Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analgesic TENS system
BEREC
EECMA
ETMA
European Electronic Communications Market Authority
European Telecom Market Authority
European Telecommunications Market Authority
G-10
GERT
Group of European Regulators in Telecoms
Group of Ten
Network planner
TEN-TELECOM
TEN-Tele
TEN-Telecom Committee
Telecom manager
Telecommunications analyst
Telecommunications consultant
Telecommunications equipment maintainer
Telecommunications equipment maintainers
Telecommunications equipment manager
Telecommunications manager
Telecommunications managers
Telecoms analysts
Telecoms equipment maintenance engineer
Telecoms equipment maintenance technician
Trans-European telecommunications network

Vertaling van "ten-telecom " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
trans-European telecommunications network | TEN-Tele [Abbr.] | TEN-TELECOM [Abbr.]

TEN-telecommunicatie | trans-Europees telecommunicatienetwerk | eTen [Abbr.]


Committee on the guidelines for trans-European telecommunications networks | TEN-Telecom Committee

Comité inzake de richtsnoeren voor trans-Europese telecommunicatienetwerken


telecoms equipment maintenance engineer | telecoms equipment maintenance technician | telecommunications equipment maintainer | telecommunications equipment maintainers

technisch medewerker telecommuniatie | onderhoudsmonteur telecommunicatieapparatuur | telecommonteur


Body of European Regulators for Electronic Communications | European Electronic Communications Market Authority | European Telecom Market Authority | European Telecommunications Market Authority | Group of European Regulators in Telecoms | BEREC [Abbr.] | EECMA [Abbr.] | ETMA [Abbr.] | GERT [Abbr.]

Europese Groep van regelgevende instanties voor telecommunicatie | Orgaan van Europese regelgevende instanties voor elektronische communicatie | Berec [Abbr.] | GERT [Abbr.]


telecommunications equipment manager | telecommunications managers | telecom manager | telecommunications manager

telecommunicatiebeheerder | manager telecommunicatie | netwerk- en telecommunicatiemanager


network planner | telecommunications consultant | telecommunications analyst | telecoms analysts

telecom analist | telecommunicatieanalist | telecomanalist | telecommunicatie analist


Analgesic TENS system

analgetische transcutane elektrische zenuwstimulator


Diaphanospondylodysostosis has characteristics of absent ossification of the vertebral bodies and sacrum associated with variable anomalies. It has been described in less than ten patients from different families. Manifestations include a short neck,

diafanospondylodysostose


Larsen-like syndrome, lethal type, has characteristics of multiple joint dislocation and respiratory insufficiency due to tracheomalacia and or lung hypoplasia. It has been described in less than ten patients. Transmission is thought to be autosomal

letaal Larsen-achtig syndroom


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
At its second meeting on July 15-16 the Committee discussed: the report to the European Parliament on the 1998 exercise (required by annex I, paragraph 4 of the guidelines); the scope and timetable for the revision of the TEN-Telecom work programme; the TEN-ISDN guidelines evaluation (required by article 10 of these guidelines); the TEN-Telecom guidelines evaluation and revision, delivering in particular its opinion on the outline terms of reference for the evaluation of the TEN-Telecom action (in accordance with article 8(2) of these guidelines decision).

Tijdens zijn tweede bijeenkomst op 15 en 16 juli heeft het comité de volgende punten besproken: het verslag over 1998 aan het Europees Parlement (voorgeschreven in punt 4 van bijlage I van de richtsnoeren); de reikwijdte van en het tijdschema voor de herziening van het werkprogramma TEN-telecommunicatie; de evaluatie van de TEN-ISDN-richtsnoeren (overeenkomstig artikel 10 van die richtsnoeren); de evaluatie en herziening van de TEN-telecommunicatierichtsnoeren, waarbij het comité met name heeft geadviseerd over de algemene specificaties voor de evaluatie van de TEN-telecommunicatie-actie (overeenkomstig artikel 8, lid 2, van de beschi ...[+++]


The second aim of the reviews was to demonstrate the contribution of these projects to the achievement of the overall objectives of the TEN-Telecom action, namely: societal impact, competitiveness, strengthening the internal market, cohesion and developing new growth-area activities (job creation) as laid down in the TEN-Telecom guidelines and subsequently in the TEN-Telecom work program.

Het tweede doel dat met de beoordelingen werd beoogd was de bijdrage zichtbaar te maken die door deze projecten werd geleverd aan de totstandbrenging van de algemene doelstellingen van de TEN-telecommunicatie-actie, namelijk: maatschappelijke effecten, concurrentievermogen, versterking van de interne markt, cohesie en ontwikkeling van nieuwe groeisectoren (creëren van werkgelegenheid), zoals vastgelegd in de richtsnoeren voor TEN-telecommunicatie en later in het werkprogramma TEN-telecommunicatie.


The main issues discussed were the draft revision of the TEN-Telecom work programme, the results of the project reviews and the progress made on the procedures for carrying out the TEN-Telecom intermediate evaluation.

De belangrijkste punten die werden besproken waren de ontwerp-herziening van het werkprogramma TEN-telecommunicatie, de resultaten van de projectbeoordelingen en de vooruitgang die werd geboekt met de procedures voor de uitvoering van de tussentijdse evaluatie van het TEN-telecommunicatie-initiatief.


Following the disscusions started in 1999, the Committee in its TEN-Telecom configuration discussed this issue on 12 December 2000 and concluded that a Member State does not enter any financial obligation by approving the submission of a proposal to a TEN-telecom call, except in cases when explicitly giving a financial guarantee, or when acting as a partner in the project.

Na het begin van de besprekingen in 1999, besprak het comité in zijn TEN-telecommunicatiesamenstelling dit punt vervolgens op 12 december 2000. Het kwam tot de slotsom dat de lidstaten geen enkele financiële verplichting aangaan door goedkeuring van een voorstel voor een uitnodiging tot het indienen van voorstellen voor TEN-telecommunicatie, behalve in gevallen waarin zij expliciet een financiële garantie afgeven of als partner in een project optreden.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In accordance with the TEN-Telecom guidelines decision [2], the Commission adopted the revised TEN-telecom work programme for the period 2000 to 2002.

Overeenkomstig de beschikking inzake richtsnoeren voor trans-Europese telecommunicatienetwerken [2] keurde de Commissie het gewijzigde werkprogramma voor TEN-telecommunicatie goed voor de periode 2000 tot en met 2002.


Whilst its predecessor, TEN Telecom, focussed on establishing the infrastructure required to ensure that EU citizens derive maximum benefit from the Internal Market, the eTEN programme is now looking at how this underlying infrastructure can be used to deploy electronic services.

De voorloper van eTEN, het programma TEN Telecom, was voornamelijk gericht op het opzetten van de infrastructuur die nodig is om de burgers van de EU maximaal te kunnen laten profiteren van de interne markt. In het kader van het eTEN-programma wordt nu bezien hoe de onderliggende infrastructuur kan worden gebruikt voor elektronische diensten.


2. TEN-Telecom supports the technical and economic feasibility, validation, and deployment of services.

2. TEN-Telecom steunt de technische en economische haalbaarheid, het valideren en het invoeren van diensten.


TEN-Telecom supports the technical and commercial feasibility, validation, and deployment of services.

TEN-Telecom steunt de technische en commerciële haalbaarheid, de validatie, en de invoering van diensten.


The network security is among the major requirements on TEN-Telecom projects.

Netwerkbeveiliging behoort tot de belangrijkste eisen die worden gesteld aan TEN-Telecomprojecten.


In addition there were 28 projects co-funded by TEN-Telecom, as part of joint-calls in the areas of multimedia and tourism SMEs.

Daarnaast waren er 28 projecten die door TEN-telecommunicatie waren gecofinancierd als onderdeel van een gezamenlijke uitnodiging tot het indienen van voorstellen voor MKB-bedrijven in de sectoren multimedia en toerisme.


w