Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Communicate in digital environments
DSU
Digital service unit
Engage in citizenship through digital technologies
Fix passenger service units
GDSU
Global Digital Service Unit
ISDN
Install passenger service units
Integrated services digital network
Interact through digital technologies
LDSU
Local Digital Service Unit
Make use of e-services
Place PSUs
Put into operation PSUs
Use e-mail software and services
Use e-services
Use online payment solutions
Using online communication tools

Traduction de «digital service unit » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
digital service unit | DSU [Abbr.]

digitale diensteenheid


Local Digital Service Unit | LDSU [Abbr.]

Local Digital Service Unit | LDSU [Abbr.]


Global Digital Service Unit | GDSU [Abbr.]

Global Digital Service Unit | GDSU [Abbr.]


place PSUs | put into operation PSUs | fix passenger service units | install passenger service units

passagierspanelen installeren | passenger service units installeren


use e-mail software and services | using online communication tools | communicate in digital environments | interact through digital technologies

contacten onderhouden met digitale technologieën | communiceren met behulp van digitale technologieën | communiceren via digitale technologie


use e-services | use online payment solutions | engage in citizenship through digital technologies | make use of e-services

als burger actief zijn via digitale technologieën | burgerschap uitoefenen met digitale technologieën | digitale technologie gebruiken voor actief burgerschap | digitale technologieën gebruiken voor actief burgerschap


Integrated services digital network | ISDN

Digitaal Netwerk voor Geïntegreerde Diensten
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Moreover, three Member States have launched digital terrestrial TV services since 1998 (United Kingdom, 1998, Sweden, 1999, Spain 2000).

Voorts hebben drie lidstaten (Verenigd Koninkrijk, 1998; Zweden, 1999; Spanje, 2000) sinds 1998 aardse digitale tv-diensten ingevoerd.


to ensure that the EU’s acquis on data privacy is not compromised through the liberalisation of data flows, in particular in the area of e-commerce and financial services, while recognizing the relevance of data flows as a backbone of transatlantic trade and the digital economy; to incorporate, as a key point, a comprehensive and unambiguous horizontal self-standing provision, based on Article XIV of the General Agreement on Trade in services (GATS), that fully exempts the existing and future EU legal framework for the protection of ...[+++]

te waarborgen dat het acquis van de EU inzake gegevensbescherming niet wordt aangetast door de liberalisering van gegevensstromen, met name op het gebied van e-handel en financiële diensten, maar daarbij te erkennen dat gegevensstromen de hoeksteen vormen van de trans-Atlantische handel en de digitale economie; een omvattende en ondubbelzinnige horizontale autonome bepaling op te nemen als belangrijk punt, op basis van artikel XIV van de Algemene Overeenkomst inzake de handel in diensten (GATS), waarmee de EU-regels inzake de bescher ...[+++]


(xii) to ensure that the EU’s acquis on data privacy is not compromised through the liberalisation of data flows, in particular in the area of e-commerce and financial services, while recognizing the relevance of data flows as a backbone of transatlantic trade and the digital economy; to incorporate, as a key point, a comprehensive and unambiguous horizontal self-standing provision, based on Article XIV of the General Agreement on Trade in services (GATS), that fully exempts the existing and future EU legal framework for the protecti ...[+++]

(xii) te waarborgen dat het acquis van de EU inzake gegevensbescherming niet wordt aangetast door de liberalisering van gegevensstromen, met name op het gebied van e-handel en financiële diensten, maar daarbij te erkennen dat gegevensstromen de hoeksteen vormen van de trans-Atlantische handel en de digitale economie; een omvattende en ondubbelzinnige horizontale autonome bepaling op te nemen als belangrijk punt, op basis van artikel XIV van de Algemene Overeenkomst inzake de handel in diensten (GATS), waarmee de EU-regels inzake de b ...[+++]


L. whereas European consumer and business confidence in the digital environment is low due to unnecessary barriers to e-commerce such as fragmentation of the EU market, consumers' uncertainty about data confidentiality, security of transactions and consumer rights in case of problems, and whereas in certain aspects of e-commerce Europe is lagging behind the United States and Asia; whereas the creation of a ‘Digital Single Market’, facilitating transactions across national borders in an on-line environment for all consumers across th ...[+++]

L. overwegende dat het vertrouwen van de Europese consument en de Europese ondernemer in de digitale omgeving laag is als gevolg van onnodige barrières voor e-handel, zoals versnippering van de EU-markt, onzekerheid bij de consument omtrent de vertrouwelijkheid van gegevens, de beveiliging van transacties en de rechten van de consument in probleemgevallen, en dat Europa wat betreft een aantal aspecten van e-handel achterloopt bij de VS en Azië; overwegende dat de totstandbrenging van een „digitale interne markt” die grensoverschrijdende transacties in een digitale omgeving voor alle consumenten in de Europese ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
L. whereas European consumer and business confidence in the digital environment is low due to unnecessary barriers to e-commerce such as fragmentation of the EU market, consumers' uncertainty about data confidentiality, security of transactions and consumer rights in case of problems, and whereas in certain aspects of e-commerce Europe is lagging behind the United States and Asia; whereas the creation of a ‘Digital Single Market’, facilitating transactions across national borders in an on-line environment for all consumers across th ...[+++]

L. overwegende dat het vertrouwen van de Europese consument en de Europese ondernemer in de digitale omgeving laag is als gevolg van onnodige barrières voor e-handel, zoals versnippering van de EU-markt, onzekerheid bij de consument omtrent de vertrouwelijkheid van gegevens, de beveiliging van transacties en de rechten van de consument in probleemgevallen, en dat Europa wat betreft een aantal aspecten van e-handel achterloopt bij de VS en Azië; overwegende dat de totstandbrenging van een „digitale interne markt” die grensoverschrijdende transacties in een digitale omgeving voor alle consumenten in de Europese ...[+++]


L. whereas European consumer and business confidence in the digital environment is low due to unnecessary barriers to e-commerce such as fragmentation of the EU market, consumers' uncertainty about data confidentiality, security of transactions and consumer rights in case of problems, and whereas in certain aspects of e-commerce Europe is lagging behind the United States and Asia; whereas the creation of a ‘Digital Single Market’, facilitating transactions across national borders in an on-line environment for all consumers across the ...[+++]

L. overwegende dat het vertrouwen van de Europese consument en de Europese ondernemer in de digitale omgeving laag is als gevolg van onnodige barrières voor e-handel, zoals versnippering van de EU-markt, onzekerheid bij de consument omtrent de vertrouwelijkheid van gegevens, de beveiliging van transacties en de rechten van de consument in probleemgevallen, en dat Europa wat betreft een aantal aspecten van e-handel achterloopt bij de VS en Azië; overwegende dat de totstandbrenging van een “digitale interne markt” die grensoverschrijdende transacties in een digitale omgeving voor alle consumenten in de Europese ...[+++]


See for instance, Commission Decision N 508/08 — United Kingdom, Provision of Remote Broadband Services in Northern Ireland, Decision N 475/07– Ireland, National Broadband Scheme (NBS), Decision N 157/06 — United Kingdom, South Yorkshire Digital region Broadband Project

Zie bijvoorbeeld beschikking van de Commissie N 508/08 — Verenigd Koninkrijk, Provision of Remote Broadband Services in Northern Ireland; beschikking N 475/07 — Ierland, National Broadband Scheme („NBS”), en beschikking N 157/06 — Verenigd Koninkrijk, South Yorkshire Digital region Broadband Project


There is a great dynamism on the supply side, with an increasing number of special-interest channels and digital packages and the launching of digital terrestrial services in three more Member States since 1998 (the United Kingdom, Sweden and Spain).

Het aanbod is zeer dynamisch: steeds meer thematische zenders en digitale pakketten, en sinds 1998 zijn in drie nieuwe lidstaten (Verenigd Koninkrijk, Zweden en Spanje) digitale diensten ingevoerd.


Moreover, three Member States have launched digital terrestrial TV services since 1998 (United Kingdom, 1998, Sweden, 1999, Spain 2000).

Voorts hebben drie lidstaten (Verenigd Koninkrijk, 1998; Zweden, 1999; Spanje, 2000) sinds 1998 aardse digitale tv-diensten ingevoerd.


IVWORLD RADIOCOMMUNICATIONS CONFERENCE 2000 CONCLUSIONS PAGEREF _Toc483101339 \h IVCONFERENCE ON DIGITAL TERRESTRIAL TELEVISION PAGEREF _Toc483101340 \h VIMINISTERIAL CONFERENCE ON THE INFORMATION SOCIETY PAGEREF _Toc483101341 \h VIPOSTAL SERVICES PAGEREF _Toc483101342 \h VIOTHER BUSINESS PAGEREF _Toc483101343 \h VI?Outcome of the public consultation on the ".eu" PAGEREF _Toc483101344 \h VI?Commission communication on the organisation and management of the Internet PAGEREF _Toc483101345 \h VIITEMS APPROVED WITHOUT DEBATEMARITIME TRANSPORT PAGEREF _Toc483101346 \h VI--Ship-generated waste and cargo residues PAGEREF _Toc483101347 \h VIINTE ...[+++]

IVMONDIALE RADIOCOMMUNICATIE CONFERENTIE 2000 - CONCLUSIES PAGEREF _Toc483126926 \h VCONFERENTIE OVER DIGITALE TERRESTRISCHE TELEVISIE PAGEREF _Toc483126927 \h VIMINISTERIËLE CONFERENTIE OVER DE INFORMATIEMAATSCHAPPIJ PAGEREF _Toc483126928 \h VIPOSTDIENSTEN PAGEREF _Toc483126929 \h VIDIVERSEN PAGEREF _Toc483126930 \h VI-Resultaat van de openbare raadpleging over ".EU" PAGEREF _Toc483126931 \h VI-Mededeling van de Commissie over de organisatie en het beheer van Internet PAGEREF _Toc483126932 \h VIIZONDER DEBAT GOEDGEKEURDE PUNTEN PAGEREF _Toc483126933 \h VIIZEEVERVOER PAGEREF _Toc483126934 \h VII--Scheepsafval en ladingresiduen PAGEREF _T ...[+++]


w