Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Self loading trailer with underneath pick-up
Self-loading trailer with front pick-up
Self-loading trailer with mid-mounted pick-up
Self-loading trailer with rear pick-up

Traduction de «self-loading trailer with rear pick-up » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


self loading trailer with underneath pick-up | self-loading trailer with mid-mounted pick-up

aanhangwagen met centraal gemonteerde pick-up


self-loading trailer with front pick-up

aanhangwagen met achter gemonteerde pick-up
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In the case of vehicles of categories M1 and N1, which are designed to be capable of towing a trailer, the additional load imposed at the trailer coupling device may cause the rear tyre maximum load ratings to be exceeded in case of class C1 tyres, but not by more than 15 %.

Bij voertuigen van de categorieën M1 en N1 die zijn ontworpen om een aanhangwagen te kunnen trekken, mag de extra belasting op de aanhangwagenkoppelinrichting leiden tot een overschrijding van het maximumdraagvermogen van de achterste banden indien banden van klasse C1 worden gebruikt, die echter niet meer dan 15 % mag bedragen.


Without prejudice to road traffic regulations, self-propelled machinery and its trailers must meet the requirements for slowing down, stopping, braking and immobilisation so as to ensure safety under all the operating, load, speed, ground and gradient conditions allowed for.

Onverminderd de reglementering inzake het wegverkeer, moeten machines met eigen aandrijving en de aanhangers daarvan voldoen aan de eisen betreffende snelheidsvermindering, stoppen, remmen, en in parkeerstand zetten waarbij de veiligheid onder alle voorziene bedrijfsomstandigheden, belasting, snelheid, bodemtoestand en helling, verzekerd wordt.


Without prejudice to road traffic regulations, self-propelled machinery and its trailers must meet the requirements for slowing down, stopping, braking and immobilisation so as to ensure safety under all the operating, load, speed, ground and gradient conditions allowed for.

Onverminderd de reglementering inzake het wegverkeer, moeten machines met eigen aandrijving en de aanhangers daarvan voldoen aan de eisen betreffende snelheidsvermindering, stoppen, remmen, en in parkeerstand zetten waarbij de veiligheid onder alle voorziene bedrijfsomstandigheden, belasting, snelheid, bodemtoestand en helling, verzekerd wordt.


2.2.3. Limits on the distribution of this (these) mass(es) among the axles (specify the minimum limits in percentages on the front axle and on the rear axle) and, in the case of a semi-trailer (or interchangeable towed machinery) or a centre-axle trailer (or interchangeable towed machinery), the load on the coupling point: .

2.2.3. Grenzen van de verdeling van deze massa('s) over de assen (opgave in procenten van de minimumgrenzen voor vooras en voor achteras) en, in geval van een oplegger (of als oplegger verwisselbare getrokken machine) of middenasaanhangwagen (of als middenasaanhangwagen verwisselbare getrokken machine), de belasting op het koppelingspunt: .


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Without prejudice to the provisions of road traffic regulations, self-propelled machinery and its trailers must meet the requirements for slowing down, stopping, braking and immobilisation so as to ensure safety under all the operating, loading, speed, ground and gradient conditions allowed for.

Onverminderd de eisen die gelden voor het wegverkeer, moeten machines met eigen aandrijving en aanhangers daarvan voldoen aan de eisen betreffende snelheidsvermindering, remmen, tot stilstand brengen en stoppen waarbij de veiligheid onder alle voorziene bedrijfsomstandigheden, ongeacht de belasting, snelheid, bodemtoestand en helling, niet in gevaar komt.


However, for trailers with self-tracking equipment a test under item 5.3 is not necessary if the axle load ratio between the unsteered and the self-tracking axles equals or exceeds 1,6 under all loading conditions.

Voor aanhangers met een zelfsporende stuurinrichting is een test als vermeld in punt 5.3 evenwel niet vereist als de verhouding van belasting tussen de niet-bestuurde en de zelfsporende assen groter of gelijk is aan 1,6 onder alle belastingsomstandigheden.


in the case of tractive units for semi-trailers, the load may be re-positioned approximately half-way between the kingpin position resulting from the above loading conditions and the centreline of the rear axle(s); .

Bij trekkers voor opleggers mag de lading zodanig worden verplaatst dat deze zich ongeveer halverwege bevindt tussen de positie van de opleggerkoppeling, zoals deze voortvloeit uit bovenstaande ladingsvoorwaarden, en de hartlijn van de achteras(sen); .




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'self-loading trailer with rear pick-up' ->

Date index: 2022-02-28
w