Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyse new business opportunities
Analyse new recycling opportunities
Determine new business opportunities
Determine new recycling opportunities
Identify a new business opportunity
Identify new business opportunities
Identify new recycling opportunities
New recycling opportunity identification

Vertaling van "identify new business opportunities " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
analyse new business opportunities | identify a new business opportunity | determine new business opportunities | identify new business opportunities

nieuwe zakelijke opportuniteiten identificeren | nieuwe zakelijke kansen identificeren | nieuwe zakenkansen identificeren


analyse new recycling opportunities | new recycling opportunity identification | determine new recycling opportunities | identify new recycling opportunities

nieuwe kansen voor recyclage identificeren | nieuwe mogelijkheden voor hergebruik identificeren | nieuwe mogelijkheden voor recycling identificeren
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
EU SMEs (particularly those not included in the global value chains) are calling for a rethink of trade statistics because the existing datasets do not provide a clear picture of indirect exports and are not able to help with identifying new business opportunities and with assessing the trade developments in various sectors.

Kleine en middelgrote ondernemingen in de EU (vooral de ondernemingen die geen deel uitmaken van de wereldwijde waardeketens) pleiten voor een andere aanpak van handelsstatistieken, omdat de bestaande datasets geen duidelijk beeld geven van indirecte export en niet kunnen helpen met het in kaart brengen van nieuwe bedrijfsmogelijkheden en het beoordelen van de handelsontwikkelingen in diverse sectoren.


· Raise awareness through a Europe-wide information campaign for entrepreneurs and SMEs on the benefits from the new digital evolutions; the campaign will promote European success stories, pan-European contests and prize award schemes to sensitise entrepreneurs on the changing business landscape and new business opportunities.

· bewustzijn creëren via een Europabrede informatiecampagne voor ondernemers en kmo's over de voordelen van de nieuwe digitale ontwikkelingen; de campagne zal de aandacht vestigen op Europese succesverhalen, pan-Europese wedstrijden en de uitreiking van prijzen om ondernemers bewust te maken van het veranderende ondernemingslandschap en nieuwe ondernemingskansen.


KICs allow partners from across the Union and beyond to unite in new, cross-border configurations, optimise existing resources and open up access to new business opportunities through new value chains, addressing higher-risk, larger-scale challenges. KICs are open to participation of new entrants bringing added value to the partnership, including SMEs.

KIG's stellen partners uit de hele Unie en daarbuiten in staat samen te komen in nieuwe, grensoverschrijdende configuraties, bestaande middelen te optimaliseren en toegang te bieden tot nieuwe zakelijke kansen via nieuwe waardeketens en daarbij grootschaliger uitdagingen aan te gaan die grotere risico's met zich meebrengen. KIG's staan open voor de deelname van nieuwe spelers, met inbegrip van kleine en middelgrote ondernemingen, die een toegevoegde waarde voor het partnerschap bieden.


New business opportunities: Once consent is given for communications data, both content and/or metadata, to be processed, traditional telecoms operators will have more opportunities to use data and provide additional services. For example, they could produce heat maps indicating the presence of individuals to help public authorities and transport companies when developing new infrastructure projects.

Als u niet uitdrukkelijk toestemming geeft om die data op te slaan, moeten bedrijven ze volgens het voorstel anonimiseren of verwijderen (tenzij ze nodig zijn om kosten in rekening te brengen). Meer mogelijkheden voor ondernemers: Als een consument toch toestemming geeft om gegevens (inhoud en/of metadata) te verwerken, kunnen de traditionele telecombedrijven met die gegevens nu extra diensten aanbieden.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The Europe 2020 flagship initiative for ‘Resource Efficient Europe’ aims for sustainable growth by identifying and creating new business opportunities, inter alia, through new and innovative means of production, business models and product design.

Het vlaggenschipinitiatief „Een hulpbronnenefficiënt Europa” van de Europa 2020-strategie zet in op duurzame groei door nieuwe kansen voor ondernemen op te sporen en te creëren, onder meer via nieuwe en innovatieve productievormen, bedrijfsmodellen en productontwerpen.


This will go along with the potential of new business models and market strategies that focus on consumers' needs and trends and build upon enhanced awareness of the food chain, which can have potential to get innovations and technological possibilities in line with consumer interests and thus create new business opportunities.

Tevens zullen er de mogelijkheden van nieuwe bedrijfsmodellen en marktstrategieën die op consumentenbehoeften en –trends gericht zijn, en voortbouwen op een vergroot bewustzijn van de voedselketen, wat tot met consumentenbelangen overeenstemmende innovaties en technologische mogelijkheden kan leiden en zo nieuwe zakenkansen kan creëren.


This will go along with the potential of new business models and market strategies that focus on consumers' needs and trends and build upon enhanced awareness of the food chain, which can have potential to get innovations and technological possibilities in line with consumer interests and thus create new business opportunities.

Tevens zullen er de mogelijkheden van nieuwe bedrijfsmodellen en marktstrategieën die op consumentenbehoeften en –trends gericht zijn, en voortbouwen op een vergroot bewustzijn van de voedselketen, wat tot met consumentenbelangen overeenstemmende innovaties en technologische mogelijkheden kan leiden en zo nieuwe zakenkansen kan creëren.


Takes the view that that while the Communication does try to address the difficulties faced by SMEs in identifying foreign business opportunities, it does not emphasise sufficiently that providing SMEs with guidance, suggestions and incentives to internationalise is a desirable path of public action; believes that the EU, again in concert with the Member States, should support and promote incentives to develop SMEs in strategic sectors in a proactive fashion by adding val ...[+++]

is van mening dat in de mededeling weliswaar een poging wordt gedaan om in te gaan op de moeilijkheden die kmo's ondervinden bij het vinden van zakelijke kansen in het buitenland, maar dat onvoldoende uit de verf komt dat het wenselijk is dat de overheid optreedt om kmo's naar internationalisering te begeleiden, te adviseren en te stimuleren; is van mening dat de EU, ook hier in overleg met de lidstaten, stimulansen voor ontwikkeling van kmo's in strategische sectoren proactief moet ondersteunen en bevorderen door reeds bestaande initiatieven meerwaarde te geven, in het bijzonder wanneer het gaat om productieactiviteiten met een hoge toegevoegde waarde die een concurrerende voorsprong hebben ten opzichte van opkomende economieën; benadruk ...[+++]


Points out that European Territorial Cooperation programmes support networking, knowledge and know-how exchange activities between organisations in different European regions and could serve as a useful instrument for creating new business opportunities;

wijst erop dat de Europese programma's voor territoriale samenwerking steun verlenen aan netwerken en uitwisseling van kennis en knowhow tussen organisaties in verschillende Europese regio's en een nuttig instrument zouden kunnen vormen bij het creëren van nieuwe commerciële mogelijkheden;


· Raise awareness through a Europe-wide information campaign for entrepreneurs and SMEs on the benefits from the new digital evolutions; the campaign will promote European success stories, pan-European contests and prize award schemes to sensitise entrepreneurs on the changing business landscape and new business opportunities.

· bewustzijn creëren via een Europabrede informatiecampagne voor ondernemers en kmo's over de voordelen van de nieuwe digitale ontwikkelingen; de campagne zal de aandacht vestigen op Europese succesverhalen, pan-Europese wedstrijden en de uitreiking van prijzen om ondernemers bewust te maken van het veranderende ondernemingslandschap en nieuwe ondernemingskansen;




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'identify new business opportunities' ->

Date index: 2021-04-27
w