Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Junior secondary commercial education
Junior secondary technical education
Junior secondary vocational education

Traduction de «junior secondary commercial education » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
junior secondary commercial education

Lager economisch en administratief onderwijs


junior secondary vocational education

lager beroepsonderwijs


junior secondary technical education

lager technisch onderwijs
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
While the German Copyright Act refers to "schools, universities, post-secondary institutions and non-commercial career-training institutions", other countries like the UK use the generic term "educational establishments" without any further details, whereas the French Intellectual Property Code does not give any indication as to the institutions to which the exception applies and follows the wording of Article 5(3)(a): "illustration for teaching and research".

Terwijl de Duitse wet op het auteursrecht verwijst naar "scholen, universiteiten, postsecundaire instellingen en niet-commerciële instellingen voor beroepsopleiding", gebruiken andere landen, zoals het Verenigd Koninkrijk, de algemene term "onderwijsinstelling" zonder verdere precisering, en geeft de Franse wet op de intellectuele eigendom niet aan op welke instellingen de beperking van toepassing is, maar volgt ze de formulering van artikel 5, lid 3, onder a): "toelichting bij het onderwijs of ten behoeve van het wetenschappelijk onderzoek".


17. Regrets that the current levels of education and lifelong learning, which should be included as top priorities in the framework of an improved economic coordination approach, are clearly insufficient and agrees with most of the measures proposed by the Commission; regrets, however, that some of the proposals approved by the Parliament have not been taken on board especially those with the objective of improving the knowledge of foreign languages, mathematics and sciences in primary and secondary education, to achieve an integrate ...[+++]

17. betreurt het dat het huidige niveau van het onderwijs en levenslang leren, dat topprioriteit moet hebben in het kader van betere economische coördinatie, duidelijk onvoldoende is en stemt in met de meeste maatregelen die de Commissie voorstelt; betreurt het evenwel dat sommige van de door het Parlement goedgekeurde voorstellen niet zijn overgenomen, in het bijzonder die ter verbetering van de kennis van vreemde talen, wiskunde en natuurwetenschappen in het lager en middelbaar onderwijs, die ten doel hadden een geïntegreerd beroepsopleidingmodel tot stand te brengen, meer studenten voor een loopbaan in een exact vak te doen kiezen, d ...[+++]


17. Regrets that the current levels of education and lifelong learning, which should be included as top priorities in the framework of an improved economic coordination approach, are clearly insufficient and agrees with most of the measures proposed by the Commission; regrets, however, that some of the proposals approved by the Parliament have not been taken on board especially those with the objective of improving the knowledge of foreign languages, mathematics and sciences in primary and secondary education, to achieve an integrate ...[+++]

17. betreurt het dat het huidige niveau van het onderwijs en levenslang leren, dat topprioriteit moet hebben in het kader van betere economische coördinatie, duidelijk onvoldoende is en stemt in met de meeste maatregelen die de Commissie voorstelt; betreurt het evenwel dat sommige van de door het Parlement goedgekeurde voorstellen niet zijn overgenomen, in het bijzonder die ter verbetering van de kennis van vreemde talen, wiskunde en natuurwetenschappen in het lager en voortgezet onderwijs, die ten doel hadden een geïntegreerd beroepsopleidingmodel tot stand te brengen, meer studenten voor een loopbaan in een exact vak te doen kiezen, d ...[+++]


which represent education and training of a total duration of at least 15 years, comprising eight years' compulsory schooling followed by a minimum of five years' secondary technical or commercial study, culminating in a technical or commercial mature level qualifying examination, supplemented by at least two years' workplace education and training culminating in a professional examination. - insurance consultant ("Berater in Versi ...[+++]

overeenkomende met een onderwijs- en studiecyclus met een totale duur van ten minste 15 jaar, waarvan acht jaar verplicht schoolonderwijs gevolgd door ten minste 5 jaar voortgezet technisch of handelsonderwijs, afgesloten met een technisch of commercieel eindexamen, aangevuld met ten minste twee jaar opleiding in het bedrijf afgesloten met een beroepsexamen; – verzekeringsadviseur ("Berater in Versicherungsangelegenheiten"),


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
debt-collecting institute ("Inkassoinstitut") representing education and training of a total duration of at least 15 years, comprising eight years' compulsory schooling followed by a minimum of five years' secondary technical or commercial study, culminating in a technical or commercial "Matura" examination, supplemented by at least two years' workplace education and training culminating in a professional examination.

incassoagent (Inkassoinstitut), overeenkomende met opleidingen met een totale duur van ten minste 15 jaar, waarvan acht jaar verplicht schoolonderwijs gevolgd door minimaal vijf jaar voortgezet technisch of handelsonderwijs, afgesloten met een maturiteitsexamen, aangevuld met ten minste twee jaar opleiding in het bedrijf afgesloten met een beroepsexamen;


12. Calls for innovation-oriented entrepreneurship to be promoted amongst young people in the educational world and for the creation of stronger involvement of students in the enterprise sector and therefore asks the Member States to create the conditions for their educational systems to introduce "junior enterprises” of a business undertaking type, to be carried out in schools; considers that the development of human capital is an important factor in innovation and that the teaching of the sciences can play a ...[+++]

12. dringt erop aan dat onder jonge mensen in opleiding op innovatie gericht ondernemerschap wordt bevorderd en dat wordt gezorgd voor meer betrokkenheid van studenten bij de bedrijfssector; verzoekt de lidstaten dan ook het mogelijk te maken dat in hun onderwijsstelsels "junior-ondernemingen” worden ingevoerd van het type zakelijke onderneming die in scholen worden uitgevoerd; is van mening dat de vorming van het menselijk kapitaal een belangrijke factor van innovatie is en dat opleiding derhalve erg verweven is met innovatie en als drijvende kracht moet worden beschouwd. Een doorslaggevende rol kan hierbij de didactiek van de wetensc ...[+++]


- Regulated courses preparatory to the pursuit of the professions of technical assistant ("technische(r) Assistent(in)"), commercial assistant ("kaufmaennische(r) Assistent(in)"), social professions ("soziale Berufe") and the profession of state-certified respiration and elocution instructor ("staatlich gepruefte(r) Atem-, Sprech- und Stimmlehrer(in)"), of a total duration of at least 13 years, which require successful completion of the secondary course of education ("mittlerer Bildungsabschluss") and which compri ...[+++]

- die voor de beroepen van technisch assistent ("Technischer Assistent(in)") en commercieel assistent ("Kaufmaennische(r) Assistent(in)") en voor de sociale beroepen ("Soziale Berufe"), alsook voor het beroep van adem-, spraak- en stemleraar met een staatsdiploma ("Staatlich gepruefte(r) Atem-, Sprech- und Stimmlehrer(in)"), met een totale duur van ten minste dertien jaar, die impliceren dat de eerste cyclus van het secundair onderwijs ("Mittlerer Bildungsabschluss") met succes werd voltooid, en het volgende omvatten:


- regulated courses preparatory to the pursuit of the professions of technical assistant ("technische(r) Assistent(in)"), commercial assistant ("kaufmaennische(r) Assistent(in)"), social professions ("soziale Berufe") and the profession of State-certified respiration and elocution instructor ("staatlich gepruefte(r) Atem-, Sprech- und Stimmlehrer(in)"), of a total duration of at least 13 years, which require successful completion of the secondary course of education ("mittlerer Bildungsabschluss") and which compri ...[+++]

- die voor de beroepen van technisch assistent ( "Technischer/Technische Assistent(in)") en commercieel assistent ( "Kaufmaennischer/Kaufmaennische Assistent(in)") en voor de sociale beroepen ( "Soziale Berufe"), alsook voor het beroep van adem-, spraak- en stemleraar met een staatsdiploma ( "Staatlich gepruefter/gepruefte Atem-, Sprech- und Stimmlehrer(in)"), met een totale duur van ten minste 13 jaar, die impliceren dat de eerste cyclus van het secundair onderwijs ( "Mittlerer Bildungsabschluss") met succes werd voltooid, en het vol ...[+++]


NAMIBIA Abacus Educational 7th EDF - ECU 500 000 Supplement GRANT Shortages of materials and facilities, particularly in the rural areas, linked with a high drop-out rate amongst junior secondary school pupils, are holding back the development of Namibia's education strategy in the post-independence period.

NAMIBIE Abacus educatief supplement 7e EOF - 500.000 ecu GIFT Het tekort aan materiaal en voorzieningen in de formele sector, vooral op het platteland, samen met een hoog percentage voortijdige schoolverlaters in het lager secundair onderwijs vormen een beperkende factor voor de ontwikkeling van een Namibische onderwijsstrategie in de periode na de onafhankelijkheid.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'junior secondary commercial education' ->

Date index: 2022-08-24
w