Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Digital community manager
Online community manager
Online reachout manager
SG.D.3
Social media manager

Vertaling van "social and digital media publications " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
Social and Digital Media, Publications | SG.D.3 [Abbr.]

Sociale en Digitale Media, Publicaties | SG.D.3 [Abbr.]


online reachout manager | social media manager | digital community manager | online community manager

digital community manager | social media manager | manager social media | online community manager
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Calls on the Commission to launch and support e-literacy and training programmes, as well as awareness campaigns, thereby raising awareness of the potential risks of the digital world and how to counter them among the relevant parties concerned, such as students at all levels of education, teachers, and education and law enforcement professionals; calls on the Commission to promote campaigns against sexism and gender stereotypes in social and digital ...[+++]nd to use the potential of digital media to eliminate stereotypes.

verzoekt de Commissie digitale geletterdheid en opleidingsprogramma's in te voeren en te ondersteunen, evenals bewustmakingscampagnes, teneinde de kennis over de mogelijke risico's van de digitale wereld en manieren om deze tegen te gaan, te vergroten onder de betrokken partijen, zoals studenten en leerlingen op elk onderwijsniveau, leerkrachten en beroepsbeoefenaren in het onderwijs en de rechtshandhaving; verzoekt de Commissie campagnes tegen seksisme en genderstereotypering op sociale en digitale media ...[+++]e bevorderen en de potentie van digitale media om stereotypen uit te bannen, te benutten.


18. Believes that, if revised, the instrument has the potential to engage the public and to promote dialogue among citizens and between citizens and the EU institutions; stresses the need to link the online collection of signatures to the relevant new social and digital media campaigning tools, following the example of other successful online campaigning platforms;

18. is van mening dat het instrument, mits het wordt herzien, de mogelijkheid biedt om betrokkenheid onder het grote publiek tot stand te brengen en de dialoog tussen burgers onderling en tussen burgers en de EU-instellingen te bevorderen; benadrukt dat het noodzakelijk is het online inzamelen van handtekeningen te koppelen aan de nieuwe relevante campagnetools voor sociale en digitale media, naar het voorbeeld van andere succesvolle elektronische platforms voor campagnev ...[+++]


18. Believes that, if revised, the instrument has the potential to engage the public and to promote dialogue among citizens and between citizens and the EU institutions; stresses the need to link the online collection of signatures to the relevant new social and digital media campaigning tools, following the example of other successful online campaigning platforms;

18. is van mening dat het instrument, mits het wordt herzien, de mogelijkheid biedt om betrokkenheid onder het grote publiek tot stand te brengen en de dialoog tussen burgers onderling en tussen burgers en de EU-instellingen te bevorderen; benadrukt dat het noodzakelijk is het online inzamelen van handtekeningen te koppelen aan de nieuwe relevante campagnetools voor sociale en digitale media, naar het voorbeeld van andere succesvolle elektronische platforms voor campagnev ...[+++]


For the above reasons, the Commission calls on the European Parliament, the Council, the Economic and Social Committee and the Committee of the Regions to support the objectives and priorities set out in this Communication and to organise in 2008 events devoted to the exchange of good practices on media literacy in the digital environment, including on the economy of the media sector in Europe.

Op grond van het bovenstaande roept de Commissie het Europees Parlement, de Raad, het Economische en Sociaal Comité en het Comité van de Regio’s op de in deze mededeling uiteengezette doelstellingen en prioriteiten te steunen en in 2008 evenementen te organiseren die de uitwisseling van goede praktijken op het gebied van mediageletterdheid in de digitale omgeving beogen, met inbegrip van de economie van de mediasector in Europa.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Communication from the Commission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions - A European approach to media literacy in the digital environment

Mededeling van de Commissie aan het Europees Parlement, de Raad, het Europees Economisch en Sociaal Comite en het Comite van de Regio's - Een Europese aanpak van mediageletterdheid in de digitale omgeving


71. Calls on the Commission to support women’s projects and strengthen women’s networks in universities, the media, cultural bodies, the film industry and other creative sectors, and insists on the importance of enhancing cultural relations between both shores of the Mediterranean, including through the social media, digital platforms and satellite transmission;

71. dringt er bij de Commissie op aan vrouwenprojecten te ondersteunen en vrouwennetwerken in universiteiten, de media, culturele instanties, de filmindustrie en overige creatieve sectoren te versterken, en hamert op het belang van versterking van de culturele betrekkingen tussen beide oevers van de Middellandse Zee, o.a. door sociale media, digitale platforms en satellietverbindingen;


71. Calls on the Commission to support women’s projects and strengthen women’s networks in universities, the media, cultural bodies, the film industry and other creative sectors, and insists on the importance of enhancing cultural relations between both shores of the Mediterranean, including through the social media, digital platforms and satellite transmission;

71. dringt er bij de Commissie op aan vrouwenprojecten te ondersteunen en vrouwennetwerken in universiteiten, de media, culturele instanties, de filmindustrie en overige creatieve sectoren te versterken, en hamert op het belang van versterking van de culturele betrekkingen tussen beide oevers van de Middellandse Zee, o.a. door sociale media, digitale platforms en satellietverbindingen;


Freedom of expression (social media/digital freedoms)

Vrijheid van meningsuiting (sociale media-/digitale vrijheden)


Summary code: Audiovisual and media / Digital television and interactive media Employment and social policy / European Strategy for Growth / Intelligent growth Information society / Digital Strategy, i2010 Strategy, eEurope Action Plan, Digital Strategy Programmes / Digital Strategy

Code samenvatting: Audiovisueel en mediabeleid / Digitale technieken en interactieve media Werkgelegenheid en sociaal beleid / Europese groeistrategie / Slimme groei Informatiemaatschappij / Digitale agenda, Strategie i2010, Actieplan eEurope en programma's tot uitvoering van de digitale agenda / Digitale agenda


Communication from the Commission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions of 20 December 2007 - A European approach to media literacy in the digital environment [COM(2007) 833 final - Not published in the Official Journal].

Mededeling van de Commissie aan het Europees Parlement, de Raad, het Europees Economisch en Sociaal Comité en het Comité van de Regio's - Een Europese aanpak van mediageletterdheid in de digitale omgeving [COM(2007) 833 definitief - Niet gepubliceerd in het publicatieblad].




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'social and digital media publications' ->

Date index: 2022-05-10
w