Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
AAF - altered auditory feedback
Analog feedback
Analogue feedback
Collect and manage client feedback
Collect and manage customer feedback
Collect feedback from employees
DAF
DAF=delayed auditory feedback
Delayed auditory feedback
Delayed auditory feedback test
Draw feedback from staff
Environmental management
Environmental policy
Evaluate customer feedback
Gather feedback from employees
Handle personal feedback
Listening for feedback whistle of hearing aid
Manage feedback
Managing feedback
Measure customer feedback
Negative feedback
Negative feedback loop
Receive feedback
Receive feedback from staff

Vertaling van "manage feedback " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
collect and manage client feedback | evaluate customer feedback | collect and manage customer feedback | measure customer feedback

feedback van klanten beheren | klantreacties onderzoeken | klantenoordelen analyseren | reacties van klanten onderzoeken


handle personal feedback | receive feedback | manage feedback | managing feedback

feedback bieden | feedback geven


collect feedback from employees | receive feedback from staff | draw feedback from staff | gather feedback from employees

feedback van werknemers verzamelen


delayed auditory feedback | DAF [Abbr.] | DAF=delayed auditory feedback [Abbr.]

vertraagde gehoorterugkoppeling | DAF [Abbr.]


analog feedback | analogue feedback

analoge terugkoppeling


negative feedback | negative feedback loop

tegenkoppeling


Delayed auditory feedback test

vertraagde auditieve feedback test


Listening for feedback whistle of hearing aid

luisteren naar 'feedback' fluittoon van hoortoestel


AAF - altered auditory feedback

altered auditory feedback


environmental policy [ environmental management | Environmental management(ECLAS) | environmental management(GEMET) | Environmental management(STW) | environmental management(UNBIS) ]

milieubeleid [ milieubeheer ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
(1b) The European Parliament in its resolution of 7 July 2010 with recommendations to the Commission on Cross-Border Crisis Management in the Banking Sector requested ‘the Commission to submit [...] on the basis of Articles 50 and 114 of the Treaty on the Functioning of the European Union, one or more legislative proposals relating to an EU crisis-management framework, an EU financial stability fund (Fund), and a resolution unit’ and, in its resolution of 20 November 2012 with recommendations to the Commission on the report of the Presidents of the European Council, the European Commission, the European Central Bank and the Eurogroup ‘To ...[+++]

(1 ter) In zijn resolutie van 7 juli 2010 met aanbevelingen aan de Commissie betreffende grensoverschrijdende crisisbeheersing in de bankensector verzocht het Europees Parlement „de Commissie om uiterlijk op [ ... ] op basis van de artikelen 50 en 114 van het Verdrag betreffende de werking van de Europese Unie, één of meer wetgevingsvoorstellen in te dienen inzake een EU-kader voor crisisbeheer, een financieel stabiliteitsfonds van de EU (het Fonds) en een Eenheid afwikkeling”, en in zijn resolutie van 20 november 2012 met aanbevelingen aan de Commissie inzake het verslag van de voorzitters van de Europese Raad, de Europese Commissie, de ...[+++]


The European Parliament, in its resolution of 7 July 2010 with recommendations to the Commission on Cross-Border Crisis Management in the Banking Sector, requested the Commission to submit ‘on the basis of Articles 50 and 114 of the Treaty on the Functioning of the European Union, one or more legislative proposals relating to an EU crisis-management framework, an EU financial stability fund, and a resolution unit’ and, in its resolution of 20 November 2012 with recommendations to the Commission on the report of the Presidents of the European Council, the European Commission, the European Central Bank and the Eurogroup ‘Towards a genuine ...[+++]

In zijn resolutie van 7 juli 2010 met aanbevelingen aan de Commissie betreffende grensoverschrijdende crisisbeheersing in de bankensector verzocht het Europees Parlement „de Commissie om uit hoofde van de artikelen 50 en 114 van het Verdrag betreffende de werking van de Europese Unie één of meer wetgevingsvoorstellen in te dienen inzake een EU-kader voor crisisbeheer, een financieel stabiliteitsfonds van de EU en een Eenheid afwikkeling”, en in zijn resolutie van 20 november 2012 met aanbevelingen aan de Commissie inzake het verslag van de voorzitters van de Europese Raad, de Europese Commissie, de Europese Centrale Bank en de Eurogroep ...[+++]


8. Welcomes the internal auditor's conclusions that the Ombudsman has implemented two of the three recommendations to help improve the Ombudsman's office in its internal management and control procedures in the processing of payment requests; points out that an improvement as regards timely feedback on actual payments is still needed; calls for the third recommendation, covering more timely feedback on actual payments, to be implemented without delay;

8. verheugt zich over de conclusies van de intern controleur dat de Ombudsman twee van de drie aanbevelingen ter verbetering van zijn interne beheer en controleprocedures voor het afhandelen van betalingsverzoeken heeft uitgevoerd; wijst erop dat het tijdig verstrekken van feedback met betrekking tot de feitelijke betalingen een punt is dat nog verbetering behoeft; dringt aan op onmiddellijke uitvoering van de derde aanbeveling betreffende verbetering van het tijdig verstrekken van feedback met betrekking tot de feitelijke betalinge ...[+++]


8. Welcomes the internal auditor's conclusions that the Ombudsman has implemented two of the three recommendations to help improve the office of the Ombudsman in its internal management and control procedures in the processing of payment requests; points out that an improvement as regards timely feedback on actual payments is still needed; calls for the third recommendation, covering more timely feedback on actual payments, to be implemented without delay;

8. verheugt zich over de conclusies van de intern controleur dat de Ombudsman twee van de drie aanbevelingen ter verbetering van zijn interne beheer en controleprocedures voor het afhandelen van betalingsverzoeken heeft uitgevoerd; wijst erop dat het tijdig verstrekken van feedback met betrekking tot de feitelijke betalingen een punt is dat nog verbetering behoeft; dringt aan op onmiddellijke uitvoering van de derde aanbeveling betreffende verbetering van het tijdig verstrekken van feedback met betrekking tot de feitelijke betalinge ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
31. Believes that genuine and continuous involvement of beneficiaries in the planning and management of aid is one of the essential preconditions for high-quality, prompt humanitarian responses, particularly in the case of long-term crises; points out that in many cases there are no formal mechanisms in place to provide complaints/feedback from the beneficiary to the partner concerned or clear rules on the protection of whistleblowers; stresses that this is an important measure for improving the effectiveness and accountability, and ...[+++]

31. is van mening dat werkelijke en continue betrokkenheid van de begunstigden bij de planning en het beheer van de hulp een van de noodzakelijke voorwaarden is voor de kwaliteit en de snelheid van humanitaire interventies, met name bij langdurige crises; wijst erop dat er vaak geen formele mechanismen bestaan om klachten of feedback van de begunstigde aan de betrokken partner te bezorgen, en evenmin duidelijke regels voor de bescherming van klokkenluiders; benadrukt dat dit een belangrijke maatregel is om de doeltreffendheid en de ...[+++]


31. Believes that genuine and continuous involvement of beneficiaries in the planning and management of aid is one of the essential preconditions for high-quality, prompt humanitarian responses, particularly in the case of long-term crises; points out that in many cases there are no formal mechanisms in place to provide complaints/feedback from the beneficiary to the partner concerned or clear rules on the protection of whistleblowers; stresses that this is an important measure for improving the effectiveness and accountability, and ...[+++]

31. is van mening dat werkelijke en continue betrokkenheid van de begunstigden bij de planning en het beheer van de hulp een van de noodzakelijke voorwaarden is voor de kwaliteit en de snelheid van humanitaire interventies, met name bij langdurige crises; wijst erop dat er vaak geen formele mechanismen bestaan om klachten of feedback van de begunstigde aan de betrokken partner te bezorgen, en evenmin duidelijke regels voor de bescherming van klokkenluiders; benadrukt dat dit een belangrijke maatregel is om de doeltreffendheid en de ...[+++]


set up a compliance monitoring function that contains procedures designed to verify that all functions are being provided in accordance with applicable requirements, standards and procedures. Compliance monitoring shall include a feedback system of findings to the responsible management personnel to ensure effective and timely implementation of corrective actions as necessary;

voert een functie voor de monitoring van de naleving in, welke procedures omvat om te verifiëren dat alle functies worden vervuld overeenkomstig de toepasselijke eisen, normen en procedures; de controle op de naleving omvat een systeem voor het geven van feedback over bevindingen aan de verantwoordelijke managers, teneinde te garanderen dat corrigerende maatregelen effectief en tijdig ten uitvoer worden gelegd, voor zover nodig;


1. Eurojust shall provide competent national authorities with information and feedback on the results of the processing of information, including the existence of links with cases already stored in the Case Management System.

1. Eurojust verstrekt de bevoegde nationale autoriteiten gegevens en feedback over de resultaten van het verwerken van gegevens, onder meer over het bestaan van verbanden met reeds in het casemanagementsysteem opgenomen zaken.


The impact of the programme on university management (Outcome 5) turned out to be a relatively controversial issue and the feedback provided by the evaluator may appear as rather inconclusive.

Het effect van het programma op het management van de universiteiten (Resultaat 5) bleek een relatief controversieel onderwerp te zijn en de feedback van de beoordelaar kan vrij onbeslist voorkomen.


Each element forms part of a cycle: thus, developments in food processing can require changes to existing regulations, whilst feedback from the control systems can help to identify and manage both existing and emerging risks.

Elk element is deel van een cyclus: zo kunnen ontwikkelingen in de voedselverwerking aanpassing van de regelgeving noodzakelijk maken en kan feedback van de controlesystemen bijdragen aan het onderkennen en beheren van zowel bestaande als nieuwe risico's.


w