Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Absorb
Alcoholic hallucinosis
Brightspace
Brightspace learning management system
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
D2L Brightspace
Delirium tremens
Desire2Learn Brightspace
Disorder of personality and behaviour
E-learning system
IDL system
Internet-based distance learning system
Jealousy
Learn roles from scripts
Moderate mental subnormality
Paranoia
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
Self teach roles from scripts
Self-learning management system
Self-learning system
Study roles from script
Study roles from scripts

Vertaling van "self-learning system " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
self-learning system

methode voor zelfstudie | metode voor zelfonderricht


self-learning management system

beheersysteem met leervermogen


e-learning system | IDL system | internet-based distance learning system

IDL-systeem | op internet gebaseerd systeem voor geavanceerd afstandsonderwijs


Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of the psychoactive substance should be based on as many sources of information as possible. These include sel ...[+++]

Omschrijving: Dit blok omvat een grote verscheidenheid van stoornissen van verschillende ernst en klinische vorm, die evenwel alle aan het gebruik van een of meer psychoactieve middelen, al dan niet op medisch voorschrift, zijn toe te schrijven. De betrokken stof wordt aangegeven door middel van het derde teken van de code en het vierde teken specificeert de klinische toestand; deze codering dient, waar nodig, gebruikt te worden voor elk gespecificeerd middel, met dien verstande dat niet elk vierde teken van toepassing is op elke stof.


Definition: A disorder characterized by impairment of memory, learning difficulties, and reduced ability to concentrate on a task for more than brief periods. There is often a marked feeling of mental fatigue when mental tasks are attempted, and new learning is found to be subjectively difficult even when objectively successful. None of these symptoms is so severe that a diagnosis of either dementia (F00-F03) or delirium (F05.-) can be made. This diagnosis should be made only in association with a specified physical disorder, and should not be made in the presence of any of the mental or behavioural disorders classified to F10-F99. The d ...[+++]

Omschrijving: Een stoornis die wordt gekenmerkt door geheugenstoornissen, leerproblemen en verminderd vermogen zich gedurende wat langere tijd op een taak te concentreren. Er is vaak een uitgesproken gevoel van geestelijke vermoeidheid wanneer geestelijke taken worden ondernomen en het leren van nieuwe dingen wordt subjectief als moeilijk ervaren, zelfs indien dit objectief met goed resultaat verloopt. Geen van deze symptomen is dermate ernstig dat een diagnose van hetzij dementie (F00-F03), hetzij delirium (F05.-) gesteld kan worden. Deze diagnose dient alleen gesteld te worden in verband met een gespecificeerde lichamelijke stoornis en ...[+++]


D2L Brightspace | Desire2Learn Brightspace | Brightspace (learning management systems) | Brightspace learning management system

Brightspace


Definition: Approximate IQ range of 35 to 49 (in adults, mental age from 6 to under 9 years). Likely to result in marked developmental delays in childhood but most can learn to develop some degree of independence in self-care and acquire adequate communication and academic skills. Adults will need varying degrees of support to live and work in the community. | moderate mental subnormality

Omschrijving: IQ bij benadering tussen 35 en 49 (bij volwassenen, verstandelijke leeftijd tussen 6 en 9 jaar). Waarschijnlijk leidend tot duidelijke vertraging in de ontwikkeling op kinderleeftijd, maar de meesten kunnen leren een zekere mate van onafhankelijkheid in de eigen verzorging te bereiken en zich adequate communicatie en simpele vaardigheden eigen te maken.


learn roles from scripts | self teach roles from scripts | study roles from script | study roles from scripts

rollen van scripts instuderen


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The Commission will: 1. Set up multi-stakeholder partnerships in order to - Improve the identification of labour-market mismatches between demand and supply of ICT-related job profiles - mobilise organisations and networks offering design, provision and certification of ICT skills training initiatives, with special focus on employability and certification of informal competences; - support awareness raising campaigns (European e-Skills Week[56], Get Online week), and promote ICT careers in order to attract and involve young people and underrepresented profiles such as women, mid-career workers and vulnerable groups; 2. Strengthen the European e-skills framework - by creating by 2013 a specialised section focusing on ICT careers on the Eur ...[+++]

De Commissie zal: 1. uit meerdere belanghebbenden bestaande partnerschappen oprichten om - de identificatie van de slechte afstemming tussen de vraag naar en het aanbod van ICT-gerelateerde baanprofielen op de arbeidsmarkt te verbeteren; - gebruik te maken van organisaties en netwerken die het opzetten, uitvoeren en certificeren van opleidingsinitiatieven in verband met ICT-vaardigheden aanbieden, waarbij speciale aandacht wordt besteed aan de inzetbaarheid en de certificatie van informele competenties; - bewustmakingscampagnes (Europese week van e-vaardigheden[56], Get Online-week) te ondersteunen en ICT-loopbanen te bevorderen om jon ...[+++]


The objective is to reinforce European scientific and industrial leadership in industrial and service robotics, cognitive and communicative systems, advanced interfaces and smart spaces, and sentient machines, building on increases in computing and networking performance and progress in the ability to design and build systems that can learn, self-assemble, adapt and react or that optimise human-machine interactions.

Doel is de leidende wetenschappelijke en industriële positie van Europa op het gebied van industriële en dienstverlenende robotica, cognitieve en communicatiesystemen, geavanceerde interfaces en slimme ruimtes en zelfbewuste machines te versterken door voort te bouwen op de toenemende prestaties van computers en netwerken en op de vooruitgang in het vermogen om systemen te ontwerpen en verwezenlijken die in staat zijn te leren, zichzelf te assembleren, zich aan te passen en te reageren, of die de interactie tussen mens en machine optimaliseren.


6. Stresses that education is a fundamental right enshrined in the Treaty on European Union, and that education and training policy should enable all members of society to benefit from high-quality education; points out that inequality still persists in European education systems and that inherited social standing is the major contributing factor; emphasises that ensuring equal access to high-quality education for all members of society is the key to breaking the cycle of social exclusion; recalls, in this connection, that investment is needed to enable all people to take part in stimulating learning ...[+++]

6. benadrukt dat onderwijs een grondrecht is dat is verankerd in het Verdrag betreffende de Europese Unie en dat het beleid op het gebied van onderwijs en opleiding ervoor moet zorgen dat alle leden van de samenleving kunnen profiteren van kwalitatief hoogwaardig onderwijs; merkt op dat er nog steeds ongelijkheid bestaat in Europese onderwijssystemen en dat een geërfde sociale status de voornaamste factor is die hiertoe bijdraagt; beklemtoont dat het waarborgen van een gelijke toegang tot kwalitatief hoogwaardig onderwijs voor alle leden van de samenleving de sleutel is voor het doorbreken van de cyclus van sociale uitsluiting; stipt in dit verband aan dat er investeringen nodig zijn ...[+++]


50. Calls on the Member States to further develop their systems for the recognition and validation of competences acquired in non-formal and informal learning so that their commitment for 2018 is respected, in order to give individuals reorientation and second chance opportunities, as well as boosting self-recognition and further learning;

50. verzoekt de lidstaten hun stelsels voor de erkenning en validering van competenties die op niet-formele en informele wijze zijn vergaard verder te ontwikkelen zodat hun toezegging voor 2018 gestand kan worden gedaan en personen zich kunnen heroriënteren en een tweede kans krijgen, en zelferkenning en verder leren worden gestimuleerd;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
50. Calls on the Member States to further develop their systems for the recognition and validation of competences acquired in non-formal and informal learning so that their commitment for 2018 is respected, in order to give individuals reorientation and second chance opportunities, as well as boosting self-recognition and further learning;

50. verzoekt de lidstaten hun stelsels voor de erkenning en validering van competenties die op niet-formele en informele wijze zijn vergaard verder te ontwikkelen zodat hun toezegging voor 2018 gestand kan worden gedaan en personen zich kunnen heroriënteren en een tweede kans krijgen, en zelferkenning en verder leren worden gestimuleerd;


50. Calls on the Member States to further develop their systems for the recognition and validation of competences acquired in non-formal and informal learning so that their commitment for 2018 is respected, in order to give individuals reorientation and second chance opportunities, as well as boosting self-recognition and further learning;

50. verzoekt de lidstaten hun stelsels voor de erkenning en validering van competenties die op niet-formele en informele wijze zijn vergaard verder te ontwikkelen zodat hun toezegging voor 2018 gestand kan worden gedaan en personen zich kunnen heroriënteren en een tweede kans krijgen, en zelferkenning en verder leren worden gestimuleerd;


The objective is to reinforce European scientific and industrial leadership in industrial and service robotics, cognitive and communicative systems, advanced interfaces and smart spaces, and sentient machines, building on increases in computing and networking performance and progress in the ability to design and build systems that can learn, self-assemble, adapt and react or that optimise human-machine interactions.

Doel is de leidende wetenschappelijke en industriële positie van Europa op het gebied van industriële en dienstverlenende robotica, cognitieve en communicatiesystemen, geavanceerde interfaces en slimme ruimtes en zelfbewuste machines te versterken door voort te bouwen op de toenemende prestaties van computers en netwerken en op de vooruitgang in het vermogen om systemen te ontwerpen en verwezenlijken die in staat zijn te leren, zichzelf te assembleren, zich aan te passen en te reageren, of die de interactie tussen mens en machine optimaliseren.


The objective is to reinforce European scientific and industrial leadership in industrial and service robotics, cognitive and communicative systems, advanced interfaces and smart spaces, and sentient machines, building on increases in computing and networking performance and progress in the ability to design and build systems that can learn, self-assemble, adapt and react or that optimise human-machine interactions.

Het doel is de leidende wetenschappelijke en industriële positie van Europa op het gebied van industriële en dienstverlenende robotica, cognitieve en communicatiesystemen , geavanceerde interfaces en slimme ruimtes en zelfbewuste machines te versterken door te profiteren van de toegenomen prestaties van computers en netwerken en van de vooruitgang die wordt geboekt bij het ontwerpen en verwezenlijken van systemen die in staat zijn te leren, zichzelf te assembleren, zich aan te passen en te reageren, of die de interactie tussen mens en machine optimaliseren .


The system is easy to learn, self explanatory and contains help-text.

Het systeem is gemakkelijk aan te leren, spreekt voor zichzelf en bevat een helpfunctie.


Whereas distance and self-instruction systems, global networks (especially computer networks), interactive communication between teachers and learners during the learning process and information infrastructure may have an important role to play in lifelong learning; whereas international networks are particulary suitable for language training; whereas sound basic training facilitates their integration into the lifelong learning process;

Overwegende dat de systemen voor afstandsonderwijs en zelfstudie, wereldwijde netwerken (in het bijzonder computernetwerken), interactieve communicatie tussen docenten en leerlingen gedurende het leerproces, evenals de informatievoorzieningen een belangrijke rol kunnen spelen bij het leren tijdens het gehele leven; dat de internationale netwerken bijzonder geschikt zijn voor het taalonderwijs en dat een gedegen basisopleiding de integratie daarvan in het leerproces tijdens het gehele leven vergemakkelijkt;


w