Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Cash management adviser
Commercial banking accounts officer
Corporate banking manager
Corporate banking officer
HPO
Highway post office
Mail service clerk
Mail services counter clerk
Post office
Post office account
Post office accounts
Post office banking
Post office counter clerk
Post office financial services
Post office giro account
Post office manager
Post office product selling
Postal-cheque service
Posting liaison officers
RPO
Railway post office
Sell a post office product
Sell post office products
TPO
Trade post office products
Travelling post office

Vertaling van "post office accounts " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
post office accounts

postbank | postcheque-en girodienst


post office account | post office giro account

postgirorekening (NL) | postrekening (B) | giro [Abbr.] | prk. [Abbr.]


post office product selling | sell a post office product | sell post office products | trade post office products

postproducten verkopen


highway post office | railway post office | travelling post office | HPO [Abbr.] | RPO [Abbr.] | TPO [Abbr.]

reizend postkantoor | rijdend postkantoor


post office financial services [ postal-cheque service | post office banking ]

financiële dienst van de post [ postgirodienst | uitoefening van het bankbedrijf door de post ]


mail service clerk | mail services counter clerk | counter clerk, post office | post office counter clerk

medewerkster postagentschap | verkoopmedewerkster postkantoor | loketbediende postkantoor | verkoopmedewerker postkantoor






commercial banking accounts officer | corporate banking officer | cash management adviser | corporate banking manager

accountmanager bedrijven bankbedrijf | accountmanager zakelijke bankdiensten | manager zakenbank | verantwoordelijke bankcliënteel ondernemingen


posting liaison officers

detachering van contactambtenaren
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
To meet the cash requirements of an interinstitutional Office, bank accounts or post office giro accounts may be opened in its name by the Commission, acting on a proposal from the management committee.

Voor de kasbehoeften van een interinstitutioneel bureau kunnen op voorstel van zijn directiecomité door de Commissie bank- of postrekeningen op naam van het bureau worden geopend. Het jaarlijkse kassaldo wordt aan het einde van het begrotingsjaar afgestemd en vereffend tussen het bureau en de Commissie.


whether a bank account or post office giro account is to be opened in the name of the institution.

de opening, in voorkomend geval, van een bank- of postrekening op naam van de instelling.


To meet the cash requirements of an interinstitutional Office, bank accounts or post office giro accounts may be opened in its name by the Commission, acting on a proposal from the management committee.

Voor de kasbehoeften van een interinstitutioneel bureau kunnen op voorstel van zijn directiecomité door de Commissie bank- of postrekeningen op naam van het bureau worden geopend. Het jaarlijkse kassaldo wordt aan het einde van het begrotingsjaar afgestemd en vereffend tussen het bureau en de Commissie.


(b)whether a bank account or post office giro account is to be opened in the name of the institution.

b)de opening, in voorkomend geval, van een bank- of postrekening op naam van de instelling.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
10. The Commission shall be empowered to adopt delegated acts in accordance with Article 210 concerning detailed rules on ex ante and ex post controls, the keeping of supporting documents, on the code of professional standards, the failure of the authorising officer to act, transmission of information to the accounting officer, and reports on negotiated procedures.

10. De Commissie is bevoegd overeenkomstig artikel 210 gedelegeerde handelingen vast te stellen betreffende nadere bepalingen inzake controles vooraf en achteraf, de bewaring van bewijsstukken, de beroepscode, nalatigheid van de ordonnateur op te treden, de toezending van informatie aan de rekenplichtige en verslagen over de onderhandelingsprocedures.


Draft proposal for a Commission regulation amending Regulation (EC) No 1653/2004 as regards the posts of accounting officers of executive agencies

Ontwerpvoorstel voor een verordening van de Commissie tot wijziging van Verordening (EG) nr. 1653/2004 ten aanzien van de posten van rekenplichtigen van uitvoerende agentschappen


on the draft proposal for a Commission regulation amending Regulation (EC) No 1653/2004 as regards the posts of accounting officers of executive agencies

over het ontwerpvoorstel voor een verordening van de Commissie tot wijziging van Verordening (EG) nr. 1653/2004 ten aanzien van de posten van rekenplichtigen van uitvoerende agentschappen


19. Reiterates its call in paragraphs 19 and 20 of its resolution of 4 December 2003 on the evaluation of OLAF's activities for the Commission to submit legislative proposals without delay aimed at remedying the weak points in the new Financial Regulation which are already evident and which are increasing the risk of fraud; calls in particular in this connection for the rules to be amended so that firms can be excluded from the award of contracts if they refuse to disclose their ownership; calls also for the Financial Regulation to provide for more effective controls of the Directors-General in their capacity as authorising officers, in order to preven ...[+++]

19. bekrachtigt zijn eis, vervat in de paragrafen 19 en 20 van zijn resolutie van 4 december 2003 van het Europees Parlement over de evaluatie van de werkzaamheden van OLAF, dat de Commissie onverwijld wetgevingsvoorstellen opstelt om reeds zichtbare leemten in het nieuwe Financieel Reglement te ondervangen, die momenteel het risico van fraude vergroten; verlangt in dit verband met name dat de voorschriften dusdanig worden gewijzigd dat ondernemingen van de gunning kunnen worden uitgesloten als zij weigeren inzicht te geven in hun eigendomssituatie; verlangt voorts dat in het Financieel Reglement wordt voorzien in doeltreffender controles van de directeuren-generaal in hun hoedanigheid van ordonnateur, teneinde machtsmisbruik te voorkomen ...[+++]


18. Reiterates its call in Paragraphs 19 and 20 of its resolution of 4 December 2003 on the evaluation of OLAF's activities for the Commission to submit legislative proposals without delay aimed at remedying the weak points in the new Financial Regulation which can already be seen and which presently increase the risk of fraud; calls in particular in this connection for the rules to be amended so that firms can be excluded from the award of contracts if they refuse to disclose their ownership; calls also for the Financial Regulation to provide for more effective controls of the Directors-General in their capacity as authorising officers, in order to preven ...[+++]

18. bekrachtigt zijn eis, vervat in de paragrafen 19 en 20 van zijn resolutie van 4 december 2003 van het Europees Parlement over de evaluatie van de werkzaamheden van OLAF, dat de Commissie onverwijld wetgevingsvoorstellen opstelt om reeds zichtbare leemten in het nieuwe Financieel Reglement te ondervangen, die momenteel het risico van fraude vergroten; verlangt in dit verband met name dat de voorschriften dusdanig worden gewijzigd dat ondernemingen van de gunning kunnen worden uitgesloten als zij weigeren inzicht te geven in hun eigendomssituatie; verlangt voorts dat in het Financieel Reglement wordt voorzien in doeltreffender controles van de directeuren-generaal in hun hoedanigheid van ordonnateur, teneinde machtsmisbruik te voorkomen ...[+++]


20. Calls also for the Financial Regulation to provide for more effective controls of the Directors-General in their capacity as authorising officers, in order to prevent misuse of power; suggests in this connection that the Commission's accountant should verify the information supplied to him/her by the authorising officers, at least by carrying out spot-checks; also suggests that the "internal audit capacities" in the Directorates-General should no longer answer to the Directors-General but to the internal auditor; considers ...[+++]

20. dringt er verder op aan in het Financieel Reglement effectievere controles op de directeuren-generaal in hun hoedanigheid van ordonnateur op te nemen om machtsmisbruik te voorkomen. Stelt in dit verband voor dat de rekenplichtige van de Commissie tenminste steekproefsgewijs de informatie moet controleren die hij van de ordonnateurs krijgt. Stelt verder voor de zogenaamde interne auditcapaciteiten in de directoraten-generaal niet langer te laten ressorteren onder de directeuren-generaal, maar onder de interne controleurs; is van mening dat de posten van rekenplichtige en intern controleur moeten worden opgevuld via een open uitnodigi ...[+++]


w