de richtlijn organiseren. Dergelijke campagnes zijn op dit moment nog niet voorzien.


The general impression is that the communication actions on cash controls have significantly contributed to the awareness of travellers to the obligation to declare cash, although only 4 Member States monitored the results of the communication campaign and in none of the cases monitoring tools were used to measure the efficiency or effectiveness of the communication campaigns.

De algemene indruk bestaat dat de voorlichtingsacties over de controles op het vervoer van liquide middelen er in aanzienlijke mate toe hebben bijgedragen dat reizigers zich bewust zijn van hun aangifteplicht, ofschoon slechts vier lidstaten de resultaten van de voorlichtingscampagne hebben gemonitord en in geen van deze gevallen gebruik is gemaakt van monitoringinstrumenten om de efficiency of effectiviteit van de voorlichtingscampagnes te meten.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Information campaign, surveys and studies at Community level (of which, support for national communication campaigns) | 4,000,000 | 3,922,639 (1,254,033) | 40 (12) |

Voorlichtingscampagnes, enquêtes en studies op EU-niveau (waarvan steun voor nationale voorlichtingscampagnes) | 4 000 000 | 3 922 639 (1 254 033) | 40 (12) |


The evaluators conclude that a fully decentralised approach would have risked reducing the impact of the communication campaign of the Year and that the "dual approach" was the most appropriate one, combining a European-level campaign and flagship projects with a degree of decentralisation.

De evaluatoren komen tot de conclusie dat een volledig gedecentraliseerde aanpak ertoe had kunnen leiden dat de voorlichtingscampagne van het Jaar minder effect had gehad en dat de "tweeledige aanpak", die een combinatie vormde van een campagne op Europees niveau en vlaggenschipprojecten enerzijds en een zekere mate van decentralisatie anderzijds, de meest geschikte oplossing was.


16. Calls on the Member States to launch effective EU communication campaigns at all levels, national, regional and local; calls on the Commission to disseminate the best practices identified from such campaigns and proposes the creation of a permanent, interactive communication system between the EU institutions and citizens, with regular campaigns of a local and regional nature by the EU, the assistance of the regional media and the active participation of civil society, NGOs, chambers of commerce, trade unions and professional organisations;

16. verzoekt de lidstaten om op alle niveaus (nationaal, regionaal en lokaal) efficiënte EU-communicatiecampagnes te lanceren; doet een beroep op de Commissie om de uit dergelijke campagnes geselecteerde optimale praktijken te verspreiden en stelt voor een permanent systeem op te zetten voor interactieve communicatie tussen de EU-instellingen en de burgers met frequente plaatselijke en regionale campagnes van de kant van de EU, met steun aan de regionale media en actieve medewerking van het maatschappelijk middenveld, de ngo's, de beroepskamers, de vakbonden en beroepsvereni ...[+++]


16. Calls on the Member States to launch effective EU communication campaigns at all levels, national, regional and local; calls on the Commission to disseminate the best practices identified from such campaigns and proposes the creation of a permanent, interactive communication system between the EU institutions and citizens, with regular campaigns of a local and regional nature by the EU, the assistance of the regional media and the active participation of civil society, NGOs, chambers of commerce, trade unions and professional organisations;

16. verzoekt de lidstaten om op alle niveaus (nationaal, regionaal en lokaal) efficiënte EU-communicatiecampagnes te lanceren; doet een beroep op de Commissie om de uit dergelijke campagnes geselecteerde optimale praktijken te verspreiden en stelt voor een permanent systeem op te zetten voor interactieve communicatie tussen de EU-instellingen en de burgers met frequente plaatselijke en regionale campagnes van de kant van de EU, met steun aan de regionale media en actieve medewerking van het maatschappelijk middenveld, de ngo's, de beroepskamers, de vakbonden en beroepsvereni ...[+++]


The information campaign had three main elements: a press and communications campaign; the production of a logo, publications and promotional items; and a European Website.

De informatiecampagne bestond uit drie hoofdonderdelen: een pers- en communicatiecampagne; de productie van een logo, publicaties en promotieartikelen; en een Europese website.


The year had three main elements: an information and communications campaign managed via an external communications company, EurO co-financed projects, selected as a result of a call for proposals managed in 2 selection rounds and the labelling of other activities which did not receive any funding from EU budgets, but which carried the identity of the European Year of Languages 2001 and which contributed to the achievement of its objectives.

Het Jaar omvatte drie hoofdonderdelen: een informatie- en communicatiecampagne, die werd uitgevoerd door een extern communicatiebureau (EurOM); medegefinancierde projecten, die in twee selectieronden waren geselecteerd naar aanleiding van een oproep tot het indienen van voorstellen; en andere activiteiten die geen financiële steun kregen van de EU, maar die wel onder de vlag van het Europees Jaar van de talen 2001 werden uitgevoerd en bijdroegen tot het verwezenlijken van de doelstellingen van het Jaar.


w