Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Higher home economics education
Junior secondary home economics education
Senior secondary home economics education

Traduction de «higher home economics education » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
higher home economics education

hoger huishoud-en nijverheidsonderwijs


junior secondary home economics education

lager huishoud-en nijverheidsonderwijs | L H N O [Abbr.]


senior secondary home economics education

middelbaar huishoud-en nijverheidsonderwijs
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
As the following chart shows, returns on investment in early childhood education are the highest, and particularly for those from a disadvantaged background, while educational investment at later stages tends disproportionately to benefit children from higher socio-economic backgrounds.

Zoals te zien is in de onderstaande grafiek, is het rendement van investeringen in het voorschools onderwijs het hoogst, met name voor kinderen uit een kansarm milieu, en leveren onderwijsinvesteringen in latere fasen onevenredig veel voordeel op voor kinderen uit een bevoorrecht milieu.


As regards higher education, the Commission will also pursue work with the High Level Group for Modernisation of Higher Education to establish recommendations on the new modes of learning. · Develop measuring tools and indicators to monitor more closely the integration of ICT in teaching and training institutions, and support Europe-wide quantitative surveys. · Launch an impact assessment on the economic and social impact of an EU initiative to stimulate open access to educational materials pr ...[+++]

Specifiek voor het hoger onderwijs zal de Commissie blijven samenwerken met de Groep op hoog niveau voor de modernisering van het hoger onderwijs om aanbevelingen te formuleren over nieuwe vormen van leren; · meetinstrumenten en indicatoren ontwikkelen om nauwlettender toe te zien op de integratie van ICT in onderwijs‑ en opleidingsinstellingen, en kwantitatieve onderzoeken over heel Europa ondersteunen; · een effectbeoordeling starten over de economische en sociale gevolgen van een EU-initi ...[+++]


The key priorities on internationalisation at home and digital learning for higher education institutions and Member States are to: – Capitalise on the international experiences and competences of the staff of HEIs, aiming to develop international curricula for the benefit of both non-mobile and mobile learners; – Increase the opportunities offered to students, researchers and staff to develop their language skills, particularly local language tuition for individuals following courses in English, to maximise the benefits of European ...[+++]

Dit zijn voor hogeronderwijsinstellingen en voor de lidstaten de sleutelprioriteiten inzake internationalisering at home en digitaal leren: – de internationale ervaring en competenties van het personeel van hogeronderwijsinstellingen benutten met het oog op de ontwikkeling van internationale onderwijsprogramma's ten voordele van zowel de niet-mobiele als de mobiele studenten; – studenten, onderzoekers en personeel meer mogelijkheden bieden om hun taalvaardigheden te ontwikkelen, in het bijzonder door taalonderwijs ter plaatse voor studenten die cursussen in het Engels volgen, om ten volle de voordelen van de taalkundige verscheidenheid ...[+++]


121. Points out that each year women represent more than half of the higher education graduates in Europe; stresses the positive impact that the skills of qualified women could have on undertakings, particularly for the growth, productivity and competitiveness of European industry; calls, in this connection, on stakeholders in the economic, education and social fields, and on the Commission, to promote and enhance the role of women in industrial sect ...[+++]

121. wijst erop dat meer dan de helft van de studenten die elk jaar afstuderen in het hoger onderwijs in Europa vrouw is; benadrukt de voordelen die de vaardigheden van gekwalificeerde vrouwen kunnen opleveren voor ondernemingen, met name voor de groei, de productiviteit en het concurrentievermogen van de Europese industrie; roept de verschillende spelers in het bedrijfsleven, het onderwijs en het maatschappelijk middenveld en de Europese Commissie er daarom toe op de rol van vrouwen in de verschillende sectoren van de industrie in Europa te bevorderen en te versterken;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
4. Points out that each year women represent more than half of the higher education graduates in Europe; stresses the positive impact that the skills of qualified women could have on undertakings, particularly for the growth, productivity and competitiveness of European industry, and calls, therefore, on stakeholders in the economic, educational and social fields, and on the Commission, to promote and enhance the role of women in industrial sectors in ...[+++]

4. wijst erop dat meer dan de helft van de studenten die elk jaar afstuderen in het hoger onderwijs in Europa vrouw is; benadrukt de voordelen die de vaardigheden van gekwalificeerde vrouwen kunnen opleveren voor ondernemingen, met name voor de groei, de productiviteit en het concurrentievermogen van de Europese industrie, en roept de verschillende spelers in het bedrijfsleven, het onderwijs en het maatschappelijk middenveld en de Europese Commissie er daarom toe op de rol van vrouwen in de verschillende domeinen in Europa te bevorderen en te versterken;


121.Points out that each year women represent more than half of the higher education graduates in Europe; stresses the positive impact that the skills of qualified women could have on undertakings, particularly for the growth, productivity and competitiveness of European industry; calls, in this connection, on stakeholders in the economic, education and social fields, and on the Commission, to promote and enhance the role of women in industrial secto ...[+++]

121. wijst erop dat meer dan de helft van de studenten die elk jaar afstuderen in het hoger onderwijs in Europa vrouw is; benadrukt de voordelen die de vaardigheden van gekwalificeerde vrouwen kunnen opleveren voor ondernemingen, met name voor de groei, de productiviteit en het concurrentievermogen van de Europese industrie; roept de verschillende spelers in het bedrijfsleven, het onderwijs en het maatschappelijk middenveld en de Europese Commissie er daarom toe op de rol van vrouwen in de verschillende sectoren van de industrie in Europa te bevorderen en te versterken;


The economic crisis should not be a reason for education spending cuts, because combating the impacts of the crisis requires that young people receive higher levels of education.

De economische crisis mag niet als reden worden aangewend voor de verlaging van de opleidingskosten, aangezien een hoger opleidingsniveau van jongeren noodzakelijk is om de gevolgen van de crisis te bestrijden.


The Commission's communication of 20 September 2011 entitled 'Supporting growth and jobs – an agenda for the modernisation of Europe's higher education systems' sets out a framework within which the Union, Member States and higher education institutions can cooperate to boost the number of graduates, to improve the quality of education and to maximise the contribution that higher education and research can make to helping Member States' economies and societies emerg ...[+++]

In de mededeling van de Commissie van 20 september 2011 getiteld "Ondersteuning van groei en werkgelegenheid – een agenda voor de modernisering van de Europese hogeronderwijssystemen" wordt een kader gedefinieerd voor samenwerking tussen de Unie, de lidstaten en instellingen voor hoger onderwijs met het oog op de verhoging van het aantal afgestudeerden, de verbetering van de kwaliteit van het onderwijs en de maximalisering van de bijdrage die het hoger onderwijs en het onderzoek kunnen leveren om de economie van en de ...[+++]


I fully support her view that it is the Europe 2020 Strategy that should help Europe overcome the global economic crisis and emerge stronger from the crisis through the creation of new jobs based on the five priorities, that is, support for employment, improved conditions for innovation, research and development and the provision of funding for these from the public purse, the fulfilment of objectives on climate change and energy, higher levels of education and support for social inclusion, and, above all, reducti ...[+++]

Ik ben het geheel met haar eens dat de Europa 2020-strategie Europa moet helpen zich te herstellen van de crisis en er sterker uit te voorschijn te komen door middel van het creëren van arbeidsplaatsen op grond van de genoemde kerndoelen, namelijk bevordering van werkgelegenheid, betere voorwaarden voor en meer overheidsinvesteringen in innovatie, onderzoek en ontwikkeling, verwezenlijking van onze klimaat- en energiedoelstellingen, verhoging van het onderwijsniveau en bevordering van sociale insluiting, met name door vermindering van de armoede in Europa.


At the same time, the expansion of student numbers has not increased equity as it has mostly favoured individuals from higher socio-economic groups or those whose parents attended higher education.[22]

Ook heeft het groeiende aantal studenten niet tot grotere rechtvaardigheid in het hoger onderwijs geleid. Het merendeel van de studenten komt namelijk nog steeds uit een hoger sociaal-economisch milieu of heeft ouders die zelf hoger onderwijs hebben gevolgd.[22]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'higher home economics education' ->

Date index: 2024-02-03
w