Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Apply Freinet teaching strategies
Apply Montessori teaching strategies
Apply intercultural teaching strategies
Applying Freinet teaching strategies
Applying Montessori teaching strategies
Applying intercultural teaching strategies
Employ Freinet teaching strategies
Employ Montessori teaching strategies
Employ intercultural teaching strategies
Implement Freinet teaching strategies
Implement Montessori teaching strategies
Use intercultural teaching strategies

Traduction de «employ intercultural teaching strategies » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
employ intercultural teaching strategies | use intercultural teaching strategies | apply intercultural teaching strategies | applying intercultural teaching strategies

interculturele leermethoden toepassen | interculturele didactische strategieën toepassen | interculturele onderwijsstrategieën toepassen


employ Freinet teaching strategies | implement Freinet teaching strategies | apply Freinet teaching strategies | applying Freinet teaching strategies

didactische strategieën van Freinet toepassen | onderwijsstrategieën van Freinet toepassen | Freinet-onderwijsmethoden toepassen | leermethoden van Freinet toepassen


employ Montessori teaching strategies | implement Montessori teaching strategies | apply Montessori teaching strategies | applying Montessori teaching strategies

leermethoden van Montessori toepassen | didactische strategieën van Montessori toepassen | onderwijsstrategieën van Montessori toepassen
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
3. Emphasises that, above and beyond the economic crisis affecting Europe, there are, among other things, structural issues deriving from education and employment policy which need to be improved; takes the view that more attractive teaching strategies are needed, with better regional insertion and the creation of networks of platforms for the exchange of experiences and good practices between regions and Member States, taking acc ...[+++]

3. benadrukt dat er, afgezien van en bovenop de economische crisis die Europa doormaakt, onder andere ook structurele aspecten zijn die het gevolg zijn van onderwijs- en werkgelegenheidsbeleid en die verbetering behoeven; is van oordeel dat er aantrekkelijkere onderwijsstrategieën nodig zijn die beter geworteld zijn in de regio's en waarvoor netwerken van platforms voor de uitwisseling van ervaringen en beproefde praktijken tussen regio's en lidstaten worden opgezet, waarbij rekening wordt gehouden met verschillen in situaties en fle ...[+++]


the Council Resolution of 21 November 2008 on a European strategy for multilingualism, which invited Member States to promote multilingualism in support of competitiveness, mobility and employability, and as a means of strengthening intercultural dialogue (7).

de Resolutie van de Raad van 21 november 2008 betreffende een Europese strategie voor meertaligheid, waarin de lidstaten wordt verzocht meertaligheid te bevorderen ter ondersteuning van het concurrentievermogen, de mobiliteit en de inzetbaarheid, en als een manier om de interculturele dialoog te versterken (7).


34. Encourages Member States to integrate ICT competences, digital literacy, entrepreneurship and transversal key competences such as communication in foreign languages and competences for personal fulfilment and development, active citizenship, creativity, cultural awareness and intercultural understanding, as well as key competences relating to environment, climate change and sustainable development, into all levels of educational systems; stresses in this regard the importance of promoting and recognising both ‘hard’ and ‘soft’ skills to improve ...[+++]

34. moedigt de lidstaten ertoe aan ICT-vaardigheden, digitale geletterdheid, ondernemerschap en transversale sleutelcompetenties zoals communiceren in vreemde talen en competenties voor persoonlijke verwezenlijking en ontwikkeling, actief burgerschap, creativiteit, cultureel bewustzijn en interculturele vaardigheden, alsook sleutelcompetenties op het gebied van milieu, klimaatverandering en duurzame ontwikkeling op alle niveaus van de opleidingsstelsels op te nemen; benadrukt dat het in dit verband belangrijk is dat zowel „harde” als „zachte” competenties worden erkend en gestimuleerd om de mogelijkheden van mensen op de arbeidsmarkt te ...[+++]


88. Calls on the Commission and the SEMCs to introduce measures aimed at improving the educational system in general, to pay more attention to the role of young people, to encourage more frequent exchanges between universities and to facilitate women's entry into the employment market by means of specific teaching programmes; stresses that greater participation by women in the employment market is a key factor for economic development; welcomes the initiatives taken by the Anna Lindh Euro-Mediterranean Foundation for ...[+++]

88. verzoekt de Commissie en de ZOM-landen initiatieven te ontplooien ter verbetering van het onderwijssysteem in het algemeen, de rol van jongeren meer in beschouwing te nemen, uitwisselingen tussen universiteiten te bevorderen en vrouwen aan de arbeidsmarkt te laten deelnemen middels specifieke onderwijsprogramma's; benadrukt dat een grotere deelname van vrouwen aan de arbeidsmarkt cruciaal is voor economische ontwikkeling; toont zich verheugd over de initiatieven van de Euromediterrane stichting Anna Lindh voor de dialoog tussen de culturen met betrekking tot Euromed-scholen, de Euromed-teams van jonge onderzoekers, zomercursussen a ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
88. Calls on the Commission and the SEMCs to introduce measures aimed at improving the educational system in general, to pay more attention to the role of young people, to encourage more frequent exchanges between universities and to facilitate women's entry into the employment market by means of specific teaching programmes; stresses that greater participation by women in the employment market is a key factor for economic development; welcomes the initiatives taken by the Anna Lindh Euro-Mediterranean Foundation for ...[+++]

88. verzoekt de Commissie en de ZOM-landen initiatieven te ontplooien ter verbetering van het onderwijssysteem in het algemeen, de rol van jongeren meer in beschouwing te nemen, uitwisselingen tussen universiteiten te bevorderen en vrouwen aan de arbeidsmarkt te laten deelnemen middels specifieke onderwijsprogramma's; benadrukt dat een grotere deelname van vrouwen aan de arbeidsmarkt cruciaal is voor economische ontwikkeling; toont zich verheugd over de initiatieven van de Euromediterrane stichting Anna Lindh voor de dialoog tussen de culturen met betrekking tot Euromed-scholen, de Euromed-teams van jonge onderzoekers, zomercursussen a ...[+++]


87. Calls on the Commission and the SEMCs to introduce measures aimed at improving the educational system in general, to pay more attention to the role of young people, and to encourage more frequent exchanges between universities and facilitate women's entry into the employment market by means of specific teaching programmes; stresses that greater participation by women in the employment market is a key factor for economic development; welcomes the initiatives taken by the Anna Lindh Euro-Mediterranean Foundation for ...[+++]

87. verzoekt de Commissie en de ZOM-landen initiatieven te ontplooien ter verbetering van het onderwijssysteem in het algemeen, de rol van jongeren meer in beschouwing te nemen, uitwisselingen tussen universiteiten te bevorderen en vrouwen aan de arbeidsmarkt te laten deelnemen middels specifieke onderwijsprogramma's; benadrukt dat een grotere deelname van vrouwen aan de arbeidsmarkt cruciaal is voor economische ontwikkeling; toont zich verheugd over de initiatieven van de euromediterrane stichting Anna Lindh voor de Dialoog tussen culturen met betrekking tot Euromed-scholen, de Euromed-teams van jonge onderzoekers, zomercursussen aan ...[+++]


Mobility should be encouraged through national employment strategies and lifelong learning schemes that develop, amongst other factors, vocational skills as well as language and intercultural skills.

Mobiliteit moet worden aangemoedigd via nationale werkgelegenheidsstrategieën en projecten voor een leven lang leren waardoor onder meer beroepsvaardigheden en taal- en interculturele vaardigheden worden ontwikkeld.


These include the work programme on the future objectives of education systems (a joint Commission/Council report will be submitted to the European Council in Barcelona), the European employment strategy, the European social agenda, the action plan on skills and mobility which will be submitted in Barcelona following the work of the "Task Force" set up by the Commission, and the eLearning action plan on speeding up the use of the new information and communication technologies in teaching.

Het gaat hierbij om het programma van werkzaamheden ten aanzien van de toekomstige doelstellingen voor de onderwijsstelsels (op de Europese Raad te Barcelona zal een gezamenlijk rapport van de Commissie en de Raad worden gepresenteerd), de Europese werkgelegenheidsstrategie, de Europese sociale agenda, het actieplan voor vaardigheden en mobiliteit dat in het verlengde van de werkzaamheden van de door de Commissie opgerichte « task force » aan de Raad te Barcelona zal worden voorgelegd, en het actieplan e-Learning over een snellere invoering van informatie- en communicatietechnologie voor onderwijsdoeleinden.


At the same time it can be an effective and profitable strategy for employers by helping them to achieve their business goals through its focus on the commercial possibilities arising from increased diversity in society and taking fully into account the competencies of employees from different backgrounds (e.g. language skills and intercultural understanding).

Tegelijk kan het een doeltreffende en nuttige strategie zijn om de werkgevers bij te staan hun bedrijfsdoelstellingen te bereiken door de nadruk te leggen op de commerciële mogelijkheden die voortkomen uit een grotere maatschappelijke verscheidenheid en door ten volle rekening te houden met de vaardigheden van werknemers met diverse achtergrond (bv. talenkennis en intercultureel begrip).


At the same time it can be an effective and profitable strategy for employers by helping them to achieve their business goals through its focus on the commercial possibilities arising from increased diversity in society and taking fully into account the competencies of employees from different backgrounds (e.g. language skills and intercultural understanding).

Tegelijk kan het een doeltreffende en nuttige strategie zijn om de werkgevers bij te staan hun bedrijfsdoelstellingen te bereiken door de nadruk te leggen op de commerciële mogelijkheden die voortkomen uit een grotere maatschappelijke verscheidenheid en door ten volle rekening te houden met de vaardigheden van werknemers met diverse achtergrond (bv. talenkennis en intercultureel begrip).


w