Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Account-trade marketing
Black market
Clandestine trade
Commercial market
Commodities market
Commodity trade
Contraband
Contract ships
Covered market
Fraudulent trade
Graduate trade regional manager
Illicit trade
Illicit traffic
Market ships
Post office product selling
Post-trade processing
Post-trading market
Post-trading service
Range-trading market
Regional sales and marketing manager
Sell a post office product
Sell post office products
Sideways market
Trade post office products
Trade regional manager
Trade shipping vessels
Trade ships
Trainee trade regional manager
Wholesale trading centre

Vertaling van "post-trading market " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE


post-trade processing | post-trading service

transactieverwerking | verwerking achteraf van uitgevoerde transacties


range-trading market | sideways market | trendless market/price

evenwichtsprijs/markt | stationaire markt/prijs


Account-trade marketing

Account management en trade marketing


post office product selling | sell a post office product | sell post office products | trade post office products

postproducten verkopen


wholesale trading centre [ commercial market | covered market ]

groothandelscentrum [ handelsmarkt ]


illicit trade [ black market | clandestine trade | contraband | fraudulent trade | illicit traffic(UNBIS) ]

zwarte handel [ clandestiene handel | smokkelarij | zwarte markt ]


commodities market [ Commodity trade(STW) ]

markt van basisproducten [ markt van basisprodukten ]


graduate trade regional manager | regional sales and marketing manager | trade regional manager | trainee trade regional manager

directeur van een distributiezone | rayonmanager retail | rayonmanager detailhandel | regionaal directeur van een hypermarkt


contract ships | trade shipping vessels | market ships | trade ships

schepen verhandelen
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Amendments to the Delegated Regulation supplementing Solvency II in 2018 to review the prudential treatment of private equity and privately placed debt; Recommendation on private placements (building on the experience of well-functioning national regimes) – in the fourth quarter of 2017; Communication on a roadmap for removing barriers to post-trade market infrastructure (building on the recommendations of the EPTF – the European Post Trade Forum) – in the fourth quarter of 2017; Communication on corporate bond markets (building on the recommendations of the Expert Group on Corporate Bond Market ...[+++]

Wijzigingen van de gedelegeerde verordening tot aanvulling van Solvabiliteit II in 2018 om de prudentiële behandeling van private equity en onderhands geplaatst vreemd vermogen te herzien. Aanbeveling over onderhandse plaatsingen (voortbouwend op de ervaring van goed functionerende nationale regelingen) – in het vierde kwartaal 2017. Mededeling over een routekaart voor het opheffen van barrières voor post-trade marktinfrastructuur (voortbouwend op de aanbevelingen van het European Post Trade Forum (EPTF)) – in het vierde kwartaal 2017. Mededeling over de markten voor bedrijfsobligaties (voortbouwend op de aanbevelingen van de Expert Group on Corpo ...[+++]


fees for pre-trade and for post-trade market data.

vergoedingen voor pretransactionele en posttransactionele marktgegevens.


pre-trade and post-trade market data ratio.

de ratio tussen pretransactionele en posttransactionele marktgegevens.


In order to remove this barrier to the smooth functioning of the Union post-trading market and to allow issuers to opt for the most efficient way of managing their securities, issuers should have the right to choose any CSD established in the Union for recording their securities and receiving any relevant CSD services.

Om deze belemmering voor de vlotte werking van de uniale posttransactionele markt op te heffen en uitgevende instellingen in staat te stellen de meest efficiënte wijze van beheer van hun effecten te kiezen, moeten uitgevende instellingen het recht hebben om voor de vastlegging van hun effecten en het ontvangen van alle betrokken CSD-diensten elke in de Unie gevestigde CSD te kiezen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Interoperability arrangements are important for greater integration of the post-trading market within the Union and regulation should be provided for.

Interoperabiliteitsregelingen zijn belangrijk om de posttransactionele markt binnen de Unie verder te integreren en er dienen in dat verband regels te worden gegeven.


Interoperability arrangements are important for greater integration of the post-trading market within the Union and regulation should be provided for.

Interoperabiliteitsregelingen zijn belangrijk om de posttransactionele markt binnen de Unie verder te integreren en er dienen in dat verband regels te worden gegeven.


Directive 2004/39/EC established rules for making the trading in shares admitted to trading on a regulated market pre-trade and post-trade transparent and for reporting transactions in financial instruments admitted to trading on a regulated market to competent authorities.

Richtlijn 2004/39/EG heeft regels ingesteld om de handel in aandelen die tot de handel op een gereglementeerde markt zijn toegelaten, voor en na de handel transparant te maken, en voor het melden aan de bevoegde autoriteiten van transacties met betrekking tot financiële instrumenten die tot de handel op een gereglementeerde markt zijn toegelaten.


(4) Directive 2004/39/EC of the European Parliament and the Council of 21 April 2004 established rules for making the trading in shares admitted to trading on a regulated market pre- and post-trade transparent and for reporting transactions in financial instruments admitted to trading on a regulated market to competent authorities; the Directive needs to be recast in order to appropriately reflect developments in financial markets and to address weaknesses and to close loopholes that were inter alia exposed in the financial market crisis.

(4) Richtlijn 2004/39/EG van het Europees Parlement en de Raad van 21 april 2004 heeft regels ingesteld om de handel in aandelen die tot de handel op een gereglementeerde markt zijn toegelaten, voor en na de handel transparant te maken, en voor het melden aan de bevoegde autoriteiten van transacties met betrekking tot financiële instrumenten die tot de handel op een gereglementeerde markt zijn toegelaten; de richtlijn moet worden herschikt om de ontwikkelingen in de financiële markten voldoende te weerspiegelen en om de zwakke punten en lacunes aan te pakken die onder meer door de crisis op de financiële markt aan het licht zijn gekomen ...[+++]


The removal of technical and market practice barriers for which the private sector has been attributed some responsibility is a necessary but not sufficient condition for achieving a liberalised, integrated and competitive post-trading market in the EU. The Commission considers that meeting this objective will require the adoption of a framework Directive which will address the following issues:

Het uit de weg ruimen van technische belemmeringen en met marktpraktijken samenhangende belemmeringen waarmee de particuliere sector ten dele is belast vormt een noodzakelijke doch ontoereikende voorwaarde voor de totstandbrenging van een geliberaliseerde, geïntegreerde en concurrerende markt voor de verwerking van transacties in de EU. De Commissie meent dat deze doelstelling slechts kan worden bereikt indien een kaderrichtlijn wordt vastgesteld waarin de volgende kwesties worden geregeld:


The removal of technical and market practice barriers for which the private sector has been attributed some responsibility is a necessary but not sufficient condition for achieving a liberalised, integrated and competitive post-trading market in the EU. The Commission considers that meeting this objective will require the adoption of a framework Directive which will address the following issues:

Het uit de weg ruimen van technische belemmeringen en met marktpraktijken samenhangende belemmeringen waarmee de particuliere sector ten dele is belast vormt een noodzakelijke doch ontoereikende voorwaarde voor de totstandbrenging van een geliberaliseerde, geïntegreerde en concurrerende markt voor de verwerking van transacties in de EU. De Commissie meent dat deze doelstelling slechts kan worden bereikt indien een kaderrichtlijn wordt vastgesteld waarin de volgende kwesties worden geregeld:


w