Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
DTE controlled not ready
DTE controlled not ready call progress signal
DTE controlled not ready indication signal

Vertaling van "dte controlled not ready indication signal " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
DTE controlled not ready indication signal

door de DTE geregeld indicatiesignaal voor de oproep niet klaar


DTE controlled not ready call progress signal

door de DTE geregeld voortgangssignaal voor de oproep niet klaar


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In the case of a tractor equipped with an electric control line, when electrically connected to a towed vehicle with an electric control line, the warning signal specified in point 2.2.1.29.1.1 shall also be used to indicate certain specified failures within the braking equipment of the towed vehicle, whenever the towed vehicle provides corresponding failure information via the data ...[+++]

Bij elektrische aansluiting van een trekker met een elektrische bedieningsleiding op een getrokken voertuig met een elektrische bedieningsleiding moet het in punt 2.2.1.29.1.1 beschreven waarschuwingssignaal tevens worden gebruikt om bepaalde storingen in de remuitrusting van het getrokken voertuig aan te geven zodra het getrokken voertuig de desbetreffende storingsinformatie verzendt via het datacommunicatiegedeelte van de elektrische bedieningsleiding.


Byte 3, bits 5-6 of EBS 12 set to 00b to indicate to the towed vehicle that a pneumatic control line is not available, and byte 3, bits 1-2 of EBS 12 set to 01b to indicate to the towed vehicle that the electric control line signal is generated from two electric circuits.

Byte 3, bits 5-6 van EBS12 op 00b, ter aanduiding dat er geen pneumatische bedieningsleiding beschikbaar is, en byte 3, bits 1-2 van EBS12 op 01b, ter aanduiding dat het signaal van de elektrische bedieningsleiding door twee elektrische circuits wordt gegenereerd.


2.2.1.29.2. Tractors equipped with an electric control line and/or authorised to tow a vehicle equipped with an electric control transmission, shall be capable of providing a separate warning signal, in accordance with the requirements laid down on the basis of Article 18(2)(l), (s), (q) and (4) of Regulation (EU) No 167/2013 to indicate a defect within the electric control transmission of the braking equipment of the towed vehicle ...[+++]

2.2.1.29.2. trekkers die zijn voorzien van een elektrische bedieningsleiding en/of een aanhangwagen met een overbrenging van elektrische bediening mogen trekken, moeten een apart waarschuwingssignaal kunnen geven, in overeenstemming met de voorschriften krachtens artikel 18, lid 2, onder l), q) en s), en lid 4, van Verordening (EU) nr. 167/2013, dat een defect in de overbrenging van de elektrische bediening van de remuitrusting van het getrokken voertuig aangeeft.


the indicator includes all IFR flights taking off at the departure airport and covers delays in start up due to air traffic control constraints when the aircraft is ready to leave the departure stand;

de indicator geldt voor alle IFR-vluchten die opstijgen op de luchthaven van vertrek en voor vertragingen bij vertrek ten gevolge van beperkingen van de luchtverkeersleiding als het luchtvaartuig klaar is om de vertrekstand te verlaten;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
1. When the participating countries are ready to switch to implementation through shared management in accordance with paragraph 1 of Article 98, they shall submit to the Commission a revised cross-border programme which shall include a single financing plan based on the multi-annual indicative financial framework for the following three years, together with a revised description of the management and ...[+++]

1. Indien de deelnemende landen gereed zijn om overeenkomstig artikel 98, lid 1, over te schakelen op uitvoering in gedeeld beheer, dienen zij bij de Commissie een herzien grensoverschrijdend programma in met één enkel financieringsplan dat is gebaseerd op het indicatieve meerjarenprogramma voor de volgende drie jaar, tezamen met een herziene beschrijving van de beheer- en controlesystemen en een herzien verslag en advies overeenkomstig artikel 117.


25. Has decided to increase the payment appropriations in heading 2 to better reflect Member States' forecasts and to take account of the level of old outstanding commitments, payments for the current year, enlargement-related requirements and the outstanding commitments situation concerning the previous period; invites the Commission to present a fresh estimate of what is needed for 2004, including for completion of 1994-1999 payments ; invites the Commission also to examine the extent to which 1994-1999 commitments are still valid; urges that new control tools be developed and used without delay to carry out effective monitoring and ...[+++]

25. heeft besloten de betalingskredieten in rubriek 2 te verhogen om ze beter te laten aansluiten bij de ramingen van de lidstaten en om rekening te houden met het bedrag van de af te wikkelen verplichtingen uit vorige begrotingsjaren, van de betalingen van het lopende begrotingsjaar, de behoeften in verband met de uitbreiding en de situatie van de last uit het verleden van de vorige programmeringsperiode; verzoekt de Commissie een nieuwe raming voor te leggen van de behoeften in 2004, inclusief die voor het afronden van betalingen uit de programmeringsperiode 1994-1999; verzoekt de Commissie daarnaast te bekijken in hoeverre vastleggingen uit de periode 1994-1999 nog geldig zijn; dringt er op aan dat zo spoedig mogelijk nieuwe instrumen ...[+++]


30. Urges that new, clear and simple control tools be developed and used without delay to carry out effective monitoring on a quarterly basis and thus enhance implementation of structural operations: improvement and harmonisation of Member State payment forecasting methods, readiness and early-warning indicators, and performance indicators for assessing economic and social impact on beneficiary regions;

30. wenst dringend dat er onverwijld nieuwe, duidelijke en eenvoudige stuurinstrumenten worden ontwikkeld om te zorgen voor een doeltreffende controle per trimester en zo de uitvoering van de structuurmaatregelen te verbeteren: verbetering en harmonisering van de methoden voor het ramen van de betalingen door de lidstaten, waakzaamheids- en waarschuwingsindicatoren, prestatie-indicatoren voor het meten van het economische en sociale effect op de begunstigde regio's;


30. Urges that new, clear and simple control tools be developed and used without delay to carry out effective monitoring on a quarterly basis and thus enhance implementation of structural operations: improvement and harmonisation of Member State payment forecasting methods, readiness and early-warning indicators, and performance indicators for assessing economic and social impact on beneficiary regions;

30. wenst dringend dat er onverwijld nieuwe, duidelijke en eenvoudige stuurinstrumenten worden ontwikkeld om te zorgen voor een doeltreffende controle per trimester en zo de uitvoering van de structuurmaatregelen te verbeteren: verbetering en harmonisering van de methoden voor het ramen van de betalingen door de lidstaten, waakzaamheids- en waarschuwingsindicatoren, prestatie-indicatoren voor het meten van het economische en sociale effect op de begunstigde regio's;


In case European specifications for some interface between control-command and signalling and other subsystems are not available at the moment of installation (e.g., electromagnetic compatibility between train detection and RS), the corresponding characteristics and the standards applied shall be indicated in the registers of infrastructure (TEN HS).

In het geval dat er op het moment van de installatie geen Europese specificaties voor een interface tussen "Besturing en seingeving" en andere subsystemen beschikbaar zijn (bijvoorbeeld elektromagnetische compatibiliteit tussen treindetectie en rollend materieel), worden de overeenkomstige eigenschappen en de toegepaste normen aangegeven in de infrastructuurregisters (TEN HS).


In case European specifications for some interface between control-command and signalling and other subsystems are not available at the moment of installation (e.g., electromagnetic compatibility between train detection and rolling stock, climatic conditions and physical conditions in which the train can work, geometric parameters of the train like length, maximal distance of axles in the train, length of the nose of the first and of the last car of the train, braking parameters), the corresponding characteristics and the standards applied ...[+++]

In het geval dat er op het moment van installatie geen Europese specificaties voor een interface tussen besturing en seingeving en andere subsystemen beschikbaar zijn (bijvoorbeeld elektromagnetische compatibiliteit tussen treindetectie en rollend materieel, klimatologische en fysieke omstandigheden waarin de trein kan werken, geometrische treinparameters zoals lengte, maximale asafstanden, neuslengte van de eerste en de laatste wagon, remparameters) worden de overeenkomstige eigenschappen en de toegepaste normen aangegeven in de Registers van rollend materieel (TEN HS).




Anderen hebben gezocht naar : dte controlled not ready     dte controlled not ready indication signal     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'dte controlled not ready indication signal' ->

Date index: 2021-09-11
w