Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arrange pre-show checks
Assemble information on theme of the show
Collect information on theme of the show
Consumer
Consumer association
Consumer associations
Consumer attitude
Consumer behavior
Consumer behaviour
Consumer durable goods
Consumer durables
Consumer movement
Consumer organisation
Consumer policy action plan
Consumer protection
Consumer show
Consumerism
Consumers' rights
Consumers'behavior
Consumers'behaviour
Coordinate pre-show checks
Coordinating pre-show checks
Durable consumer goods
Gather information on show theme
Gather information on theme of the show
Interpret languages in live broadcasting shows
Interpreting language in live broadcasting shows
Interpreting of languages in live broadcasting shows
Organize pre-show checks
Public fair
Public show
User behaviour

Traduction de «consumer show » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
consumer show | public fair | public show

publieksbeurs


consumer protection [ consumerism | consumer policy action plan | consumers' rights ]

bescherming van de consument [ actieplan ten behoeve van de consumenten | consumentenbescherming | consumentisme | EBCU | recht van de consument ]


collect information on theme of the show | gather information on show theme | assemble information on theme of the show | gather information on theme of the show

informatie over het thema van de show verzamelen | informatie over het thema van de uitzending verzamelen


interpreting language in live broadcasting shows | provide interpretation of languages in live broadcasting shows | interpret languages in live broadcasting shows | interpreting of languages in live broadcasting shows

tolken in live-uitzendingen


arrange pre-show checks | organize pre-show checks | coordinate pre-show checks | coordinating pre-show checks

controles voor de show coördineren




consumer movement [ consumer association | consumer organisation | Consumer associations(ECLAS) ]

consumentenorganisatie [ consumentenbond | consumentenvereniging ]


consumer attitude | consumer behavior | consumer behaviour | consumers'behavior | consumers'behaviour | user behaviour

consumentengedrag | gebruiksgedrag


A subgroup of therapy-related myeloid neoplasms (t-MN), associated with treatment of an unrelated neoplastic disease with cytotoxic agents, like etoposide, doxorubicin, daunorubicin and others. The neoplastic cells often show rearrangements involving

acute myeloïde leukemie en myelodysplastische syndromen gerelateerd aan topo-isomerase type 2-inhibitor


consumer durable goods | consumer durables | durable consumer goods

duurzame consumptiegoederen
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Union consumers show an increasing interest in the implementation of the Union animal welfare rules at the time of slaughter, including whether the animal was stunned before slaughter.

Consumenten uit de Unie geven blijk van een toenemende belangstelling voor de toepassing van de voorschriften van de Unie inzake dierenwelzijn bij het slachten, met inbegrip van de vraag of het dier verdoofd werd voor de slachting.


EU consumers show growing demand for cross-border online shopping, new survey reveals // Brussels, 25 July 2017

Vraag naar onlinewinkelen over de grens neemt toe bij EU-consumenten, blijkt uit nieuwe survey // Brussel, 25 juli 2017


The 2017 edition of the Consumer Conditions Scoreboard shows that more and more EU consumers are shopping online and that their trust in e-commerce has increased, in particular in buying online from other EU countries.

Uit de editie 2017 van het Scorebord consumentenvoorwaarden blijkt dat meer en meer EU-consumenten online winkelen en dat hun vertrouwen in e-commerce is toegenomen, zeker om online te kopen in andere EU-landen.


For retailers, however, the Scoreboard shows that many are still reluctant to expand their online activities and continue to have concerns about selling online to consumers in other EU countries. Such concerns are mainly linked to a higher risk of fraud and non-payment in cross-border sales, different tax regulations, differences in national contract law and in consumer protection rules.

Toch aarzelen detailhandelaren nog om hun onlineactiviteiten uit te breiden en blijven ze wantrouwig staan tegenover onlineverkopen aan consumenten in andere EU-landen. Zo maken ze zich vooral zorgen over een hoger risico op fraude en niet-betaling bij verkoop naar het buitenland, verschillen in belastingregels, verschillen in nationaal contractenrecht en in regels voor consumentenbescherming.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Brussels, 29 May 2012 – The spring Consumer Scoreboard published today on the occasion of the European Consumer Summit 2012 shows that in 2011 for the second year running after the fall in 2009 there were improvements in many EU countries.

Brussel, 29 mei 2012 – Uit de voorjaarseditie van het consumentenscorebord zoals vandaag gepubliceerd op de Europese consumententop 2012, blijkt dat de situatie in 2011 voor het tweede jaar sinds het najaar van 2009 in veel EU-landen is verbeterd.


The Scoreboard also shows that consumers still cannot shop as easily across borders as they can at home, thereby missing out on greater choice and savings, with potential gains of as much as EUR 204 billion per annum.

Uit het scorebord blijkt ook dat consumenten nog steeds niet even gemakkelijk grensoverschrijdend als binnenlands kunnen winkelen, waardoor ze keuzemogelijkheden en besparingen mislopen en daarmee potentieel een bedrag van 204 miljard EUR per jaar.


The 2011 index shows that consumer conditions have improved for the second year running after the fall in 2009.

Uit de index van 2011 blijkt dat de consumentenvoorwaarden voor het tweede jaar sinds het najaar van 2009 zijn verbeterd.


The spring Consumer Scoreboard published today by the European Commission shows a clear recovery in consumer conditions in nearly all EU countries after the steep decline in 2009.

Uit de vandaag door de Europese Commissie gepubliceerde voorjaarseditie van het consumentenscorebord blijkt een duidelijk herstel van de consumentenvoorwaarden in bijna alle EU-landen na de sterke achteruitgang in 2009.


The Scoreboard shows continued growth of domestic e-commerce, with 36% of EU consumers having shopped online from national sellers in 2010 (34% in 2009).

Het scorebord wijst op een verdere groei van de binnenlandse elektronische handel: in 2010 heeft 36 % van de EU-consumenten online gewinkeld bij verkopers in eigen land (tegenover 34 % in 2009).


The Commission Staff Working Paper on ‘Bringing E-commerce Benefits to Consumersshowed that the information provided to consumers through information intermediaries, such as PCWs, is frequently partial and sometimes misleading and incorrect, especially in relation to the price, whether the retailer has paid to have its product listed, the criteria for ranking the offers, or delivery costs.

Uit het werkdocument van de diensten van de Commissie „Bringing e‑commerce benefits to consumers” bleek dat via tussenpersonen verstrekte informatie voor consumenten (zoals prijsvergelijkingswebsites) vaak partijdig is en soms misleidend en onjuist, vooral met betrekking tot de prijs, de vraag of de verkoper voor de vermelding van zijn product heeft betaald, de criteria om de aanbiedingen te rangschikken of de leveringskosten.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'consumer show' ->

Date index: 2025-02-03
w