Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Head teacher of secondary school
Home economics teacher
Kindergarten director
Nursery School head teacher's certificate
Nursery school head teacher
Nursery school headmaster
Nursery teacher training school
Preschool head teacher
Secondary school director
Secondary school head of department
Secondary school head teacher
Secondary school principal
Secondary school schoolteacher
Secondary school teacher

Traduction de «head teacher nursery school » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
kindergarten director | preschool head teacher | nursery school head teacher | nursery school headmaster

directrice kinderdagverblijf | locatiedirectrice kleuterschool | directeur kleuterschool | peuterspeelzaalleider


..head teacher, nursery school | head, nursery school

hoofdleidster


head teacher of secondary school | secondary school director | secondary school head teacher | secondary school principal

algemeen directrice secundair onderwijs | directrice voortgezet onderwijs | directeur voortgezet onderwijs | rector


Nursery School head teacher's certificate

akte hoofdleidster


home economics teacher | secondary school schoolteacher | secondary school head of department | secondary school teacher

leerkracht voortgezet onderwijs | onderwijsgevende secundair onderwijs | leerkracht voortgezet onderwijs | leraar secundair onderwijs


nursery teacher training school

k l o s | Kleuterleidster-opleidingsschool
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Further training needs to be provided not only to teachers and school heads but also to the real-life educators of children and young people outside the educational setting, e.g. their parents, the community and non-formal education providers.

Niet alleen leraren en schoolhoofden moeten meer opleiding krijgen, maar ook de personen die kinderen en jongeren in het echte leven, buiten de schoolmuren, helpen opvoeden, bijv. hun ouders, de gemeenschap en aanbieders van niet-formeel onderwijs.


Improving the status of teachers and school heads and supporting them is fundamental in improving education.

De status van leraren en schoolhoofden moet verbeterd worden. Hen ondersteunen is cruciaal voor de verbetering van het onderwijs.


eTwinning offers a platform for school staff (such as teachers, head teachers, librarians) to communicate, collaborate and develop projects as part of a learning community in Europe.

eTwinnig biedt schoolpersoneel (leerkrachten, directeuren, bibliothecarissen) een platform om te communiceren, samen te werken en projecten te ontwikkelen binnen een Europese leergemeenschap.


The report provides an overview of five main topics: 1) Curriculum aims and organisation; 2) Student and parent participation in schools; 3) School culture and student participation in society; 4) Assessment and evaluation; 5) Support for teachers and school heads.

Het verslag bevat een overzicht van vijf hoofdonderwerpen: 1) doelstellingen en opzet van de leerplannen, 2) participatie van leerlingen en ouders op scholen, 3) schoolcultuur en maatschappelijke participatie van leerlingen, 4) beoordeling en evaluatie, en 5) steun voor leraren en schooldirecteuren.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In criminal proceedings currently at the preliminary enquiries stage, a nursery school teacher is charged with a number of offences of abusing disciplinary procedures against a number of her pupils, who, at the time of the facts, were aged less than five years.

In het kader van een strafprocedure, die zich in het stadium van het voorgerechtelijk onderzoek bevindt, wordt een kleuterleidster ervan verdacht, herhaaldelijk misbruik van disciplinaire maatregelen te hebben gemaakt jegens sommige van haar leerlingen die ten tijde van de feiten jonger dan vijf jaar waren.


I can only imagine a situation at a play school or a nursery school where the nursery teacher has to try to keep a check on which children are under and which are over three years of age as well as which children are allowed to put what in their mouths in accordance with all the experiments the Commission is trying to include. It is, of course, possible for the Commission to issue a special directive concerning what nursery school staff, or other adult ...[+++]

Na alle pogingen die de Commissie heeft gedaan, kan volgens mij de situatie ontstaan dat het personeel van kinderdagverblijven en peuterscholen bij moeten houden welke kinderen jonger en welke ouder dan drie jaar zijn, en welke kinderen wat in hun mond mogen stoppen. Misschien moet de Commissie nog een speciale richtlijn opstellen met gedragsregels voor mensen die met kinderen werken en andere volwassenen die meer dan één kind onder hun toezicht hebben.


6. Staff Development and Teacher Education It is important to continue to develop well planned and resourced in- career development programmes for Principals or Head Teachers, specialists, middle management and for full school staffs as part of a process of whole school development.

6. Personeelsbijscholing en docentenopleiding Het is belangrijk dat verder wordt gewerkt aan een goede planning van en de nodige middelen voor loopbaanontwikkelingsprogramma's voor schoolhoofden, directeuren of rectoren, gespecialiseerde leerkrachten, het "middle management" en het voltallige schoolpersoneel als onderdeel van een "totaalschool"-ontwikkelingsproces.


Central to the success of the "Whole School" approach is the school plan, objectives or mission statement which is devised collaboratively by the Principal or Head Teacher, with his colleagues, parents, pupils and school management.

Centraal voor het welslagen van de "totaalschool"-aanpak zijn het leerplan, de doelstellingen of het beginselplan die het schoolhoofd, de directeur of de rector opstelt in samenwerking met zijn collega's, de ouders, de leerlingen en de schoolleiding.


A "Whole School" approach The following factors appear to have a crucial influence on school effectiveness: the quality of instructional leadership of the Principal or Head Teacher, complemented by the efforts of all school staff; and the setting of ambitious learner centred targets for all pupils complemented by suitable programmes and learning approaches which cater for and challenge the full spectrum of the interests and abilities of pupils.

Een "totaalschool"-aanpak De volgende factoren lijken van cruciale invloed op schoolefficiëntie : de kwaliteit van het educatieve leiderschap van schoolhoofd, directeur of rector, aangevuld met de inspanningen van al het schoolpersoneel ; en, het vaststellen van ambitieuze, van de leerling vertrekkende, onderwijsdoelstellingen voor alle leerlingen, aangevuld met passende programma's en leermethodes die het volledige spectrum van de interesses en vaardigheden van de leerlingen bestrijken en stimuleren.


In Italy [30], for instance, a four-year programme was launched in April 1997 to allow 15 000 schools, from nursery to secondary level, to purchase telematics multimedia equipment for teachers and learners.

Zo is in april 1997 in Italië [30] een programma met een duur van 4 jaar gestart met het oog op de aankoop van telematische multimedia-apparatuur voor de leerkrachten en de leerlingen in 15.000 scholen, gaande van de kleuterschool tot het middelbaar onderwijs.


w