Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Biology teacher
Biology teacher secondary school
Biology tutor in secondary school
Classical languages teacher secondary school
High school biology teacher
High school classical languages teacher
High school latin teacher
Physics teacher
Physics teacher in high school
Physics teacher secondary school
Secondary school latin teacher
Teacher of physics in high school

Vertaling van "high school biology teacher " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
biology teacher | high school biology teacher | biology teacher secondary school | biology tutor in secondary school

docent biologie voortgezet onderwijs | docente biologie voortgezet onderwijs | leerkracht biologie voortgezet onderwijs | lerares biologie secundair onderwijs


high school classical languages teacher | high school latin teacher | classical languages teacher secondary school | secondary school latin teacher

onderwijsgevende Grieks voortgezet onderwijs | onderwijsgevende klassieke talen secundair onderwijs | leerkracht Grieks voortgezet onderwijs | leerkracht klassieke talen voortgezet onderwijs


physics teacher | teacher of physics in high school | physics teacher in high school | physics teacher secondary school

docente natuurkunde voortgezet onderwijs | leerkracht fysica secundair onderwijs | docent natuurkunde voortgezet onderwijs | leerkracht natuurkunde voortgezet onderwijs
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
3.12 Schools with high drop out rates tend to have a high turnover of teachers, exacerbating their problems.

3.12 Scholen met hoge uitvalcijfers hebben vaak met een groot verloop van leerkrachten te maken, waardoor hun problemen nog erger worden.


For example, the level of education in Europe remains inadequate (only 75% of young people aged 22 have completed some form of upper secondary level education, against a target of 85% by 2010), the level of participation in lifelong learning continues to be low (fewer than 10% of adults participate in further learning, the target being to reach 12.5% by 2010), and both failure at school (one in five pupils drops out of school, the objective being to reduce this rate by half) and social exclusion remain too high in the face of a worrying shor ...[+++]

Vooral het opleidingspeil van de Europeanen is nog steeds niet hoog genoeg (slechts 75% van de jongeren onder de tweeëntwintig jaar heeft een diploma van de tweede fase van het voortgezet onderwijs, terwijl het streven is om uiterlijk in 2010 een cijfer van 85% te bereiken). Levenslang leren vindt nog steeds te weinig plaats (nog geen 10% van de volwassenen blijven leren, terwijl het streven is om in 2010 een cijfer van 12,5% te bereiken). Het aantal vroegtijdige schoolverlaters is nog steeds veel te hoog (een op de vijf leerlingen verlaat de schoolbanken voortijdig, terwijl het streven is om dit aantal met de helft te verminderen).


Above all practices have focused on teaching and leadership.[31] Some systems have sought to address high teacher turnover among disadvantaged schools by creating incentives for teachers to opt for and remain at such schools.

Alle bovengenoemde praktijken richtten zich op onderwijs en leiderschap [31]. Sommige systemen hebben getracht het hoge lerarenverloop op achterstandsscholen aan te pakken door prikkels te creëren voor leraren om te kiezen voor dergelijke scholen en er te blijven.


A recent survey of the use of ICT in schools found that only one-in-four 9 year olds study at a 'highly digitally-equipped school' – with recent equipment, fast broadband (10mbps plus) and high 'connectivity' (website, email for students and teachers, local area network, virtual learning environment).

Uit een recente enquête over het ICT-gebruik op scholen bleek dat slechts een kwart van de negenjarigen naar een school gaat met "uitgebreide digitale voorzieningen" – adequate apparatuur, snelle breedband (10mbps plus) en hoge connectiviteit (website, e-mail voor leerlingen en leraren, lokaal netwerk en virtuele onderwijsomgeving).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
It also makes age-specific recommendations, calling for free, high-quality early childhood education and care for all, more specialist reading teachers in primary schools, a change of mind-set on dyslexia, arguing that almost every child can learn to read with the right support, and for more varied learning opportunities for adults, especially in the workplace.

Het verslag bevat ook leeftijdspecifieke aanbevelingen en dringt aan op gratis voor- en vroegschoolse educatie van goede kwaliteit voor iedereen, meer leerkrachten die gespecialiseerd zijn in lezen in de lagere scholen, een mentaliteitsverandering ten aanzien van dyslexie, met als argument dat bijna elk kind met de nodige ondersteuning kan leren lezen, en meer gevarieerde leermogelijkheden voor volwassenen, in het bijzonder op het werk.


The young winners and their teachers will accompany Commissioner Michel on a visit to the Kicukiro Health Centre, meet students of the Kigali High School and visit the Kimisagara Youth Centre. They will lay a wreath at the Gisozi Genocide Memorial and visit the museum there, and meet young orphan household heads assisted by the Nkundabana project.

De winnaars en hun leraren gaan nu samen met commissaris Michel op bezoek in een ziekenhuis in Kicugiro. Daarna hebben zij een ontmoeting met leerlingen van een middelbare school in Kigali, gaan zij naar een ontmoetingscentrum voor jongeren in Kimisagara, plaatsen zij een krans bij een monument voor de genocide in Gisozi en bezoeken zij het museum aldaar, en ook maken zij kennis met jonge weeskinderen die tevens gezinshoofd zijn en die gesteund worden in het kader van het project Nkundabana.


The qualifications, competences and commitment of teachers, school leaders and teacher educators are important factors in achieving high-quality educational outcomes.

De kwalificaties, competenties en inzet van leerkrachten, schoolleiders en leerkrachtenopleiders zijn belangrijke factoren bij het neerzetten van onderwijsresultaten van hoge kwaliteit.


Encourage closer links and partnerships between schools — which should develop as ‘learning communities’ — and teacher education institutions, whilst ensuring that those institutions provide coherent, high quality and relevant teacher education programmes which respond effectively to the evolving needs of schools, teachers and society at large.

Nauwere banden en partnerschappen aan te moedigen tussen scholen — die zich tot „leergemeenschappen” moeten ontwikkelen — en lerarenopleidingen, waarbij ervoor moet worden gezorgd dat deze instellingen samenhangende en relevante opleidingsprogramma's van hoge kwaliteit verstrekken die daadwerkelijk inspelen op de veranderende behoeften van scholen, leraren en de samenleving in haar geheel.


This year the winners were: - Mrs Decorbez-Vernier, a French primary school teacher, for a "History of Europe" planned and compiled by her pupils alone. Primary school pupils will find it particularly accessible (Prize 1994); - Mr Romain Kirt, Luxembourg, for setting up the "Werner Foundation" to support Eastern European students (highly commended); - Mr Oege Weijs, Netherlands, for setting up the "Europhil" Society, whose aim is to organize international exhibitions showing the development ...[+++]

De winnaars dit jaar zijn: - mevrouw Decorbez-Vernier, een Franse onderwijzeres, voor het samenstellen van een "Geschiedenis van Europa", die uitsluitend met medewerking van leerlingen van haar klas is bedacht en tot stand gebracht en die dus uitstekend toegankelijk is voor leerlingen van de basisschool (prijswinnares van 1994); - de heer Romain Kirt, Luxemburger, voor zijn initiatief dat uitmondde in de oprichting van de "Wernerstichting", die ten doel heeft studenten uit Oost-Europa te ondersteunen (eervolle vermelding); - de heer Oege Weijs, Nederlander, voor de oprichting van de vereniging "Europhil" in 1956 die het organiseren van ...[+++]


In particular, in cooperation with Member States, it can contribute to the development of high-quality education for the approximately 67 million pupils and 3.7 million teachers in schools (compared with 9 million students and 500 000 teachers in higher education).

In samenwerking met de Lid-Staten zal met name worden bijgedragen aan de ontwikkeling van de kwaliteit van het onderwijs voor de ongeveer 67 miljoen schoolgaande kinderen en de ongeveer 3,7 miljoen onderwijskrachten (tegen 9 miljoen studenten en 500.000 onderwijskrachten in het hoger onderwijs).




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'high school biology teacher' ->

Date index: 2024-06-21
w