Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Attend training on customer service principles
CRM
Cachet of the customs service
Clientele
Clients
Customer management
Customer relations
Customer relationship management
Customer satisfaction
Customer service
Customers
Customs administration
Customs service
Determine charges for customer services
Establish charges for customer services
Learn about customer service
Learn about principles of customer service
Officer of the Zollfahndungsdienst
Officer of the customs investigation service
Perform customer service training
Referral to SSD customer services
Relationship marketing
Resolve charges for customer services
Set up charges for customer services
Study and service contract
Study customer service
Teach customer service approaches
Teach customer service techniques
Teach techniques in customer service

Vertaling van "study customer service " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
learn about principles of customer service | study customer service | attend training on customer service principles | learn about customer service

kennis over klantenservice vergroten | leren over klantenservice


perform customer service training | teach customer service approaches | teach customer service techniques | teach techniques in customer service

klantendiensttechnieken aanleren | klantendiensttechnieken onderrichten | klantenservicetechnieken aanleren | lesgeven over klantenservicetechnieken


resolve charges for customer services | set up charges for customer services | determine charges for customer services | establish charges for customer services

kosten voor klantendiensten bepalen


customers [ clientele | clients | CRM | customer management | customer relations | customer relationship management | customer satisfaction | Customer service(ECLAS) | Customer satisfaction(STW) | Relationship marketing(STW) ]

klantenkring [ cliënteel | clientèle | klantenbeheer | klantentevredenheid | relatie met de klant ]


customs administration | customs service

douaneadministratie


cachet of the customs service

stempel van de douanedienst


study and service contract

studie- en dienstverleningsovereenkomst


Referral to SSD customer services

verwijzen naar afdeling klantenservice van maatschappelijke dienstverlening


officer of the Zollfahndungsdienst (1) | officer of the customs investigation service (2)

Beamter des Zollfahndungsdienstes
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
4. Suggests, in this context, that the Commission envisage creating, in line with paragraph 17 of UN Security Council Resolution 2199 of 12 February 2015, a cross-cutting department which would be in charge of the prevention of and the fight against illicit trade in cultural artefacts, with a unit dedicated specifically to items of cultural heritage illegally removed from Iraq since 6 August 1990 and from Syria since 15 March 2011; suggests also that this department should devise a coordinated approach to combating that illegal trade, working together with those responsible at national level in the investigation services and in close cooper ...[+++]

4. stelt de Europese Commissie in dit verband voor om in overeenstemming met paragraaf 17 van Resolutie 2199 van de VN-Veiligheidsraad van 12 februari 2015 een sectoroverschrijdende afdeling op te zetten die de leiding heeft over het voorkomen en bestrijden van de illegale handel in cultuurgoederen die sinds 6 augustus 1990 op illegale wijze zijn weggehaald uit Irak en sinds 15 maart 2011 uit Syrië; stelt tevens voor dat deze afdeling gecoördineerd te werk gaat bij de bestrijding van deze illegale handel en samenwerkt met degenen die op nationaal niveau verantwoordelijk zijn voor de opsporingsdiensten en in nauwe samenwerking met Unesco en andere internationale organisaties, zoals ICOM (International Council of Museums), het International ...[+++]


5. Suggests in this context that the Commission, in line with paragraph 17 of UN Security Council Resolution 2199 of 12 February 2015, focus on the fight against illicit trade in cultural artefacts, specifically as regards items of cultural heritage illegally removed from Iraq since 6 August 1990 and from Syria since 15 March 2011; calls on the Commission to devise a coordinated approach for combating that illegal trade, working together with those responsible at national level in the investigation services and in close cooperation with UNESCO and other international organisations such as ICOM (International Council of Museums), ICOM’s ...[+++]

5. stelt de Commissie in dit verband voor om zich in overeenstemming met paragraaf 17 van resolutie 2199 van de VN-Veiligheidsraad van 12 februari 2015 te concentreren op de bestrijding van de illegale handel in culturele kunstwerken, met name in goederen die deel uitmaken van het cultureel erfgoed en die sinds 6 augustus 1990 op illegale wijze uit Irak en sinds 15 maart 2011 uit Syrië zijn weggehaald; verzoekt de Commissie een gecoördineerde benadering uit te stippelen voor de bestrijding van die illegale handel, daarbij samenwerkend met degenen die op nationaal niveau verantwoordelijk zijn voor de opsporingsdiensten en in nauwe samenwerking met de Unesco en andere internationale organisaties zoals de Icom (Internationale Raad van Musea), ...[+++]


7. Is of the opinion, considering the fundamental transformation postal markets are undergoing, that the definition of 'universal service' must be reassessed in the light of altered communications behaviour; notes, however, that universal services are qualitatively high-value, labour-intensive services focussing on the protection of consumers' interests, and calls on the Commission to take account of this fact in the research framework for its prospective study; calls on the Commission in this regard to explore how best to guarantee ...[+++]

7. is, onder verwijzing naar het feit dat de postmarkten aan een essentiële evolutie onderhevig zijn, van mening dat de definitie van een universele dienst met inachtneming van het veranderde communicatiegedrag moet worden herzien; wijst er echter op dat de universele diensten kwalitatief hoogwaardige diensten zijn met een sterke vraag naar arbeidskrachten waarbij de bescherming van consumentenbelangen voorop staat, en verzoekt de Commissie in het kader van de op te stellen verkennende studie deze feiten in het onderzoekskader op te nemen; verzoekt de Commissie in dit verband om na te gaan op welke wijze de betrokkenheid en inbreng van ...[+++]


7. Is of the opinion, considering the fundamental transformation postal markets are undergoing, that the definition of 'universal service' must be reassessed in the light of altered communications behaviour; notes, however, that universal services are qualitatively high-value, labour-intensive services focussing on the protection of consumers' interests, and calls on the Commission to take account of this fact in the research framework for its prospective study; calls on the Commission in this regard to explore how best to guarantee ...[+++]

7. is, onder verwijzing naar het feit dat de postmarkten aan een essentiële evolutie onderhevig zijn, van mening dat de definitie van een universele dienst met inachtneming van het veranderde communicatiegedrag moet worden herzien; wijst er echter op dat de universele diensten kwalitatief hoogwaardige diensten zijn met een sterke vraag naar arbeidskrachten waarbij de bescherming van consumentenbelangen voorop staat, en verzoekt de Commissie in het kader van de op te stellen verkennende studie deze feiten in het onderzoekskader op te nemen; verzoekt de Commissie in dit verband om na te gaan op welke wijze de betrokkenheid en inbreng van ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
7. Is of the opinion, considering the fundamental transformation postal markets are undergoing, that the definition of 'universal service' must be reassessed in the light of altered communications behaviour; notes, however, that universal services are qualitatively high-value labour-intensive services focussing on the protection of consumers' interests, and calls on the Commission to take account of these facts in the research framework for its forthcoming prospective study; calls on the Commission in this regard to explore how best ...[+++]

7. is, onder verwijzing naar het feit dat de postmarkten aan een essentiële evolutie onderhevig zijn, van mening dat de definitie van een universele dienst met inachtneming van het veranderde communicatiegedrag moet worden herzien; wijst er echter op dat de universele diensten kwalitatief hoogwaardige diensten zijn met een sterke vraag naar arbeidskrachten waarbij de bescherming van consumentenbelangen voorop staat, en verzoekt de Commissie in het kader van de op te stellen verkennende studie deze feiten in het onderzoekskader op te nemen; verzoekt de Commissie in dit verband om na te gaan op welke wijze de betrokkenheid en inbreng van ...[+++]


According to one study, fewer than one in four restructuring operations achieve their objectives of reducing costs, increasing productivity and improving quality and customer service as they often cause the motivation, loyalty, creativity and productivity of the employees to suffer.

Uit een studie blijkt dat minder dan 25% van alle herstructureringsoperaties erin slagen de onkosten terug te dringen, de productiviteit te verhogen en de kwaliteit en de klantenservice te verbeteren. Reden: herstructureringen tasten vaak de motivatie, de loyaliteit, de creativiteit en de productiviteit van de werknemers aan.


According to one study, fewer than one in four restructuring operations achieve their objectives of reducing costs, increasing productivity and improving quality and customer service as they often cause the motivation, loyalty, creativity and productivity of the employees to suffer.

Uit een studie blijkt dat minder dan 25% van alle herstructureringsoperaties erin slagen de onkosten terug te dringen, de productiviteit te verhogen en de kwaliteit en de klantenservice te verbeteren. Reden: herstructureringen tasten vaak de motivatie, de loyaliteit, de creativiteit en de productiviteit van de werknemers aan.


These include: - discussions with its two consultative groups (the Payments Systems Technical Development Group and the Payment Systems Users Liaison Group) on the ways in which the payment systems can best be prepared for the introduction of the Ecu - rapid progress, in the framework of an existing Task Force of government experts, on harmonising procedures for reporting cross- border credit transfers for the purposes of compiling balance of payments statistics (the Commission wants transactions below 10,000 Ecus exempted) - continuing discussions with Member State legal experts, central bank representatives and the EMI on harmonising the legal framework for cross-border payments, in particular settlement finality for credit transfers (a D ...[+++]

Deze omvatten : - besprekingen met zijn beide adviesgroepen (de werkgroep technische Ontwikkeling van Betalingssystemen en de contactgroep Gebruikers van betalingssystemen) over de wijze waarop deze stelsels het best kunnen worden voorbereid op de invoering van de ecu; - snelle vooruitgang, in het kader van de bestaande Task Force van regeringsdeskundigen, inzake harmonisatieprocedures voor rapportage over grensoverschrijdende creditoverschrijvingen ten behoeve van de opstelling van betalingsbalansstatistieken (de Commissie wil een vrijstelling van transacties van minder dan 10.000 ecu); - voortzetting van de besprekingen met de juridische deskundigen van Lid-Staten, vertegenwoordigers van centrale banken en het EMI inzake de harmonisatie ...[+++]


Annex List of individual studies Impact on Manufacturing Food, drink tobacco processing machinery Pharmaceutical products Textiles Clothing Construction site equipment Chemicals Motor Vehicles Processed Foodstuffs Telecommunications equipment Impact on Services Insurance Air Transport Credit Institutions and Banking Distribution Road Freight Transport Telecommunications liberalised services Advertising services Audio-visual services and production Single Information market Single Energy market Transport networks Dismantling of Barrier ...[+++]

Bijlage Lijst van afzonderlijke onderzoeken Impact op de industrie Uitrusting voor levensmiddelen-, drank- en tabakproduktie Farmaceutische produkten Textiel en kleding Uitrusting voor bouwplaatsen Chemische produkten Motorvoertuigen Voedingsindustrie Telecommunicatie-uitrusting Impact op diensten Verzekeringen Luchtvervoer Kredietinstellingen en banken Distributie Wegvervoer Geliberaliseerde telecommunicatiediensten Reclamediensten Audiovisuele diensten en produktie Interne informatiemarkt Interne energiemarkt Transportnetwerken Opheffen van belemmeringen Technische handelsbelemmeringen Overheidsopdrachten Douane en fiscale formaliteite ...[+++]


Jacques Delors Secretariat General Forward Studies Unit Inspectorate-General Legal Service Monetary Matters Spokesman's Service Joint Interpreting and Conference Service Security Office Henning Christophersen Economic and financial affairs Monetary matters (in agreement with President Delors) Credit and investments Statistical Office Manuel Marin Cooperation and development - economic cooperation with the countries of the Southern Mediterranean, the Middle East, the Near East, Latin America and Asia - Lomé Convention European Community Humanitarian Aid Office Martin Bangemann Industrial affairs Information and telecommunications technolo ...[+++]

Jacques DELORS Secretariaat-generaal Groep voor prospectief onderzoek Algemene inspectie diensten Juridische dienst Monetaire aangelegenheden Dienst van de woordvoerder Gemeenschappelijke tolken-conferentiedienst Beveiligingsbureau Henning CHRISTOPHERSEN Economische en financiële zaken Monetaire aangelegenheden (in overleg met Voorzitter Delors) Krediet en investeringen Bureau voor de statistiek Manuel MARíN Samenwerking en ontwikkeling Betrekkingen op het gebied van de economische samenwerking met de zuidelijke mediterrane landen de landen van het Midden-Oosten, het Nabije Oosten, Latijns-Amerika en Azië - Overeenkomst van Lomé Europees Bureau voor humanitaire spoedhulp Martin BANGEMANN Industrie Informatie- en telecommunicatietechnologieë ...[+++]


w