(179) Voir en ce sens les recommandations de M. Van Traa, Inzake opsporing , Enquêtecommissie
opsporingsmethoden, Sdu uitgever, Den Haag, 1996, p. 451 et suiv.; voir encore dans le même sens B. De Ruyver, T. Van Der Beken et G. Vermeulen, The Desirability of legally Regulating the Proactive Phase, in Undercover Policing and Accountability from an International Perspective, Edited by M. den Boer, 1997, spéc., p. 111, Ph. Traest, De rol van politiediensten bij de opsporing en de bewijslevering in strafzaken : Vandaag en morgen, Vigiles 1997, nº 3, p. 11; Ch. Van den Wyngaert, Organized Crime, Proactive Policing and International Cooperat
...[+++]ion in Criminal Matters : Who Controls the Police in a Transnational context ?(179) Zie in die zin de aanbevelingen van M. Van Traa, Inzake opsporing , Enquêtecommissie
opsporingsmethoden, Sdu uitgever, Den Haag, 1996, blz. 451 en volgende; zie ook in dezelfde zin B. De Ruyver, T. Van Der Beken en G. Vermeulen, The Desirability of legally Regulating the Proactive Phase, in Undercover Policing and Accountability from an International Perspective, Edited by M. den Boer, 1997, i.h.b., blz. 111, Ph. Traest, De rol van politiediensten bij de opsporing en de bewijslevering in strafzaken : vandaag en morgen, Vigiles 1997, nr. 3, blz. 11; Ch. Van den Wyngaert, Organized Crime, Proactive Policing and International Cooper
...[+++]ation in Criminal Matters : Who controls the police in a Transnational context ?