Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertising sales manager
Area of sale
Ban on sales
Company sales manager
Graduate trade regional manager
Market
Market approval
Market area
Market weight
Marketing area
Marketing ban
Marketing executive
Marketing manager
Office manager - sales
Promotions manager
Regional sales and marketing manager
Sale weight
Sales and marketing managers
Sales area
Sales ban
Trade regional manager
Trainee trade regional manager

Vertaling van "sales and marketing managers " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
Sales and marketing managers

Leidinggevende functies op het gebied van verkoop en marketing


marketing executive | promotions manager | advertising sales manager | marketing manager

chief marketing officer | verantwoordelijke marketing | marketingdirecteur | marketingmanager


graduate trade regional manager | regional sales and marketing manager | trade regional manager | trainee trade regional manager

directeur van een distributiezone | rayonmanager retail | rayonmanager detailhandel | regionaal directeur van een hypermarkt


legislation concerning the registration for sale and marketing of pesticides

wetgeving inzake de regeling van de verkoop en het in de handel brengen van pesticiden




market approval [ ban on sales | marketing ban | sales ban ]

verkoopvergunning [ vergunning voor het in de handel brengen | verkoopverbod ]


area of sale | market | market area | marketing area | sales area

afzetgebied | afzetmarkt






IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The macroeconomic indicators are: production, production capacity, capacity utilisation, sales volume, market share, growth, inventories, employment, productivity, magnitude of the dumping margin, and recovery from past dumping.

De macro-economische indicatoren zijn: productie, productiecapaciteit, bezettingsgraad, verkoopvolume, marktaandeel, groei, voorraden, werkgelegenheid, productiviteit, hoogte van de dumpingmarge en herstel van dumping in het verleden.


Such assistance may also extend to the provision of particular skills (e.g. opportunity recognition, business planning, financial management, sales and marketing), delivered either informally (e.g. mentoring scheme) or more formally by attending a course.

Dergelijke bijstand kan ook worden verruimd met het aanbieden van specifieke vaardigheden (bijvoorbeeld herkenning van kansen, bedrijfsplanning, financieel beheer, verkooppromotie en marketing), die ofwel informeel (bijvoorbeeld een begeleidingsregeling) of meer formeel door een cursus worden overgebracht.


short-term protection for a maximum of 3 years from the date on which the design was first made available to the EU public, i.e. when the product was put on sale through marketing or prior publication measures.

bescherming van korte duur voor een maximum van drie jaar vanaf de datum waarop het model voor de eerste keer voor het EU-publiek ter beschikking kwam, d.w.z. wanneer het product te koop werd aangeboden door middel van marketing of voorafgaande publicatie.


(14b) Credit rating agencies should establish, maintain, enforce, and document an effective internal control structure governing the implementation of policies and procedures to the prevention and control of possible conflicts of interest and to ensure the independence of ratings, analysts and rating teams regarding shareholders, administrative and management bodies and sales and marketing activities.

(14 ter) Ratingbureaus dienen een doeltreffende internecontrolestructuur in te stellen, in stand te houden, te handhaven en te documenten die de tenuitvoerlegging van beleidsmaatregelen en procedures voor de preventie van en het toezicht op mogelijke belangenconflicten regelt en de onafhankelijkheid van ratings, analisten en ratingteams ten opzichte van aandeelhouders, administratieve en bestuursorganen en van de verkoop- en marketingactiviteiten verzekert.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
"3a. Credit rating agencies shall establish, maintain, enforce, and document an effective internal control structure governing the implementation of policies and procedures to the prevention and control of possible conflicts of interest and to ensure the independence of ratings, analysts and rating teams regarding shareholders, administrative and management bodies and sales and marketing activities.

"3 bis. Kredietratingbureaus dienen een doeltreffende internecontrolestructuur in te stellen, in stand te houden, te handhaven en te documenten die de tenuitvoerlegging van beleidsmaatregelen en procedures voor de preventie van en het toezicht op mogelijke belangenconflicten regelt en de onafhankelijkheid van ratings, analisten en ratingteams ten opzichte van aandeelhouders, administratieve en bestuursorganen en van de verkoop- en marketingactiviteiten verzekert.


67. Considers it necessary to involve producers more closely in the marketing chain for fresh fish and other fishery products and to reduce the number of middlemen in the chain and, to an increasing extent, facilitate the involvement of producers‘ organisations and other stakeholders in the management of fisheries and the marketing of fishery products, the aim being to make the catching subsector as profitable as possible and to encourage and support all direct sales and marke ...[+++]

67. acht het geboden om de producenten nauwer in de verhandelingsketen voor verse vis en andere visprodukten te betrekken en het aantal tussenschakels in de keten te verminderen, en de producentenverenigingen en andere belanghebbende partijen beter en ruimer bij het beheer van de visvangst en de verhandeling van het product te betrekken, om de vangstactiviteit op zich zo rendabel mogelijk te maken en rechtstreekse verkoop en marketing door producenten, die de keten kunnen verkorten, aan te moe ...[+++]


66. Considers it necessary to involve producers more closely in the marketing chain for fresh fish and other fishery products and to reduce the number of middlemen in the chain and, to an increasing extent, facilitate the involvement of producers’ organisations and other stakeholders in the management of fisheries and the marketing of fishery products, the aim being to make the catching subsector as profitable as possible and to encourage and support all direct sales and marke ...[+++]

66. acht het geboden om de producenten nauwer in de verhandelingsketen voor verse vis en andere visprodukten te betrekken en het aantal tussenschakels in de keten te verminderen, en de producentenverenigingen en andere belanghebbende partijen beter en ruimer bij het beheer van de visvangst en de verhandeling van het product te betrekken, om de vangstactiviteit op zich zo rendabel mogelijk te maken en rechtstreekse verkoop en marketing door producenten, die de keten kunnen verkorten, aan te moe ...[+++]


67. Considers it necessary to involve producers more closely in the marketing chain for fresh fish and other fishery products and to reduce the number of middlemen in the chain and, to an increasing extent, facilitate the involvement of producers‘ organisations and other stakeholders in the management of fisheries and the marketing of fishery products, the aim being to make the catching subsector as profitable as possible and to encourage and support all direct sales and marke ...[+++]

67. acht het geboden om de producenten nauwer in de verhandelingsketen voor verse vis en andere visprodukten te betrekken en het aantal tussenschakels in de keten te verminderen, en de producentenverenigingen en andere belanghebbende partijen beter en ruimer bij het beheer van de visvangst en de verhandeling van het product te betrekken, om de vangstactiviteit op zich zo rendabel mogelijk te maken en rechtstreekse verkoop en marketing door producenten, die de keten kunnen verkorten, aan te moe ...[+++]


The underlying reason is that legal and functional unbundling do not solve the fundamental conflict of interest within integrated companies, whereby the supply and production interests aim to maximise their sales and market share while the network operator is obliged to offer non-discriminatory access to competitors.

De onderliggende reden is dat juridische en functionele ontvlechting geen oplossing biedt voor het fundamentele belangenconflict binnen geïntegreerde bedrijven waarbij de productie- en leveringsbelangen ernaar streven hun verkoop en marktaandeel te maximaliseren, terwijl de netwerkbeheerder verplicht is niet-discriminerende toegang aan concurrenten te verlenen.


Likewise, in the Alcoa/British Aluminium case, the Commission found that despite the fact that two of the parties present in the relevant market accounted for almost 80 % of the sales, the market could not be said to be conducive to oligopolistic dominance since (i) market shares were volatile and unstable; and (ii) demand was quite irregular making it difficult for the parties to be able to respond to each other's action in order to tacitly coordinate their behaviour.

Evenzo kwam de Commissie in de zaak Alcoa/British Aluminium tot de slotsom dat ondanks het feit dat twee van de partijen die op de relevante markt actief waren, bijna 80 % van de afzet voor rekening namen, de markt niet kon worden beschouwd als bevorderlijk voor een oligopolide machtspositie, omdat i) de marktaandelen wisselvallig en instabiel waren en ii) de vraag behoorlijk onregelmatig was waardoor het moeilijk was voor de partijen om te reageren op elkaars acties teneinde tot een stilzwijgende coördinatie van hun gedrag te komen.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'sales and marketing managers' ->

Date index: 2021-02-09
w