documentation (leaflets, brochures, books, magazines, guidebooks, posters, whether or not framed, unframed photographs and photographic enlargements, maps, whether or not illustrated, window transparencies, and illustrated calendars) intended to be distributed free of charge and the principal purpose of which is to encourage the public to visit foreign countries, in par
ticular in order to attend cultural, tourist, sporting, re
ligious or trade or professional meetings or events, provided ...[+++]that such literature contains not more than 25 % of private commercial advertising and that the general nature of its promotional aims is evident.bescheiden (folders, brochures, boeken, tijdschriften, gidsen, al dan niet ingelijste aanplakbiljetten, niet-ingelijste foto’s en fotografische vergrotingen, al dan niet geïllustreerde landkaarten, vitrofanies, geïllustreerde kalenders) bestemd om gratis te worden uitgereikt en die voornamelijk tot doel hebben het publiek ertoe te brengen vreemde landen te bezoeken met name om daar bijeenkomsten of manifestaties bij te wonen die een cultureel, toeristisch, sportief of godsdienstig karakter bezitten dan wel verband houden met een beroep, mits deze beschei
den niet meer dan 25 % particuliere handelsreclame bevatten en mits het oogmerk van p
...[+++]ropaganda van algemene aard er duidelijk uit blijkt.