Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
AEDE
EANPC
EAT
EPA
European Association Agreement
European Association of National Productivity Centres
European Association of Teachers
European Productivity Agency
European association

Vertaling van "european association teachers " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
European Association of Teachers | AEDE [Abbr.]

Europese Vereniging van het Onderwijzend Personeel | AEDE [Abbr.]


European Association of Teachers | EAT [Abbr.]

Europese Vereniging voor/van het onderwijzend personeel | E.V.O.P. [Abbr.]


European Association of Teachers | EAT [Abbr.]

Europese Vereniging van het Onderwijzend Personeel | EVOP [Abbr.]


European Association Agreement

Europese associatieovereenkomst [ Europese associatie-overeenkomst ]




European Association of National Productivity Centres [ EANPC | EPA | European Productivity Agency ]

Europese Associatie van productiviteitscentra [ EAP | Europees Agentschap voor productiviteit | Europees productiviteitsagentschap | Europees productiviteitscentrum ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Also concerned will be networks such as EUN - European Schoolnet [26], the thematic networks developed under Socrates, the European Parents Association, European teachers' and students' organisations and various European associations operating at different educational levels with experience in the use of information and communication technologies in education.

Dit betreft ook netwerken zoals het EUN - European Schoolnet [26], de door Socrates ontwikkelde thematische netwerken, de Europese vereniging van ouders van leerlingen, de Europese verenigingen van leerkrachten, de verenigingen van studenten en de Europese organisaties (op uiteenlopende onderwijsniveaus) die over ervaring beschikken met het gebruik voor onderwijsdoeleinden van de IC-technologieën.


In addition, it will address the specific needs of science teachers, taking account of the specificities of the disciplines and of the cultural differences in the European Union and in the countries associated to the Socrates Programme.

Bovendien zal het zich bezighouden met de specifieke behoeften van wetenschapsdocenten, waarbij de bijzondere kenmerken van de disciplines en de culturele verschillen in de Europese Unie en de met het Socrates-programma geassocieerde landen centraal staan.


4. Notes that the prevention of terrorism and countering all types of radicalisation is one of the key priorities within the European Agenda for Security, but regrets that despite the recent reforms Europe is still unable to adequately respond to these new challenges; stresses therefore the need for a multifaceted approach to address the cultural, economic, social and political root causes that foster terrorism; underlines the crucial role of early identification of people at risk of being exposed to radicalisation and emphasises that responsible social and educational institutions should be adequately equipped through training to perf ...[+++]

4. wijst erop dat de preventie van terrorisme en de bestrijding van alle vormen van radicalisering behoren tot de belangrijkste prioriteiten van de Europese Veiligheidsagenda, maar betreurt dat Europa ondanks de recente hervormingen nog steeds niet in staat is het hoofd te bieden aan deze nieuwe uitdagingen; benadrukt daarom dat er een veelzijdige benadering nodig is om de culturele, economische, sociale en politieke onderliggende oorzaken van terrorisme aan te pakken; onderstreept het cruciale belang van het vroegtijdig opsporen van mensen met een verhoogd radicaliseringspotentieel en benadrukt dat verantwoordelijke sociale en onderwi ...[+++]


This reflection is taking place within a working group of the Secretariat-General of the European Schools known as ‘groupe de suivi Bruxelles IV’ in which parents associations, the Brussels European Schools, teachers and the Commission are represented.

Dit beraad wordt gevoerd binnen een werkgroep van het Secretariaat-generaal Europese Scholen, de zogeheten “Groupe de suivi Bruxelles IV”, waarin de ouderverenigingen, de Europese Scholen van Brussel, het onderwijzend personeel en de Commissie zijn vertegenwoordigd.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
This reflection is taking place within a working group of the Secretariat-General of the European Schools known as ‘groupe de suivi Bruxelles IV’ in which parents associations, the Brussels European Schools, teachers and the Commission are represented.

Dit beraad wordt gevoerd binnen een werkgroep van het Secretariaat-generaal Europese Scholen, de zogeheten “Groupe de suivi Bruxelles IV”, waarin de ouderverenigingen, de Europese Scholen van Brussel, het onderwijzend personeel en de Commissie zijn vertegenwoordigd.


So, in a concrete sense, for example, we support, in the lifelong learning programme, the European Standing Conference of History TeachersAssociation, and it is important that such an association exists, that it complies with the rules, that it is eligible, and then we can provide support.

Dus steunen wij in concreto bijvoorbeeld in het kader van het programma voor levenslang leren de organisatie EUROCLIO (Europese vereniging van docenten in geschiedenis en staatsinrichting). Het is erg belangrijk dat er dergelijke organisaties bestaan, dat het aan de regels voldoet, dat het voor steun in aanmerking komt en dat wij er onze steun aan kunnen verlenen.


So, in a concrete sense, for example, we support, in the lifelong learning programme, the European Standing Conference of History TeachersAssociation, and it is important that such an association exists, that it complies with the rules, that it is eligible, and then we can provide support.

Dus steunen wij in concreto bijvoorbeeld in het kader van het programma voor levenslang leren de organisatie EUROCLIO (Europese vereniging van docenten in geschiedenis en staatsinrichting). Het is erg belangrijk dat er dergelijke organisaties bestaan, dat het aan de regels voldoet, dat het voor steun in aanmerking komt en dat wij er onze steun aan kunnen verlenen.


associations of professors, other teachers in higher education, and researchers specialising in European integration.

verenigingen van hoogleraren, andere docenten uit het hoger onderwijs en onderzoekers die zich hebben toegelegd op de bestudering van de Europese integratie.


- creation and support of national associations of teachers specialised in European integration,

- nationale organisaties van in de Europese integratie gespecialiseerde docenten oprichten en ondersteunen.


These projects should develop new models for cooperation between European higher education institutions, in particular addressing the provision of continuous training and professional development, and in the development of learning support services as well as for training teachers, trainers and other educational personnel in the pedagogical use of e-learning; examining quality assurance methods; the development of a better understanding of organisational change and possible risks associated ...[+++]

De projecten in dit verband moeten nieuwe modellen voor samenwerking tussen Europese instellingen voor hoger onderwijs ontwikkelen, en met name inspelen op: de bij- en nascholing en beroepsontwikkeling, alsook bij de totstandbrenging van diensten die ondersteuning bieden bij het leren en diensten voor de opleiding van onderwijsgevenden, praktijkopleiders en andere betrokkenen bij het onderwijs in het werken met e-learning; het onderzoek van kwaliteitsborgingsmethoden; de verwerving van meer inzicht in de vraag welke organisatorische veranderingen en mogelijke risico's de invoering van e-learning in het hoger onderwijs met zich meebreng ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'european association teachers' ->

Date index: 2022-07-17
w