Is Article 11(3) of Council Directive 2003/96/EC of 27 October 2003 restruct
uring the Community framework for the taxation of energy products and electricity to be interpreted as meaning that, where an aircraft which is used for both private and commercial purposes is used for maintenance or training flights, pursuant to Article 14(1)(b) of Council Directive 2003/96/EC of 27 October 2003 restruct
uring the Community framework for the taxation of energy products and electricity an exemption proportionate to the commercial use should be
...[+++]applied in respect of the fuel used for these flights?
Dient artikel 11, lid 3, van richtlijn 2003/96/EG van de Raad van 27 oktober 2003 tot herstructurering van de communautaire regeling voor de belasting van energieproducten en elektriciteit aldus te worden uitgelegd, dat, wanneer een zowel privé als commercieel gebruikt vliegtuig ten behoeve van onderhouds- en instructievluchten wordt ingezet, overeenkomstig artikel 14, lid 1, sub b, van voormelde richtlijn een belastingvrijstelling naar evenredigheid van het commerciële gebruik moet gelden voor de bij deze vluchten gebruikte brandstof?