70. Calls for priority to be given to education, follow-up assistance to school-
leavers, vocational training, technology education, skills training, lifelong learning, access to finance, setting up hi
gh-quality training courses which improve the prospects of those who take them, health and safety, and encouraging entrepreneurial initiative schemes primarily for small and micro enterprises to create a sustainable workforce, thereby focusing especially on young, elderly, disabled and displaced people, women and any other marginalised gr
...[+++]oups;
70. dringt erop aan voorrang te geven aan onderwijs, aanvullende steun aan schoolverlaters, beroepsopleidingen, technologische opleidingen, vaardigheidstraining, levenslang leren, toegang tot financiering, oprichting van kwaliteitsstages ter verbetering van de vooruitzichten van de deelnemers, gezondheid en veiligheid, en de stimulering van programma's voor ondernemingsinitiatief, met name voor kleine en micro-ondernemingen, om een duurzaam arbeidspotentieel tot stand te brengen, waarbij de nadruk met name wordt gelegd op jongeren, ouderen, gehandicapten en ontheemden, vrouwen en alle andere gemarginaliseerde groepen;