Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyse supply chain strategies
Apply medical supply chain management
Digital supply chain
Examine supply chain strategies
Food chain
Food supply chain
Global digital supply chain
Improve supply chain
Lean supply chain
Lean supply flow
Manage medical supply chains
Management of a supply chain
Organize medical supply chains
Small batch production flow
Small lot production
Supply chain management
Supply chain oversight
Supply chain regulation
Take care of medical supply chains

Traduction de «supply chain oversight » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
management of a supply chain | supply chain regulation | supply chain management | supply chain oversight

beheer van de leveringsketen | beheer van de toeleveringsketen


improve supply chain | supply chain management | analyse supply chain strategies | examine supply chain strategies

strategieën voor toeleveringsketens analyseren


apply medical supply chain management | organize medical supply chains | manage medical supply chains | take care of medical supply chains

medische toeleveringsketens beheren


digital supply chain | global digital supply chain

digitale toeleveringsketen


food chain | food supply chain

levensmiddelenketen | voedingsketen | voedingsmiddelenketen | voedselketen


lean supply chain | lean supply flow | small batch production flow | small lot production

flowproductie | stroomproductie
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
10. Believes that all actors in the supply chain have a role to play in the fight against IPR infringement and should be involved in this process; stresses that an approach involving all actors should be developed both in the online and in the offline context; believes that fundamental rights need to be balanced for this to be successful, as measures that impact fundamental rights cannot be undertaken voluntarily by commercial operators, but need a legal basis and judicial oversight;

10. meent dat alle actoren in de toeleveringsketen een rol moeten spelen in de bestrijding van IER-inbreuken en bij dit proces moeten worden betrokken; benadrukt dat er zowel in de online- als in de offlineomgeving een aanpak moet worden ontwikkeld waarbij alle actoren betrokken zijn; meent dat, om deze aanpak te doen slagen, de fundamentele rechten in evenwicht moeten zijn, aangezien maatregelen die gevolgen hebben voor de fundamentele rechten niet uit eigen keuze kunnen worden genomen door commerciële operatoren, maar een juridische basis en gerechtelijk toezicht vergen;


10. Believes that all actors in the supply chain have a role to play in the fight against IPR infringement and should be involved in this process; stresses that an approach involving all actors should be developed both in the online and in the offline context; believes that fundamental rights need to be balanced for this to be successful, as measures that impact fundamental rights cannot be undertaken voluntarily by commercial operators, but need a legal basis and judicial oversight;

10. meent dat alle actoren in de toeleveringsketen een rol moeten spelen in de bestrijding van IER-inbreuken en bij dit proces moeten worden betrokken; benadrukt dat er zowel in de online- als in de offlineomgeving een aanpak moet worden ontwikkeld waarbij alle actoren betrokken zijn; meent dat, om deze aanpak te doen slagen, de fundamentele rechten in evenwicht moeten zijn, aangezien maatregelen die gevolgen hebben voor de fundamentele rechten niet uit eigen keuze kunnen worden genomen door commerciële operatoren, maar een juridische basis en gerechtelijk toezicht vergen;


10. Believes that all actors in the supply chain have a role to play in the fight against IPR infringement and should be involved in this process; stresses that an approach involving all actors should be developed both in the online and in the offline context; believes that fundamental rights need to be balanced for this to be successful, as measures that impact fundamental rights cannot be undertaken voluntarily by commercial operators, but need a legal basis and judicial oversight;

10. meent dat alle actoren in de toeleveringsketen een rol moeten spelen in de bestrijding van IER-inbreuken en bij dit proces moeten worden betrokken; benadrukt dat er zowel in de online- als in de offlineomgeving een aanpak moet worden ontwikkeld waarbij alle actoren betrokken zijn; meent dat, om deze aanpak te doen slagen, de fundamentele rechten in evenwicht moeten zijn, aangezien maatregelen die gevolgen hebben voor de fundamentele rechten niet uit eigen keuze kunnen worden genomen door commerciële operatoren, maar een juridische basis en gerechtelijk toezicht vergen;


having regard to the US Congressional Majority Staff report entitled ‘Warlord, Inc: Extortion and Corruption Along the US Supply Chain in Afghanistan’ (Committee on Oversight and Government Reform, US House of Representatives, June 2010),

gezien het verslag van de „US Congressional Majority Staff”, getiteld „War Lords Inc: Extortion and Corruption Along the US Supply Chain in Afghanistan” (Committee on Oversight and Government Reform, US House of Representatives, June 2010),


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
– having regard to the US Congressional Majority Staff report entitled ‘Warlord, Inc: Extortion and Corruption Along the US Supply Chain in Afghanistan’ (Committee on Oversight and Government Reform, US House of Representatives, June 2010),

– gezien het verslag van de „US Congressional Majority Staff”, getiteld „War Lords Inc: Extortion and Corruption Along the US Supply Chain in Afghanistan” (Committee on Oversight and Government Reform, US House of Representatives, June 2010),


– having regard to the US Congressional Majority Staff report entitled ‘Warlord, Inc: Extortion and Corruption Along the US Supply Chain in Afghanistan’ (Committee on Oversight and Government Reform, US House of Representatives, June 2010),

– gezien het verslag van de "US Congressional Majority Staff", getiteld "War Lords Inc: Extortion and Corruption Along the US Supply Chain in Afghanistan" (Committee on Oversight and Government Reform, US House of Representatives, June 2010),


w