Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Contribute to a customer experience
Customer complaints handler
Customer experience management
Customer experience manager
Customer feedback representative
Customer service representative
Guest experience manager
Guest relations manager
Guest relations officer
Manage customer experience
Manage the customer experience

Vertaling van "manage the customer experience " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
contribute to a customer experience | customer experience management | manage customer experience | manage the customer experience

beheer voeren over klantervaringen | klantervaringen analyseren | klantervaringen beheren | klantervaringen te creëren beheren en optimaliseren


guest experience manager | guest relations manager | customer experience manager | guest relations officer

customer experience manager | gastrelatiemanager | guest relations manager | manager klantbeleving


customer experience manager | customer feedback representative | customer complaints handler | customer service representative

medewerker klantenservice | vertegenwoordiger naverkoopdienst | klantenservicemedewerker | vertegenwoordiger klantenservice
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Whilst the TRIPS minimum standards for IPR protection provides for controls on imports by Customs, EU Customs experience shows that more needs to be done.

De TRIPs-minimumnormen voor de bescherming van intellectuele-eigendomsrechten voorzien weliswaar in controles op de invoer door douanediensten, maar uit de ervaring van de EU-douanediensten blijkt dat dit niet volstaat.


This Communication sets out an assessment of the present situation, based on an analysis of the most recent EU Customs experience in attempting to stem the flow of fakes in international trade.

Deze mededeling bevat een overzicht van de huidige stand van zaken op basis van de meest recente ervaringen van de douanediensten in de EU bij hun pogingen om de stroom van namaakgoederen in het internationale handelsverkeer in te dammen.


The EU wide implementation of the Security Amendment of the Customs Code and the Common Customs Risk Management Framework (CRMF) was completed on 1 January 2011, including systematic electronic submission of pre-arrival and pre-departure declarations by trade, electronic risk analysis by EU customs, exchange of messages through the Common Customs Risk Management System (CRMS) and the Authorised Economic Operator (AEO) programme.

De EU-brede invoering van het veiligheidsamendement bij het communautair douanewetboek en het gemeenschappelijk kader voor douanerisicobeheer (CRMF) werd op 1 januari 2011 voltooid, waaronder de systematische elektronische indiening van aangiften vóór aankomst en vóór vertrek, de elektronische risicoanalyse door de douane in de EU, de uitwisseling van berichten via het gemeenschappelijk douanerisicobeheersysteem (CRMS) en het programma voor geautoriseerde marktdeelnemers (AEO).


1. Without prejudice to Article 20(1), when providing advice on an insurance-based investment product, the insurance intermediary or insurance undertaking shall also obtain the necessary information regarding the customer’s or potential customer’s knowledge and experience in the investment field relevant to the specific type of product or service, that person’s financial situation including that person’s ability to bear losses, and that person’s investment objectives, including that person’s risk tolerance, so as to enable the insuran ...[+++]

1. Onverminderd artikel 20, lid 1, wint de verzekeringstussenpersoon of de verzekeringsonderneming wanneer zij advies verstrekken over een verzekering met een beleggingscomponent tevens de nodige informatie in betreffende de kennis en ervaring van de klant of potentiële klant op beleggingsgebied met betrekking tot de specifieke soort product of dienst, diens financiële situatie, met inbegrip van diens vermogen om verliezen te dragen, en diens beleggingsdoelstellingen, met inbegrip van diens risicotolerantie, teneinde de verzekeringstussenpersoon of de verzekeringsonderneming in staat te stellen om de klant of potentiële klant de verzekeringen met een beleggingscomponent te kunnen aanbevelen, die voor die persoon geschikt zijn en ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
2. Without prejudice to Article 20(1), Member States shall ensure that an insurance intermediary or insurance undertaking, when carrying out insurance distribution activities other than those referred to in paragraph 1 of this Article, in relation to sales where no advice is given, asks the customer or potential customer to provide information regarding that person’s knowledge and experience in the investment field relevant to the specific type of product or service offered or demanded so as to enable the insurance intermediary or the ...[+++]

2. Onverminderd artikel 20, lid 1, dragen de lidstaten er zorg voor dat verzekeringstussenpersonen of verzekeringsondernemingen, wanneer zij andere verzekeringsdistributieactiviteiten uitoefenen dan deze bedoeld in lid 1 van dit artikel, met betrekking tot verkoop zonder advies, de klant of potentiële klant vragen informatie te verstrekken over diens kennis en ervaring op het beleggingsgebied met betrekking tot de specifieke soort product of dienst die men voornemens is aan te bieden of die wordt verlangd, zodat de verzekeringstussenpersoon of de verzekeringsonderneming kan beoordelen of de in overweging genomen verzekeringsdienst of het ...[+++]


3. Subject to Article 8(1), personal data entered by other Member States shall not be copied from the Customs Information System into other national data files, except those copies held in systems of risk management used to direct national customs controls or copies held in an operational analysis system used to coordinate actions.

3. Onverminderd het bepaalde in artikel 8, lid 1, worden gegevens die door andere lidstaten in het douane-informatiesysteem zijn ingevoerd, hieruit niet naar andere nationale databestanden gekopieerd behalve naar systemen voor risicobeheer die gebruikt worden om nationale douanecontroles te sturen of naar een systeem voor operationele analyse dat gebruikt wordt om acties te coördineren.


52. Stresses the strong potential for public procurement funds to be used to promote innovation; notes that pre-competitive procurement of innovative goods and services can be carried out within the existing public procurement framework; calls on the Member States to promote this activity within their own public authorities; notes that the effective application of ICT to the delivery of public services will improve customer experiences and help EU companies to produce globally competitive products;

52. onderstreept het grote potentieel van het gebruik van fondsen voor aanbestedingen bij de bevordering van innovatie; merkt op dat de pre-competitieve aanbestedingen van innoverende goederen en diensten plaats kan vinden binnen het bestaande kader voor overheidsopdrachten; dringt er bij de lidstaten op aan om deze activiteit op het niveau van hun eigen overheidsinstanties aan te moedigen; merkt op dat een doelmatige toepassing van ICT bij de levering van openbare diensten meer tevredenheid bij de cliënten zal opleveren en ondernemingen in de EU zal helpen producten te vervaardigen die concurrerend zijn op de wereldmarkt;


52. Stresses the strong potential for public procurement funds to be used to promote innovation; notes that pre-competitive procurement of innovative goods and services can be carried out within the existing public procurement framework; calls on the Member States to promote this activity within their own public authorities; notes that the effective application of ICT to the delivery of public services will improve customer experiences and help EU companies to produce globally competitive products;

52. onderstreept het grote potentieel van het gebruik van fondsen voor aanbestedingen bij de bevordering van innovatie; merkt op dat de pre-competitieve aanbestedingen van innoverende goederen en diensten plaats kan vinden binnen het bestaande kader voor overheidsopdrachten; dringt er bij de lidstaten op aan om deze activiteit op het niveau van hun eigen overheidsinstanties aan te moedigen; merkt op dat een doelmatige toepassing van ICT bij de levering van openbare diensten meer tevredenheid bij de cliënten zal opleveren en ondernemingen in de EU zal helpen producten te vervaardigen die concurrerend zijn op de wereldmarkt;


40. Underlines the high potential for public procurement funds to be used to promote innovation; notes that pre-competitive procurement of innovative goods and services can be carried out within the existing public procurement framework; calls on Member States to promote this activity within their own public authorities; notes that the effective application of ICT to the delivery of public services will improve customer experiences and help EU companies to produce globally competitive products;

40. onderstreept het grote potentieel van het gebruik van middelen voor openbare aanschaffingen bij de bevordering van innovatie; merkt op dat de pre-competitieve aanschaf van innoverende goederen en diensten plaats kan vinden binnen het bestaande kader voor overheidsopdrachten; dringt er bij de lidstaten op aan om deze activiteit op het niveau van hun eigen autoriteiten aan te moedigen; merkt op dat een doelmatige toepassing van ICT bij de levering van openbare diensten meer tevredenheid bij de cliënten zal opleveren en communautaire ondernemingen zal helpen producten te vervaardigen die concurrerend zijn op de wereldmarkt;


40. Underlines the high potential for public procurement funds to be used to promote innovation; notes that pre-competitive procurement of innovative goods and services can be carried out within the existing public procurement framework; calls on Member States to promote this activity within their own public authorities; notes that the effective application of ICT to the delivery of public services will improve customer experiences and help EU companies to produce globally competitive products;

40. onderstreept het hoge potentieel van het gebruik van middelen van openbare aanschaffingen bij de bevordering van innovatie; merkt op dat de pre-competitieve aanschaf van innoverende goederen en diensten plaats kan vinden binnen het bestaande kader voor openbare aanschaffingen; dringt er bij de lidstaten op aan om deze activiteit op het niveau van hun eigen autoriteiten aan te moedigen; merkt op dat de effectieve toepassing van ICT bij het leveren van openbare diensten meer tevredenheid bij de cliënten zal opleveren en ondernemingen binnen de EU zal helpen bij het vervaardigen van producten die concurrerend zijn op de wereldmarkt;




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'manage the customer experience' ->

Date index: 2024-01-18
w