Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Acupuncture electrical stimulation
Electric point
Electric socket
Electrical acupuncture
Electrical stimulation in acupuncture
Electrical stimulation of acupuncture points
Iso-electric point
Iso-electric vehicle

Traduction de «iso-electric point » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous




electric point | electric socket

contactdoos | stopcontact


electrical acupuncture | electrical stimulation of acupuncture points | acupuncture electrical stimulation | electrical stimulation in acupuncture

elektrische stimulatie bij acupunctuur
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Tractors equipped with an electric connector conforming to ISO 7638:2003 in order to be able to indicate the low level of stored energy on the towed vehicle as required by points 2.2.2.15.1.1 and 2.2.2.15.2 shall display the separate yellow warning signal mentioned in point 2.2.1.29.2 to the driver when the warning signal is transmitted to the tractor by the towed vehicle via pin 5 of the electric connector conforming to ISO 7638:2003.

Trekkers die zijn voorzien van een elektrische connector volgens ISO 7638:2003 om te kunnen aangeven dat het getrokken voertuig een laag niveau van opgeslagen energie heeft, zoals vereist in de punten 2.2.2.15.1.1 en 2.2.2.15.2, moeten het in punt 2.2.1.29.2 vermelde aparte gele waarschuwingssignaal aan de bestuurder kunnen tonen wanneer het waarschuwingssignaal via pool 5 van de elektrische connector volgens ISO 7638:2003 door het getrokken voertuig aan de trekker wordt verzonden.


Tractors towing a vehicle of category R or S and which can only comply with the braking performance requirements of the service braking system and/or parking braking system and/or automatic braking system with the assistance of energy stored in a hydraulic energy storage device shall be equipped with an ISO 7638:2003 connector in order to be able to indicate the low level of stored energy on the towed vehicle, received by the latter, as laid down in point 2.2.2.15.1.1 by the separate warning signal via pin 5 of the electrical connector conformin ...[+++]

Trekkers die een voertuig van categorie R of S trekken en die alleen kunnen voldoen aan de voorschriften voor de remwerking van het bedrijfsremsysteem en/of parkeerremsysteem en/of automatisch remsysteem met behulp van in een hydraulische energieopslagvoorziening opgeslagen energie, moeten worden uitgerust met een connector volgens ISO 7638: 2003 om overeenkomstig punt 2.2.2.15.1.1 en middels het in punt 2.2.1.29.2.2 beschreven afzonderlijke waarschuwingssignaal via pool 5 van de elektrische connector volgens ISO 7638:2003 het lage niveau van opgeslagen energie op het getrokken voertuig te kunnen aangeven (zie ook punt 2.2.2.15.1).


4.2.3. A failure within the electric control transmission of the towed vehicle that affects the function and performance of systems addressed by this Regulation and failures of energy supply available from the ISO 7638:2003 connector shall be indicated to the driver by the separate warning signal specified in point 2.2.1.29.2 of Annex I via pin 5 of the electrical connector conforming to ISO 7638:2003.

4.2.3. Storingen in de overbrenging van de elektrische bediening van het getrokken voertuig die van invloed zijn op de functie en werking van systemen waarop deze verordening betrekking heeft, en storingen in de energietoevoer via de connector volgens ISO 7638:2003 moeten aan de bestuurder worden gemeld middels het in punt 2.2.1.29.2 van bijlage I beschreven afzonderlijke waarschuwingssignaal via pool 5 van voornoemde elektrische connector.


2.1. The electric control line shall conform to ISO 11992-1 and 11992-2:2003 including Amd.1:2007 and be a point-to-point type using the seven pin connector according to ISO 7638-1 or 7638-2:2003.

2.1. De elektrische bedieningsleiding moet beantwoorden aan ISO 11992-1:2003 en 11992-2:2003 met inbegrip van Amd.1:2007 en van het type punt-tot-punt zijn, met een 7-polige connector volgens ISO 7638-1 of 7638-2:2003.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
For vehicles equipped according to point 2.1.4.1.2 or 2.1.4.1.3 of Annex I, this value will be the pressure corresponding to the transmitted digital demand value in the electric control line, according to ISO 11992:2003 including ISO 11992-2:2003 and its Amd.1:2007.

Voor voertuigen uitgerust volgens punt 2.1.4.1.2 of punt 2.1.4.1.3 van bijlage I is die waarde die van de druk die overeenkomt met de daarmee overeenkomende digitale vraagwaarde in de elektrische bedieningsleiding volgens ISO 11992:2003, met inbegrip van ISO 11992-2:2003 en Amd.1:2007.


For standards not yet published, the work will be based on: (i) ‘Configuration FF, IEC 62196-3:CDV 2012’ for fast DC electric recharging points for motor vehicles, (ii) ISO TC67/WG10 for LNG refuelling points for waterborne vessels, (iii) the work of ISO/TC 252 for CNG and L-CNG refuelling for motor vehicles, and (i(v) the work of CEN/TC19 on higher biocontent fuel standards and jetfuels.

Voor nog niet gepubliceerde normen worden de werkzaamheden gebaseerd op: (i) "Configuratie FF, IEC 62196-3:CDV 2012" voor snelle elektrische oplaadpunten voor motorvoertuigen (gelijkstroom), (ii) ISO TC67/WG10 voor LNG-tankpunten voor vaartuigen, (iii) de werkzaamheden in het kader van ISO/TC 252 voor CNG- en L-CNG-tankpunten voor motorvoertuigen, en (iv) de werkzaamheden in het kader van CEN/TC19 op het gebied van hogere biobrandstofnormen en vliegtuigbrandstoffen.


For standards not yet published, the work will be based on: (i) ‘Configuration FF, IEC 62196-3:CDV 2012’ for fast DC electric recharging points for motor vehicles, (ii) ISO TC67/WG10 for LNG refuelling points for waterborne vessels iii) the work of ISO/TC 252 for CNG and L-CNG refuelling for motor vehicles.

Voor nog niet gepubliceerde normen worden de werkzaamheden gebaseerd op: (i) "Configuratie FF, IEC 62196-3:CDV 2012" voor snelle elektrische oplaadpunten voor motorvoertuigen (gelijkstroom), (ii) ISO TC67/WG10 voor LNG-tankpunten voor vaartuigen, en (iii) de werkzaamheden in het kader van ISO/TC 252 voor CNG- en L-CNG-tankpunten voor motorvoertuigen.


All electric hand (1 point) and hair (1 point) driers shall be fitted with proximity sensors or have been awarded an ISO Type I eco-label.

Alle elektrische handdrogers (1 punt) en haardrogers (1 punt) moeten met een bewegingssensor zijn uitgerust of een milieukeur van ISO-type I hebben.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'iso-electric point' ->

Date index: 2025-01-30
w