Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Agree on selling prices and special promotions
Create special advertising campaigns
Devise promotional specials
Devise special promotions

Vertaling van "create special advertising campaigns " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
agree on selling prices and special promotions | devise promotional specials | create special advertising campaigns | devise special promotions

bijzondere verkoopacties bedenken | speciale verkoopacties bedenken | gerichte verkoopacties bedenken | speciale promoties bedenken
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The Commission will: 1. Set up multi-stakeholder partnerships in order to - Improve the identification of labour-market mismatches between demand and supply of ICT-related job profiles - mobilise organisations and networks offering design, provision and certification of ICT skills training initiatives, with special focus on employability and certification of informal competences; - support awareness raising campaigns (European e-Skills Week[56], Get Online week), and promote ICT careers in order to attract and in ...[+++]

De Commissie zal: 1. uit meerdere belanghebbenden bestaande partnerschappen oprichten om - de identificatie van de slechte afstemming tussen de vraag naar en het aanbod van ICT-gerelateerde baanprofielen op de arbeidsmarkt te verbeteren; - gebruik te maken van organisaties en netwerken die het opzetten, uitvoeren en certificeren van opleidingsinitiatieven in verband met ICT-vaardigheden aanbieden, waarbij speciale aandacht wordt besteed aan de inzetbaarheid en de certificatie van informele competenties; - bewustmakingscampagnes (Europese week van e-vaardigheden[56], Get Online-week) te ondersteunen en ICT-loopbanen te bevorderen om jon ...[+++]


11. Stresses the need to run special courses on gender stereotypes in the media for national advertising standards committees and self-regulatory and regulatory bodies so as to raise awareness of the negative influence of gender-discriminatory images on television, the internet and in marketing and advertising campaigns;

11. benadrukt dat speciale cursussen over genderstereotypen in de media moeten worden gegeven aan nationale reclame code commissies en aan zelfregulerende en regulerende instanties zodat ze zich bewust worden van de negatieve invloed van beelden op tv, op internet en in marketing- en reclamecampagnes die discrimineren op basis van geslacht;


12. Stresses the need to run special courses on gender stereotypes in the media for national advertising standards committees and self-regulatory and regulatory bodies so as to raise awareness of the negative influence of gender-discriminatory images on television, the internet and in marketing and advertising campaigns;

12. benadrukt dat speciale cursussen over genderstereotypen in de media moeten worden gegeven aan nationale reclame code commissies en aan zelfregulerende en regulerende instanties zodat ze zich bewust worden van de negatieve invloed van beelden op tv, op internet en in marketing- en reclamecampagnes die discrimineren op basis van geslacht;


71. Stresses that the deployment of energy management devices, especially when installing smart meters for use by domestic consumers, must, first and foremost, be of clearly tangible benefit to the final consumer; emphasises the need to keep consumers informed about their energy consumption, in order to involve them actively in the energy saving effort, and requires a special focus on creating awareness-raising campaigns, providing training, clear invoicing, ensuring cost-effectiveness and promoting the development of user friendly t ...[+++]

71. onderstreept dat bij de installatie apparaten voor beheer van het energiegebruik, en met name van slimme meters bij huishoudelijke afnemers, allereerst het nut en de voordelen voor de eindgebruikers duidelijk aanwezig moeten zijn; onderstreept de noodzaak om de consumenten goed te informeren over hun energieverbruik, ten einde hen actief te betrekken bij de energiebesparingsinspanningen, waarbij speciale aandacht moet worden besteed aan bewustwording, het geven van trainingen, duidelijke facturering, het waarborgen van kosteneffectiviteit en het bevorderen van de ontwikkeling van gebruiksvriendelijke technologieën;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Stresses that the deployment of energy management devices, especially when installing smart meters for use by domestic consumers, must, first and foremost, be of clearly tangible benefit to the final consumer; emphasises the need to keep consumers informed about their energy consumption, in order to involve them actively in the energy saving effort, and requires a special focus on creating awareness-raising campaigns, providing training, clear invoicing, ensuring cost-effectiveness and promoting the development of user friendly techn ...[+++]

onderstreept dat bij de installatie apparaten voor beheer van het energiegebruik, en met name van slimme meters bij huishoudelijke afnemers, allereerst het nut en de voordelen voor de eindgebruikers duidelijk aanwezig moeten zijn; onderstreept de noodzaak om de consumenten goed te informeren over hun energieverbruik, ten einde hen actief te betrekken bij de energiebesparingsinspanningen, waarbij speciale aandacht moet worden besteed aan bewustwording, het geven van trainingen, duidelijke facturering, het waarborgen van kosteneffectiviteit en het bevorderen van de ontwikkeling van gebruiksvriendelijke technologieën;


We all know that there are vulnerable people, for example children, who are a special target for advertising campaigns.

We weten allemaal dat er kwetsbare mensen zijn, bijvoorbeeld kinderen, waar reclamecampagnes zich met name op richten.


This stage of the campaign is centred around television advertising and a competition for young people that seeks to create a virtual community of ‘Changers’ committed to reducing greenhouse gas emissions by adapting their daily habits.

Deze fase van de campagne is vooral gericht op televisiereclame en een wedstrijd voor jonge mensen waarmee wordt beoogd een virtuele gemeenschap op te richten van verbeteringsgezinde personen die bereid zijn hun dagelijkse gewoonten te veranderen om de uitstoot van broeikasgassen te verminderen.


The printing of advertisement does not create any specific difficulties comparable to those in the magazine printing market, such as the special finishing or specific conditions of distribution. Moreover, advertisements are generally not as time-critical as magazines.

In tegenstelling tot de markt voor het drukken van tijdschriften, waar specifieke vereisten gelden met betrekking tot het afwerkingsproces of de distributie, doen er zich bij het reclamedrukwerk geen specifieke vergelijkbare moeilijkheden voor.


Member States : an action plan The resolution also calls on the Member States to : a) promote a diversified and realistic picture of the skills and potential of women and men in society; b) take action aimed at disseminating this image by implementing measures with a view to : - providing appropriate measures to ensure respect for human dignity and an absence of discrimination on grounds of sex; - implementing and/or encouraging regular information and awareness campaigns to : promote awareness in advertising agencies, the media and the public so that they can identify mate ...[+++]

Lid-Staten: een actieplan De resolutie roept de Lid-Staten bovendien op om: a) een gediversifieerd en realistisch beeld van de bekwaamheden en mogelijkheden van vrouwen en mannen in de maatschappij te bevorderen; b) dit beeld te verspreiden door maatregelen te treffen die ten doel hebben: - de eerbiediging van de menselijke waardigheid te waarborgen en discriminatie op grond van geslacht te voorkomen; - periodieke voorlichtings- en sensibiliseringscampagnes te voeren en/of te stimuleren om: o de reclamebureaus, de media en het publiek te sensibiliseren zodat zij kunnen vaststellen wanneer de reclame en de media zich aan discriminatie op grond van geslacht schuldig maken; o een gediversifieerd en realistisch beeld van de bekwaamheden en m ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'create special advertising campaigns' ->

Date index: 2021-12-10
w