Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Educational leadership
Leadership in education
Police training school
School for Police Leadership
School leadership

Traduction de «school for police leadership » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
School for Police Leadership

School voor Politieleiderschap


educational leadership | leadership in education | school leadership

leiderschap in het onderwijs | onderwijskundig leiderschap | schoolleiderschap


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
excellence in school governance and leadership, for instance by improving recruitment procedures and continuous professional development opportunities for school leaders.

uitstekend bestuur en leiderschap op school, bijvoorbeeld door middel van verbeterde aanwervingsprocedures en een beter bij- en nascholingsaanbod voor leidinggevenden op school.


4.6 Recent evidence suggests that school leadership should re- focus on tasks that are most effective in improving student learning, that distributing school leadership tasks can improve school effectiveness, that those involved in leadership require adequate training and preparation throughout their careers, and that school leader recruitment and retention should be professionalised[31].

4.6 Recente gegevens lijken erop te duiden dat de schoolleiding zich weer moet richten op taken die het meeste effect sorteren wat betreft de verbetering van het leren van de leerlingen, dat door de verdeling van de leidinggevende taken de schoolefficiëntie kan verbeteren, dat personen in leidinggevende functies gedurende hun hele loopbaan op adequate wijze moeten worden geschoold en voorbereid en dat werving en behoud van schoolleiders geprofessionaliseerd moeten worden[31].


Research shows thatleadership based on a vision shared by staff, parents and local community is crucial in school development and innovation. However, in some Member States, school leadership positions are considered unattractive.

Uit onderzoek blijkt dat leiderschap op basis van een visie die door het personeel, de ouders en de plaatselijke gemeenschap wordt gedeeld, cruciaal is voor de ontwikkeling van en vernieuwingen op scholen In sommige lidstaten worden functies in de schoolleiding echter als onaantrekkelijk beschouwd Bij het leiden van een school horen doorgaans ook verschillende veeleisende management- en onderwijstaken.


Consequently, those services have the potential to improve the ease with which Europeans can work, study and reside in any Member State, through single contact points for registration of changes of address with all public authorities in the target country (local authority, school, doctor, police, etc.) using the source-country electronic identity.

Bijgevolg kunnen deze diensten – via centrale contactpunten voor de registratie van adreswijzigingen bij alle overheidsinstellingen in het doelland (plaatselijke overheden, scholen, artsen, politie enz.) op basis van de elektronische identiteit van het bronland – het voor Europeanen potentieel veel gemakkelijker maken om in een andere lidstaat te werken, te studeren en te verblijven.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
99. Invites the Commission, the Member States and local authorities to promote ‘safe routes to school’ schemes in order to increase the safety of children; indicates that, in addition to the introduction of speed limits and the establishment of a school traffic police, the suitability of vehicles used as school buses and the professional skills of drivers must also be assured;

99. roept de Commissie, de lidstaten en de lokale autoriteiten op om regelingen voor veilige schoolroutes te bevorderen teneinde de veiligheid voor kinderen te vergroten; wijst erop dat in aanvulling op de introductie van snelheidslimieten en schoolverkeersagenten ook de geschiktheid van als schoolbus gebruikte voertuigen en de professionele vaardigheden van schoolbusbestuurders moeten worden gewaarborgd;


99. Invites the Commission, the Member States and local authorities to promote ‘safe routes to school’ schemes in order to increase the safety of children; indicates that, in addition to the introduction of speed limits and the establishment of a school traffic police, the suitability of vehicles used as school buses and the professional skills of drivers must also be assured;

99. roept de Commissie, de lidstaten en de lokale autoriteiten op om regelingen voor veilige schoolroutes te bevorderen teneinde de veiligheid voor kinderen te vergroten; wijst erop dat in aanvulling op de introductie van snelheidslimieten en schoolverkeersagenten ook de geschiktheid van als schoolbus gebruikte voertuigen en de professionele vaardigheden van schoolbusbestuurders moeten worden gewaarborgd;


99. Invites the Commission, the Member States and local authorities to promote ‘safe routes to school’ schemes in order to increase the safety of children; indicates that, in addition to the introduction of speed limits and the establishment of a school traffic police, the suitability of vehicles used as school buses and the professional skills of drivers must also be assured;

99. roept de Commissie, de lidstaten en de lokale autoriteiten op om regelingen voor veilige schoolroutes te bevorderen teneinde de veiligheid voor kinderen te vergroten; wijst erop dat in aanvulling op de introductie van snelheidslimieten en schoolverkeersagenten ook de geschiktheid van als schoolbus gebruikte voertuigen en de professionele vaardigheden van schoolbusbestuurders moeten worden gewaarborgd;


It is necessary to strengthen the intensity and extent of European cooperation between schools, and of the mobility of school staff and learners, in order to address the priorities set out in the Agenda for European Cooperation on Schools for the 21st century, namely to improve the quality of school education in the Union in the fields of competence development and in order to improve equity and inclusion within school systems and institutions, as well as to reinforce and provide support for the teaching profession a ...[+++]

Het is noodzakelijk om de intensiteit en de omvang van de Europese samenwerking tussen scholen en van de mobiliteit van schoolpersoneel en scholieren te versterken om werk te maken van de in de agenda voor Europese samenwerking op schoolgebied voor de 21ste eeuw vastgestelde prioriteiten, namelijk het verbeteren van de kwaliteit van het schoolonderwijs in de Unie op het gebied van de ontwikkeling van vaardigheden, en om rechtvaardigheid en inclusie in schoolsystemen en onderwijsinstellingen te bevorderen alsmede om het beroep van lera ...[+++]


(15) It is necessary to strengthen the intensity and volume of European cooperation between schools, and of the mobility of school staff and learners in order to address the priorities set out in the Agenda for European cooperation on schools for the 21st century, namely to improve the quality of school education in the Union in the fields of competence development and in order to improve equity and inclusion within school systems and institutions, as well as to reinforce the teaching profession and school leadership ...[+++]

(15) Het is noodzakelijk om de intensiteit en de omvang van de Europese samenwerking tussen scholen en van de mobiliteit van schoolpersoneel en scholieren te versterken om werk te maken van de in de agenda voor Europese samenwerking op schoolgebied voor de 21ste eeuw vastgestelde prioriteiten, namelijk het verbeteren van de kwaliteit van het schoolonderwijs in de Unie op het gebied van de ontwikkeling van vaardigheden, het bevorderen van rechtvaardigheid en inclusie in schoolsystemen en onderwijsinstellingen en het aantrekkelijk maken ...[+++]


Endeavour to ensure that teachers with leadership functions, in addition to possessing teaching skills and experience, have access to high quality training in school management and leadership.

Ernaar te streven dat leraren in leidinggevende functies niet alleen beschikken over lesvaardigheden en leservaring, maar tevens toegang hebben tot kwaliteitsopleidingen op het gebied van schoolmanagement en leiding geven.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'school for police leadership' ->

Date index: 2022-10-04
w