Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Education-Employment Liaison Centre

Vertaling van "school work contact centre " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
Education-Employment Liaison Centre | school/work contact centre

Contactcentrum Onderwijs-Arbeidsmarkt
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
A regional “Centre of Competence” was also created to offer language expertise and guidance to schools and companies working across borders.

Ook werd een regionaal ‘kenniscentrum’ opgericht om expertise en advies op taalgebied te bieden aan scholen en bedrijven die grensoverschrijdend werken.


Socrates / Comenius school language projects, in which a class works together on a project with a class abroad, and which culminate in class exchanges, provide young learners with genuine opportunities to use language skills through contact with learners of the same age.

Dankzij de taalprojecten voor scholen in het kader van Socrates/Comenius, waarbij klassen uit verschillende landen samenwerken rond een project dat in een uitwisseling uitmondt, kunnen jongeren hun taalkennis actief in de praktijk brengen via contacten met leeftijdsgenoten.


Joint strategies on the part of the various organisations providing education (schools, training centres, enterprises, communities, youth work) would seem to be appropriate if we are to improve our understanding of what the new basic skills are and how they can be taught and learnt [27].

Als wij een beter inzicht willen krijgen in de nieuwe basisvaardigheden [27] en in de wijze waarop die geleerd en onderwezen moeten worden, zullen de uiteenlopende organisaties die onderwijs verstrekken (scholen, opleidingscentra, bedrijven, gemeenschappen, jeugdwerk) gezamenlijke strategieën moeten ontwikkelen.


These should include local authorities, schools, universities, other learning providers and related services such as information, guidance and counselling, research centres, enterprises (as part of their corporate social responsibility), public employment services, NGOs working at the local level (e.g. voluntary and community organisations), representatives of particular groups of (potential) learners [22], and actors dealing with ...[+++]

Lokale overheden, scholen, universiteiten, andere aanbieders op het gebied van het leren, aanverwante diensten op het terrein van de studie- en beroepskeuzevoorlichting en -begeleiding, onderzoekscentra, ondernemingen (vanuit hun sociale verantwoordelijkheid), arbeidsbureaus, op lokaal niveau werkzame NGO's (bijvoorbeeld vrijwilligers- en buurtorganisaties), vertegenwoordigers van specifieke groepen (potentiële) lerenden en actoren op het gebied van de gendergelijkheid moeten deel uitmaken van deze partnerships. [23]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
supporting young people in strengthening media and information literacy and critical thinking using a cross-sectoral approach by, for example, the youth work sector working together with schools or local centres, which can help to prevent the recruitment of these young people for violent activities through peer influence and through social media.

het ondersteunen van jongeren bij het versterken van hun informatie- en mediageletterdheid en hun kritisch denkvermogen door middel van een sectoroverschrijdende aanpak, bijvoorbeeld door samenwerking tussen de jeugdwerksector en scholen of gemeenschapscentra, hetgeen kan bijdragen tot het voorkomen van de werving van die jongeren voor gewelddadige activiteiten onder invloed van leeftijdsgenoten en sociale media.


20. Emphasises that the EU’s coordinated active labour market measures such as publicly funded work programmes for young people, and the creation of new, sustainable and good jobs – which are properly remunerated – and new businesses, as well as the promotion of a business culture in schools, incentives for new initiatives, technical assistance for start-ups, administrative simplification to speed up formalities, local service networks to facilitate management, and links with universities and research ...[+++]

20. benadrukt het feit dat de gecoördineerde maatregelen van de EU voor een actief arbeidsmarktbeleid zoals door de overheid ondersteunde arbeidsprogramma's voor jongeren en de schepping van nieuwe, duurzame en goede banen – die naar behoren worden betaald - en nieuwe ondernemingen, stimulering van een ondernemerscultuur in de scholen, prikkels om initiatieven te ontplooien, technische steun voor mensen die een eigen bedrijf beginnen, administratieve vereenvoudiging zodat ondernemers sneller aan de slag kunnen, diensten op lokaal niveau om het bedrijfsbeheer te vergemakkelijken, samenwerkingsverbanden met universiteiten en onderzoeksinst ...[+++]


The Commission follows up the work of the centres also through the use of an IT tool allowing the ECC centres to work together and registering all contacts with consumers.

De Commissie geeft eveneens vervolg aan het werk van de centra door het gebruik van een IT-instrument dat de centra in staat stelt samen te werken en alle contacten met consumenten te registreren.


The Commission follows up the work of the centres also through the use of an IT tool allowing the ECC centres to work together and registering all contacts with consumers.

De Commissie geeft eveneens vervolg aan het werk van de centra door het gebruik van een IT-instrument dat de centra in staat stelt samen te werken en alle contacten met consumenten te registreren.


21. Urges the improvement of quality and access to the pedagogical services of museums, theatres, libraries and other cultural structures; calls on schools to open themselves up to these cultural centres and institutions, contacts and exchanges which can only be mutually beneficial;

21. dringt aan op verbetering van de kwaliteit van en de toegang tot de pedagogische diensten van musea, theaters, bibliotheken en andere culturele instellingen; doet een beroep op de scholen zich voor dergelijke culturele inrichtingen en instellingen open te stellen en te streven naar contacten en uitwisselingen, waarvan beide zijden alleen maar kunnen profiteren;


21. Urges the improvement of quality and access to the pedagogical services of museums, theatres, libraries and other cultural structures; calls on schools to open themselves up to these cultural centres and institutions, contacts and exchanges which can only be mutually beneficial and that they ensure that posters, catalogue cards and leaflets are worded in a least one of the official languages of the Union;

21. dringt aan op verbetering van de kwaliteit van en de toegang tot de pedagogische diensten van musea, theaters, bibliotheken en andere culturele instellingen; doet een beroep op de scholen zich voor dergelijke culturele inrichtingen en instellingen open te stellen en te streven naar contacten en uitwisselingen, waarvan beide zijden alleen maar kunnen profiteren en wenst dat de teksten van affiches, catalogi en brochures in meerdere officiële talen van de Unie worden geredigee ...[+++]




Anderen hebben gezocht naar : education-employment liaison centre     school work contact centre     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'school work contact centre' ->

Date index: 2023-07-21
w