Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Deal with viewers' complaints
Eclipse viewers
Fluoroscopy viewer
Handle spectator complaints
Handle spectators' complaints
Sort out complaints by members of the audience
Televiewer
Television viewer
Viewer
Wide angle viewer

Vertaling van "viewer " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
televiewer | television viewer | viewer

televisiekijker






fluoroscopy viewer | wide angle viewer

doorlichtreflector


handle spectators' complaints | sort out complaints by members of the audience | deal with viewers' complaints | handle spectator complaints

klachten van toeschouwers afhandelen | klachten van toeschouwers behandelen
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Viewers access audiovisual content via the Internet in an increasing variety of ways, and portable devices (such as smart phones) are changing viewing patterns.

Consumenten benaderen inhoud via internet op steeds meer manieren, en door het gebruik van mobiele apparaten (zoals smartphones) verandert het consumptiepatroon.


M. whereas editorial independence from any political interference, along with impartiality, diversity and respect for viewers, is a key element of Euronews’s annual statement of commitment to viewers ;

M. overwegende dat redactionele onafhankelijkheid van alle politieke inmenging, samen met onpartijdigheid, diversiteit en de eerbiediging van de kijkers, kernaspecten zijn van de jaarlijkse verklaring van Euronews aan de kijkers ;


Given the increased possibilities for viewers to avoid advertising through the use of new technologies such as digital personal video recorders and increased choice of channels, detailed regulation with regard to the insertion of spot advertising with the aim of protecting viewers is not justified.

Gezien de toegenomen mogelijkheden voor kijkers om reclame te vermijden door het gebruik van nieuwe technologieën, zoals digitale persoonlijke videorecorders en het grotere aanbod van kanalen, zijn gedetailleerde voorschriften voor het invoegen van reclamespots met het oog op de bescherming van de kijker niet gerechtvaardigd.


Given the increased possibilities for viewers to avoid advertising through the use of new technologies such as digital personal video recorders and increased choice of channels, detailed regulation with regard to the insertion of spot advertising with the aim of protecting viewers is not justified.

Gezien de toegenomen mogelijkheden voor kijkers om reclame te vermijden door het gebruik van nieuwe technologieën, zoals digitale persoonlijke videorecorders en het grotere aanbod van kanalen, zijn gedetailleerde voorschriften voor het invoegen van reclamespots met het oog op de bescherming van de kijker niet gerechtvaardigd.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Given the increased possibilities for viewers to avoid advertising through use of new technologies such as digital personal video recorders and increased choice of channels, detailed regulation with regard to the insertion of spot advertising with the aim of protecting viewers is no longer justified.

Gezien de toegenomen mogelijkheden voor kijkers om reclame te vermijden door het gebruik van nieuwe technologieën, zoals digitale persoonlijke videorecorders en het grotere aanbod van kanalen, zijn gedetailleerde voorschriften voor het invoegen van reclamespots met het oog op de bescherming van de kijker niet langer gerechtvaardigd.


We never actually went that far, but we know – and we ought to say this out loud because we also supported product placement, and we did it in all conscience – that if we want free television for viewers, although this is never free, but it is for the viewers, and if we do not want this kind of free television to be paid for only through taxation and public finance, there must be means of finance within a framework of competition.

Zo ver zijn we nooit gegaan, maar we weten dat - en we moeten dit luidop zeggen, want we hebben ook productplaatsing gesteund en we hebben dat in eer en geweten gedaan - als we kosteloze televisie voor de kijkers willen - televisie is nooit kosteloos, maar kan het zijn voor de kijkers - en als we niet willen dat deze kosteloze televisie alleen wordt betaald door belastingheffing en overheidsgeld, er financieringsmiddelen binnen het kader van mededinging nodig zijn.


We never actually went that far, but we know – and we ought to say this out loud because we also supported product placement, and we did it in all conscience – that if we want free television for viewers, although this is never free, but it is for the viewers, and if we do not want this kind of free television to be paid for only through taxation and public finance, there must be means of finance within a framework of competition.

Zo ver zijn we nooit gegaan, maar we weten dat - en we moeten dit luidop zeggen, want we hebben ook productplaatsing gesteund en we hebben dat in eer en geweten gedaan - als we kosteloze televisie voor de kijkers willen - televisie is nooit kosteloos, maar kan het zijn voor de kijkers - en als we niet willen dat deze kosteloze televisie alleen wordt betaald door belastingheffing en overheidsgeld, er financieringsmiddelen binnen het kader van mededinging nodig zijn.


People in the industry fight to gain viewers, they fight to hold viewers and so, except in special cases, for example involving children, there is simply no need for regulation.

Er wordt gestreden om het winnen en vasthouden van de kijkers. Er is dus, behalve bij uitzonderlijke gevallen bijvoorbeeld ten aanzien van kinderen, helemaal geen regulering nodig.


People in the industry fight to gain viewers, they fight to hold viewers and so, except in special cases, for example involving children, there is simply no need for regulation.

Er wordt gestreden om het winnen en vasthouden van de kijkers. Er is dus, behalve bij uitzonderlijke gevallen bijvoorbeeld ten aanzien van kinderen, helemaal geen regulering nodig.


This is a practice whereby broadcasters, using a channel intended for viewers in their country of origin, reach audience areas in different countries -- usually neighbouring countries -- via the same channel, but with programmes in which the initial advertising screens are replaced by advertising screens specifically targeting people in these additional audiences.

Daaronder verstaat men de praktijk dat omroeporganisaties een programma dat eigenlijk voor het publiek in het land van oorsprong is bedoeld, in een ander land - meestal een buurland - uitzenden, waarbij de oorspronkelijke reclameblokken worden vervangen door reclameblokken die specifiek gericht zijn op het doelpubliek in het andere land.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'viewer' ->

Date index: 2021-01-25
w