Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Ad hoc Working Group on Security Issues
Working Table on Security Issues

Vertaling van "working table on security issues " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
Working Table on Security Issues

Werkgroep veiligheidsvraagstukken


ad hoc Working Group on Security Issues

Ad-hocgroep Veiligheidsaangelegenheden
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
44. Welcomes the creation, at the November 2010 EU-US Summit, of the EU-US Working Group on Cyber-security and Cyber-crime, and supports its efforts to include internet security issues in the transatlantic policy dialogue; welcomes the joint establishment, by the Commission and the US Government, under the umbrella of the EU-US Working Group, of a common programme and a roadmap towards joint/synchronised trans-continental cyber-exercises in 2012/2013;

44. is ingenomen met de oprichting van de EU-VS-Werkgroep over cyberveiligheid en cybercriminaliteit tijdens de EU-VS-top van november 2010 en steunt de inspanningen om internetbeveiligingskwesties op te nemen in de trans-Atlantische beleidsdialoog; is verheugd over de gezamenlijke uitwerking door de Commissie en de regering van de VS, onder de paraplu van de EU-VS-Werkgroep, van een gemeenschappelijk programma en een stappenplan voor gezamenlijke/gesynchroniseerde transcontinentale cyberoefeningen in 2012/2013;


calls for extensive training for all staff, particularly aimed at specialist technicians (e.g. networks, systems, security, privacy, etc.), staff working directly with security procedures involving different methodologies and staff generally or indirectly involved in innovation and modernisation drives (e.g. teaching digital literacy to consumers) on trust and security related issues;

dringt aan op uitgebreide opleidingen voor alle werknemers, m.n. technisch specialisten (bijv. op het gebied van netwerken, systemen, veiligheid, privacy e.d.), personen die met gebruikmaking van verschillende methoden direct verantwoordelijk zijn voor beveiligingsprocedures, en personen die in het algemeen of indirect te maken hebben met campagnes ter stimulering van innovatie en modernisering op het gebied van vertrouwen en beveiliging (bijv. via het geven cursussen in digitale geletterdheid aan consumenten);


26. Welcomes the Commission's efforts to promote security research within the EU in the near future; advocates, therefore, the establishment within the next framework programme for research of an independent European security research programme endowed with instruments, rules and funding models tailored to the work of researching security issues, in keeping with the recommendations of the Group of Eminent Persons; points out, how ...[+++]

26. is verheugd over de inspanningen van de Commissie om in de nabije toekomst het veiligheidsonderzoek binnen de Europese Unie te bevorderen; pleit daarom voor de oprichting van een zelfstandig Europees programma voor onderzoek in veiligheidskwesties in de context van de komende kaderprogramma's voor onderzoek met voor veiligheidsvraagstukken geëigende instrumenten, regels en financieringsmodellen in overeenstemming met de aanbevelingen die door de groep van vooraanstaande personen worden gedaan; wijst evenwel op het gevaar van ove ...[+++]


Usually, the reason given is security issues. Could the reason be – and perhaps this really is the case – poorly organised and performed work?

Meestal worden veiligheidsredenen aangevoerd, maar zou de werkelijke reden - en misschien is dat echt wel het geval - niet slecht georganiseerd en slecht uitgevoerd werk kunnen zijn?


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Network and information security knowledge and skills must also become integral part of everyday life of each individual and stakeholder in the society; a number of awareness raising campaigns have taken place both at national and EU-level, but there is still work to be done in this field, especially as concerns the end-users and small and medium-sized enterprises (SMEs); particular consideration should be given to users that have special needs or have low awareness of network and information sec ...[+++]

Kennis en vaardigheden omtrent de beveiliging van netwerken en informatie moeten ook voor ieder individu en iedere betrokken partij in de samenleving een vast onderdeel van het dagelijks leven worden; er is op nationaal en op EU-niveau al een aantal bewustmakingscampagnes gevoerd, maar er blijft op dit punt nog veel te doen, vooral wat betreft eindgebruikers en het midden- en kleinbedrijf; bijzondere aandacht dient te worden geschonken aan gebruikers met speciale behoeften of met weinig besef van netwerk- en informatiebeve ...[+++]


1. For the purposes of point 14 of Annex I, subject to the discretion of the national authorities, a 0 % weighting can be assigned to debt securities issued by the entities listed in Table 1 of Annex I, where these debt securities are denominated and funded in domestic currency.

1. Voor de toepassing van bijlage I, punt 14, kan naar keuze van de nationale autoriteiten een wegingsfactor van 0 % worden toegekend aan door de in bijlage I, tabel 1, genoemde entiteiten uitgegeven schuldtitels, voor zover het gaat om in de nationale valuta luidende en gefinancierde schuldtitels.


The work of the Task Force, which has concentrated through four separate working groups on the issues of precursors, supply chain, detection and public security, culminated in June 2007 with the submission of a report identifying 50 recommendations for measures designed to heighten the security of explosives in the EU.

De werkzaamheden van de taskforce, die zich in vier aparte werkgroepen heeft gebogen over precursoren, aanvoerketen, opsporing en openbare veiligheid, kregen in juni 2007 hun beslag in een verslag met vijftig aanbevelingen voor maatregelen gericht op het verbeteren van de beveiliging van explosieven in de EU.


10. Welcomes the decision to closely coordinate the building-up of an independent European defence capability with NATO by setting up four working groups covering security issues, capabilities of the force, arrangements for EU access to NATO assets and the definition of arrangements for EU-NATO consultation;

10. verwelkomt het besluit om nauw samen te werken bij het opbouwen van een onafhankelijke Europese defensiecapaciteit met de NAVO door het oprichten van werkgroepen op vier gebieden die betrekking hebben op veiligheidskwesties, doelstellingen inzake vermogens, de modaliteiten voor de toegang van de EU tot NAVO-middelen en de vaststelling van permanente overlegregelingen tussen de uit te nodigen om deel te nemen aan operaties onder leiding van de EU,EU en de NAVO;


3. The time limit referred to in paragraph 2 shall be extended to 20 working days if the public offer involves securities issued by an issuer which does not have any securities admitted to trading on a regulated market and who has not previously offered securities to the public.

3. De in lid 2 bedoelde termijn wordt verlengd tot 20 werkdagen wanneer het gaat om een openbare aanbieding van effecten uitgegeven door een uitgevende instelling waarvan nog geen effecten tot de handel op een gereglementeerde markt zijn toegelaten en die nog geen effecten aan het publiek heeft aangeboden.


9. Proposes that the forthcoming revision of Directive 93/22/EEC should provide for Member States to grant the right of access for investment firms from other Member States to central counterparty, clearing and settlement systems in their territory and that these systems should be subject to the harmonised transparent and objective criteria applicable to local participants; proposes that an information statement be drawn up identifying the fundamental differences between the Member States’ laws affecting clearing and settlement systems, in order to guide market participants; considers that in the long-term the creation of a securities code could be envis ...[+++]

11. stelt voor in de komende herziening van Richtlijn 93/22/EEG op te nemen dat de lidstaten investeringsondernemingen uit andere lidstaten het recht op toegang zouden moeten verlenen tot systemen voor tegenpartijen, clearing en afwikkeling op hun grondgebied en dat deze systemen zouden moeten worden onderworpen aan transparante en objectieve commerciële criteria die van toepassing zijn op plaatselijke deelnemers; stelt voor een informatiebrochure op te stellen waarin de fundamentele verschillen tussen de wetten van de lidstaten inzake clearing- en afwikkelingssystemen worden beschreven, en dat als richtsnoer voor de marktdeelnemers kan ...[+++]




Anderen hebben gezocht naar : working table on security issues     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'working table on security issues' ->

Date index: 2024-06-02
w