Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Educate on arts principles
Educate on industrial arts principles
Explain arts principles
Explain design and applied arts principles
Teach applied arts principles
Teach arts principles
Teach design and applied arts principles
Teach design principles
Teach industrial arts principles
Teaches industrial arts principles
Teaching arts principles
Teaching industrial arts principles

Vertaling van "teach applied arts principles " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
explain design and applied arts principles | teach applied arts principles | teach design and applied arts principles | teach design principles

principes van ontwerp en toegepaste kunst doceren | principes van ontwerp en toegepaste kunst onderwijzen


teaches industrial arts principles | teaching industrial arts principles | educate on industrial arts principles | teach industrial arts principles

principes van industriële kunsten aanleren | principes van industriële kunsten onderwijzen | principes van industriële kunst aanleren | principes van industriële kunst onderwijzen


educate on arts principles | explain arts principles | teach arts principles | teaching arts principles

principes van kunst aanleren | principes van kunst onderwijzen
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
51. Points out that digital technologies are not fully exploited in education and training across the Union; fears that this situation may lead to a further fragmentation of teaching and learning approaches; calls on the Member States to apply equity principles to the new markets, given that OERs should remain a tool to broaden access to education and not become a purely economic endeavour;

51. merkt op dat digitale technologieën op het gebied van onderwijs en opleiding niet volledig worden benut in de Unie; vreest dat deze situatie kan leiden tot een verdere versnippering van les- en leermethoden; verzoekt de lidstaten het billijkheidsbeginsel toe te passen op de nieuwe markten, aangezien open leermiddelen een instrument moeten blijven om de toegang tot het onderwijs te verbreden en niet een puur economische aangelegenheid mogen worden;


51. Points out that digital technologies are not fully exploited in education and training across the Union; fears that this situation may lead to a further fragmentation of teaching and learning approaches; calls on the Member States to apply equity principles to the new markets, given that OERs should remain a tool to broaden access to education and not become a purely economic endeavour;

51. merkt op dat digitale technologieën op het gebied van onderwijs en opleiding niet volledig worden benut in de Unie; vreest dat deze situatie kan leiden tot een verdere versnippering van les- en leermethoden; verzoekt de lidstaten het billijkheidsbeginsel toe te passen op de nieuwe markten, aangezien open leermiddelen een instrument moeten blijven om de toegang tot het onderwijs te verbreden en niet een puur economische aangelegenheid mogen worden;


It appears from the notifications received that 9 Member States focused on the application of a principle of equivalence only (Art. 3 paragraph 1), but did not provide further details in respect of the types of legal effects they attach to previous foreign convictions and at what stage of proceedings (pre-trial, trial stage, execution) these effects apply in their national criminal justice system (Art. 3 paragraph 2): BG, CZ, EE, H ...[+++]

Uit de ontvangen kennisgevingen blijkt dat negen lidstaten zich alleen op de toepasselijkheid van het gelijkwaardigheidsbeginsel hebben gericht (artikel 3, lid 1), maar geen nadere gegevens hebben verschaft over het soort rechtsgevolgen dat zij aan eerdere in het buitenland uitgesproken veroordelingen verbinden of over de fase van het strafproces (de fase die aan het strafproces voorafgaat, het strafproces zelf of de tenuitvoerlegging van de veroordeling) waarin deze gevolgen in hun nationale strafrechtsstelsel van toepassing zijn (artikel 3, lid 2): BG, CZ, EE, HU, FR, LU, PL, RO en SK.


48. || Application of the principle of mutual recognition for goods || Evaluation || Evaluation of the principle of Mutual Recognition and the way it is applied in Member States (Art. 34 TFEU).

48. || Toepassing van het beginsel van wederzijdse erkenning voor goederen || Evaluatie || Evaluatie van het beginsel van wederzijdse erkenning en de wijze waarop het in de lidstaten wordt toegepast (art. 34 VWEU).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
safety principles have been applied in a way that is compatible with the state-of-the art.

de veiligheidsprincipes zijn toegepast op een wijze die strookt met de stand van de techniek.


C. whereas the principle of equality between men and women should apply to all players in the performing arts sector, in all disciplines, all types of structure (production, broadcasting and teaching) and all activities (artistic, technical and administrative),

C. overwegende dat het beginsel van gelijkheid tussen mannen en vrouwen moet worden toegepast op alle actoren die betrokken zijn bij de podiumkunstensector, in om het even welke discipline, structuur (productie, distributie en opleiding) of activiteitensector (artistiek, technisch, administratief),


C. whereas the principle of equality between men and women should apply to all players in the performing arts sector, in all disciplines, all types of structure (production, broadcasting and teaching) and all activities (artistic, technical and administrative),

C. overwegende dat het beginsel van gelijkheid tussen mannen en vrouwen moet worden toegepast op alle actoren die betrokken zijn bij de podiumkunstensector, in om het even welke discipline, structuur (productie, distributie en opleiding) of activiteitensector (artistiek, technisch, administratief),


Art. 66(1) applies the principle of liability of authorising officers.

In art. 66, lid 1 wordt het beginsel toegepast op de aansprakelijkheid van de ordonnateur.


These documents had the objective of recalling certain provisions of Regulation 1164/94 and set rules to ensure the respect of the principle of sound financial management: The arrangements for the payment of the 20% payment on account; the procedure for implementing the repayment, in whole or in part, of the payment on account (“M+12 rule”); the procedure to be applied under Art.C5 of Annex II of Reg. 1164/94 (“M+24 rule”); the ...[+++]

Deze documenten waren bedoeld om sommige bepalingen van Verordening 1164/94 in herinnering te brengen en regels vast te stellen om te zorgen voor de naleving van het beginsel van goed financieel beheer: de regelingen voor de betaling van het voorschot van 20%; de procedure voor de terugbetaling, geheel of gedeeltelijk, van het voorschot (“M+12-regel”); de toe te passen procedure uit hoofde van artikel C, lid 5, van bijlage II bij Verordening 1164/94 (“M+24-regel”); de richtsnoeren voor de wijziging van besluiten over Cohesiefonds-projecten; de regelingen voor de overgang van ISPA naar het Cohesiefonds voor de betrokken lidstaten.


Croatia presented its application for Membership of the European Union on 21 February 2003 and the Council of Ministers decided on 14 April 2003 to implement the procedure laid down in Art. 49 of the Treaty on the European Union, which states: "Any European State which respects the principles set out in Article 6(1) may apply to become a member of the Union.

Kroatië diende zijn verzoek om toetreding tot de Europese Unie in op 21 februari 2003. De Raad van Ministers besloot op 14 april 2003 tot uitvoering van de in artikel 49 van het Verdrag betreffende de Europese Unie vastgestelde procedure, waarin wordt gesteld: "Elke Europese staat die de in artikel 6, lid 1, genoemde beginselen in acht neemt, kan verzoeken lid te worden van de Unie.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'teach applied arts principles' ->

Date index: 2024-02-14
w